24 april 2019 om 00:00
iBOOD

Fartools Restauratie

Fartools Restauratie
Aan de slag!

De handen uit de mouwen en lekker knallen! Met de artikelen uit deze Flash Sale kun je oude spullen, meubels en materialen een zo goed als nieuwe look meegeven. Fartools heeft er vast een hulpje voor, dus check deze deals vooral.

24 april 2019 om 09:39
dewallef Gebruiker

Wordt er een borstel meegeleverd bij de REX H-200 of moet men hiervoor nog eens 2 borstels apart aanschaffen.

Beantwoorden

24 april 2019 om 09:40
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen dewallef,

Er worden twee borstels meegeleverd.

Beantwoorden

24 april 2019 om 10:09
raymondkrouwer Gebruiker

Goedemorgen, vraag me af welke 2 hierbij worden geleverd.

Beantwoorden

24 april 2019 om 10:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bij de REX-H 200 krijg je standaard twee ijzerborstels 0,3 mm.

Beantwoorden

27 april 2019 om 10:08
JamesDaniel Gebruiker

Kleine kans dat hij nog beantwoord wordt maar misschien kan iemand mij hiermee helpen : de aangeboden borstels, passen die op de 200? In de omschrijving van de 200 staat dat er 2 x 100  mm borstel op zit. Ik wil de terrastegels een opknapbeurt geven maar moet ik dan 2 x die staalborstel erbij bestellen?

Bvd

Beantwoorden

27 april 2019 om 12:56
JamesDaniel Gebruiker

Antwoord inmiddels gevonden. Je moet er dus 2 kopen. Op de 200 moeten 2 borstels geplaatst worden die aangeboden worden

Beantwoorden

27 april 2019 om 17:55
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag JamesDaniel,

Goed om te horen dat je het inmiddels gevonden hebt! Dat klopt inderdaad, op de 200 moeten twee borstels.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.