19 april 2019 om 00:00
iBOOD

Roughneck Gereedschap

Roughneck Gereedschap
Klaar voor de klus?

Bijlen, zagen, paalhamer en schrobber… welke klus je ook spreekwoordelijk te lijf gaat, met Roughneck gaat het sowieso lukken.

Van sjouwen en schroeven tot meten en slopen, je krijgt het voor elkaar met het gereedschap uit deze Flash Sale.

19 april 2019 om 00:20
Doppert Gebruiker

Zijn die Gorilla Grippers ook geschikt voor het tillen van zonnepanelen?

Beantwoorden

19 april 2019 om 09:13
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Doppert,

Dit hangt wat af van de dikte en het gewicht, maar het wordt niet aanbevolen ze op zonnepanelen te gebruiken om beschadiging van de panelen te voorkomen.

Beantwoorden

19 april 2019 om 10:15
peekaa1 Gebruiker

Weet je wat ik nu echt zo jammer vind? Heeft iBood een Roughneck Veiligheidsbril met enige korting (van 12,70 euro nu 8,95 euro) en dan komen er verzenkosten bij (5,95 euro) die de bril juist duurder maken dan de normale prijs, 14,90 euro i.p.v. 12,70 euro. Nog maar een keertje dan: wanneer gaat iBood ook gratis verzenden?

Beantwoorden

19 april 2019 om 10:26
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi peekaa1,

Om direct antwoord te geven op je laatste vraag: waarschijnlijk zodra de pakketbezorgdiensten geen vergoeding willen voor het bezorgen van de pakketjes die wij versturen.

Het klopt inderdaad dat je met deze specifieke deal wat meer kwijt bent als je de prijs incl. verzending af zet tegen de adviesprijs. Mocht je echter meerdere deals willen scoren en zo dus de verzendkosten verspreiden, dan is het wel een mooi aanbod. :-)

Beantwoorden

19 april 2019 om 18:27
steppnwolf Gebruiker

Beste Moderator,
opnieuw gaat het over een spitvork, geen hooivork… :-)

Beantwoorden

19 april 2019 om 22:27
Moderator Niek Moderator

Goedenavond steppnwolf,

Bedankt voor je alertheid ik zie inderdaad dat de benaming weer anders is! Ik ga het nogmaals doorgeven :-)

Beantwoorden

21 april 2019 om 09:46
arjenbak Gebruiker

Wat is de totale lengte van de Roughneck Micro Fork?

Beantwoorden

21 april 2019 om 11:07
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen arjenbak,

De totale lengte is 740mm.

Beantwoorden

21 april 2019 om 18:41
speedy8805 Gebruiker

beste mijn couponcode werkt niet meer er staat geldig tot 22/04/2019 pasen free schiping_code

Beantwoorden

22 april 2019 om 00:22
Moderator Paul Moderator

Werd de bestelling afgebroken na het invullen van de couponcode? Dan zal het systeem de code binnen een half uur weer resetten en kun je die alsnog gebruiken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.