19 juli 2019 om 00:01
iBOOD

Metaaldetectoren

Metaaldetectoren
Train die arm maar alvast!

Eeuwenoude munten, middeleeuwse sieraden of munitie uit WOI en WOII. Met een metaaldetector haal je de meest bijzondere schatten omhoog. Oefen alvast maar op je zwaaitechniek, we zien je bij Tussen Kunst en Kitsch!

19 juli 2019 om 10:29
sako Gebruiker

Hallo, kan ik combineren detector en accessoireset in één bestelling, om één keer verzendkosten betallen?

Beantwoorden

19 juli 2019 om 10:41
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Sako!

Zeker! :-).
Je legt dan eerst de metaaldetector in je mandje en klikt vervolgens op ‘Verder winkelen’. Je kan dan ook de accessoireset in je mandje leggen.

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

19 juli 2019 om 10:55
RainDropke Gebruiker

Schepjes van plastiek of rvs?

Beantwoorden

19 juli 2019 om 11:30
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen RainDropke,

Ze zijn van plastiek.

Beantwoorden

19 juli 2019 om 13:11
MaxBuyer Gebruiker

Tot hoe diep in de grond kan de CS100N objecten detecteren?

Beantwoorden

19 juli 2019 om 13:38
Moderator Jim Moderator

Hi MaxBuyer,

Dit gaat tot max 200 cm.

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

20 juli 2019 om 15:04
Arjan1984 Gebruiker

Jim, kun je dit even goed nakijken. 2mtr diepte in dit segment is natuurlijk kwats. Zelfs professionele metaldetectors halen deze diepte niet. Tenzij er een tigertank onder de grond zit, zou je misschien geluk kunnen hebben…

Beantwoorden

21 juli 2019 om 10:37
Susantigoon Gebruiker

Een detectiediepte van 200cm lijkt mij erg optimistisch gesteld, idd misschien voor een Tiger of een Lancaster… Voorts is eea ook nog eens erg afhankelijk van bijv de grondsoort.

Zit maar 1 ding op en dat is uittesten met als hulpmiddel een grondboor om zo diverse zaken op verschillende dieptes weg te stoppen.

Beantwoorden

21 juli 2019 om 11:08
Moderator Jim Moderator

Hi all!

Deze informatie komt direct van de leverancier, dus meer of minder kan ik er zonder onderbouwing niet van maken :-(

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

21 juli 2019 om 00:58
vpkalishoek Gebruiker

Bij de specificaties van de CS400 staat dat het type een CS102 is, maar dat is een compleet andere detector. Welke is het nou?

Ook ben ik wel benieuwd naar het antwoord hierboven op de opmerking/vraag van Arjan1984

Beantwoorden

22 juli 2019 om 10:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit betreft de CS400, de titel is correct. De specificaties gaan we even aanpassen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.