21 februari 2019 om 00:02
iBOOD

OP = OP Doe het zelf

OP = OP Doe het zelf
Onze Sjaak ruimt de garage op!

Onze Sjaak ruimt de garage op en heeft nog wat spullen over. Ze worden aangeboden tegen bodemprijzen! Dus wees er snel bij!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

21 februari 2019 om 08:35
jonab Gebruiker

Deze set zou de dewalt dck278p2 moeten zijn ipv dewalt dck276p2?

Beantwoorden

21 februari 2019 om 09:53
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jonab,

Ik zie er staan dck278P2, dus vermoedelijk is dit al aangepast.

Beantwoorden

21 februari 2019 om 10:59
jonab Gebruiker

Op de pc staat in de hoofding bovenaan de juiste omschrijving, maar in de vette letters eronder niet, waar ook een foutief type van haakse slijper staat. Op je gsm krijg je die hoofding bovenaan met het juiste model niet weergegeven.

Beantwoorden

21 februari 2019 om 09:38
ULTIR Gebruiker

Hallo,

Deze morgen rond 3 u geprobeerd om 2 x 4 stuks endura schijnwerper 10w te bestellen, dit ging niet omdat ik de melding kreeg dat het product bijna uitverkocht was, ik kon enkel 1 x 4 stuks bestellen. Om 9 u, na wat nachtrust, opnieuw geprobeerd met hetzelfde resultaat. Ik heb dan toch beslist om 4 stuks te bestellen en aansluitend nogmaals 4 stuks besteld. Dit ging zonder problemen, maar houdt wel in dat ik 2 x verzendkosten moet betalen. Aangezien deze 2 bestellingen met enkele minuten verschil zijn gedaan, kan ik mij voorstellen dat deze in 1 zending gaan aankomen. Ik zou het dan ook erg op prijs stellen mochten jullie voor de verzending van 8 van deze schijnwerpers dan ook maar 1 x de verzendkosten zouden aanrekenen.

Beantwoorden

21 februari 2019 om 09:56
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Ultir,

Er geldt bij iBOOD een maximum van 4 stuks per bestelling en maximaal 4 bestellingen per dag. Daarom lukte het niet om meer dan 4 te bestellen. iBOOD doet dit om opkopers tegen te gaan en zo iedereen een eerlijke kans te geven om de deals te kunnen bestellen.

Beantwoorden

21 februari 2019 om 10:45
melllon Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

21 februari 2019 om 17:48
Fritske1978 Gebruiker

Bij de wieldoppen vr carbon kan ik de maat niet kiezen. Welke maat is er nog?

Beantwoorden

22 februari 2019 om 00:45
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Fritske1978,

Ze zijn alleen nog in 13″ beschikbaar, dit is inmiddels ook toegevoegd aan de deal.

Beantwoorden

22 februari 2019 om 20:46
Fritske1978 Gebruiker

Helaas niet wat ik nodig heb. Maar al uitverkocht, dus dat maakt niet uit????

Beantwoorden

21 februari 2019 om 17:54
Der-Fliw Gebruiker

Bij de Osram buitenlamp heb ik een vraagje.. Ik wil graag ’s avonds de lamp in de tuin aan hebben van bijv. 19  tot 23 uur, en daarbuiten dat de sensor de beweging oppakt en dan de lamp inschakelt.. Kan dit bij deze lamp??? Een tijdschakelaar voor de lamp werkt natuurlijk niet omdat daarmee de stroom wordt onderbroeken buiten de door mij gewenste branduren.

Als ik de lamp met sensor aan heb brandt hi9j alleen als ik regelmatig beweeg in de tuin, en dus zit ik telkens in het donker, behalve als ik een biertje ga pakken..

Beantwoorden

22 februari 2019 om 09:09
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Der-Fliw,

Om welke Osram buitenlamp gaat het precies?

Beantwoorden

21 februari 2019 om 18:18
jeroengeurtsen Gebruiker

Zojuist de Burg-Wachter Quadro PQ 3750 digitale afstandsmeter ontvangen. Ding werkt prima maar is te ranzig om aan te pakken.
Het plastic kleeft rondom het apparaat. Alsof het er eentje is die al jaren in de zon heeft gelegen.

Beantwoorden

22 februari 2019 om 00:22
Wemmerd Gebruiker

Hier een paar maanden geleden ook besteld en zelfde probleem, hierna 2 maanden bezig geweest om m’n geld terug te krijgen…

Beantwoorden

27 februari 2019 om 09:51
sjoerd1234 Gebruiker

Mijn Burg-Wachter Quadro PQ 3750 doet het dus helaas niet. Maar inderdaad, hij blijft ook plakken aan je handen :-S

Beantwoorden

7 maart 2019 om 22:52
MRGM Gebruiker

Zojuist ook de PS3750 ontvangen. Plakt ook, bijna niet los te laten :). De best before datum van de batterij was 2011…. Plastic kan door veroudering plakkerig worden. Bij een apparaat van minstens 8 jaar oud zou dit het geval kunnen zijn. Als doa aangemeld, ben benieuwd.

Beantwoorden

22 februari 2019 om 00:24
Wemmerd Gebruiker

Vraag over de Grosfillex Attitude Wand- en Plafondpanelen | 2,7m²

Kunnen deze ook gebruikt worden als achterwand in de keuken bij het fornuis?

Beantwoorden

22 februari 2019 om 09:11
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Wemmerd,

Dit vraag ik even voor je na.

#wordtvervolgd

Beantwoorden

22 februari 2019 om 11:01
sekir Gebruiker

Wat weegt de Allit beschermingskoffer ?

Beantwoorden

22 februari 2019 om 11:58
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze koffer weegt zo’n 2250 g.

Beantwoorden

22 februari 2019 om 11:07
IrisGerman Gebruiker

De nieuwsbrief only aanbieding:
Grohe Eurosmart Cosmopolitan Wastafelmengkraan M-size:
Wat bedoelt men met Waste in de aankoopkeuze met/zonder waste?
Alvast bedankt.

Beantwoorden

22 februari 2019 om 11:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

Met de “waste” kun je jouw afvoer afsluiten, zodat het water niet wegstroomt. Dit kun je bedienen met behulp van een hendeltje achter op de kraan.

Beantwoorden

22 februari 2019 om 12:37
runbo Gebruiker

Betreffende de Paumann led spot GU10 lampen. Werken deze afzonderlijk of tezamen ? Ik wil namelijk 3 spots in dezelfde armatuur plaatsen en deze tergelijk kunnen dimmen en van kleur laten veranderen op hetzelfde moment en niet afzonderlijk !

Beantwoorden

22 februari 2019 om 19:05
Moderator Niek Moderator

Goedenavond runbo,

Je kunt ze samen bedienen in de app.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 00:34
florian_z Gebruiker

Wordt dit weer door DHL bezorgd? Dan pass ik. Wat een ruk bedrijf is dat zeg.

Zoveelste keer niet bezorgd. Nu kan ik m’n vorige bestelling 75 km (postcode 7761AJ>8 028PM) halen omdat de bezorger beroerd was het bij de buren af te geven. Ik ga niet voor een bestelling 150km en 2 uur rijden voor een DHL servicepunt. Laat staan voor een pakket van €25,-.

De reviews mbt DHL zeggen ook genoeg. iBood, kies nou eens voor een normale bezorger met service. Tot die tijd, geen bestellingen meer van mij.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 02:17
iBoood Gebruiker

Wat is de inhoud van het Artiteq 6x all-in-one click rail systeem? Ik neem aan 6x rails met ophangblokjes, pluggen en schroeven, maar zitten er ook kabels, haken en eindkapjes bij en zo ja hoeveel?

Beantwoorden

23 februari 2019 om 15:40
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag iBoood,

In de omschrijving staat: Je ontvangt met deze deal een all-in-one set met 6 Classic Rails (wit) met in totaal 12 perlonkoorden, 12 cilinderhaken en 12 minihaken

Beantwoorden

23 februari 2019 om 18:33
iBoood Gebruiker

Het staat inderdaad wel bij de Classic rail, maar ik wil dit graag weten van de All-in-One click rail. Dat is een andere aanbieding en daar staat het niet bij.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 18:55
Moderator Niek Moderator

Excuus dan keek ik bij de verkeerde! Ik ga het voor die set ook even uitzoeken.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 04:06
DanielVeen Gebruiker

Welke kleur hebben de paulmann gu10 rgb spots bij het aanzetten via de normale schakelaar? Onthouden de lampen de instellingen van de vorige x of word die altijd weer wit? En als die wit word is dit dat warm wit ?

Beantwoorden

23 februari 2019 om 15:42
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag DanielVeen,

Wanneer je ze met de schakelaar uitschakelt, dan onthouden ze de instellingen niet. Wanneer je ze met de app uitzet dan onthouden ze de laatste instellingen wel. Wanneer je ze met de schakelaar aan doet, dan hebben ze de standaard lichtkleur. Of dit warm wit is heb ik helaas niet kunnen achterhalen.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 07:16
Nichico Gebruiker

Cola kofferset. Klopt het dat de set wanneer niet gebruikt wordt alleen de ruimte inneemt van de grote koffer? En dat de andere 2 in die grote passen(ook weer de kleinste in de middelste natuurlijk)

Vriendelijke groet Walter

Beantwoorden

23 februari 2019 om 15:50
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Walter,

Ik heb dit helaas nergens kunnen terugvinden. Als ik alleen op de afmetingen af ga dan zou het moeten kunnen, maar ik kan het helaas niet garanderen.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 07:49
taksu1980 Gebruiker

Vraagje over Osram Endura Tuinverlichting van 5. Kan deze gekoppeld worden aan een nachtsensor? Dus als het donker wordt dan zou de verlichting aan moeten springen en kan je meerdere lampen aan koppelen? Een setje is 5 meter ik wil dan 3 setjes koppelen.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 15:51
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag taksu1980,

Over welke Osram deal gaat je vraag? Er staan behoorlijk wat in deze sale.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 07:38
melintir Gebruiker

No that is not possible

Beantwoorden

23 februari 2019 om 09:25
franscamp Gebruiker

Frans  Gebruiker:   Ik kocht bij ibood op 23 september 2018 het Artiteq Classic Rail ophangsysteem dit werd geleverd met enkel 12 ophangkoorden en zonder de 12 cilinderhaken en

de 12 minihaken. Na melding hiervan ( RMA-2018/286299 ( Case:181006-000043)) werd mij beloofd dat de ontbrekende delen zo spoedig mogelijk nageleverd zouden worden.

Ondanks de vele mails en beloftes ben ik nog steeds aan het wachten op deze delen wel werden 2x de verkeerde stukken geleverd door artiteq de reakties van ibood waren goed

maar schijbaar weten ze bij artec niet uit welke onderdelen hun aanbod bestaat. DUS : wacht ik nog maar iets langer ( nu 6 maanden) op een goede afloop ??

Beantwoorden

23 februari 2019 om 09:44
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen franscamp,

Wat vervelend dat je al zo lang wacht op een oplossing. Ik ga je bericht even doorgeven aan de klantenservice en die zullen hierover dan na het weekend contact met je opnemen.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 10:17
PZeelen Gebruiker

Hoe is het TL-pendelarmatuur dimbaar (in de beschrijving staat in 3 stappen dimbaar) zit er een afstandsbediening bij?

Wat is het exacte type, ik wil graag even nalezen op de Osama site.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 16:39
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag PZeelen,

Ik heb dit helaas niet kunnen achterhalen, maar kan het na het weekend wel voor je navragen. De deal zal dan al verlopen zijn, maar mocht je aankoop hier van afhangen dan kun je hem eerst bestellen. Maandag zal ik het antwoord hier dan plaatsen en dan kun je je bestelling eventueel nog kosteloos annuleren. Laat maar even weten of ik het na het weekend voor je na moet vragen.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 14:14
JanieVR Gebruiker

Vraag over de “Smartwares Video Deurbel met Wifi | DIC-23216″.

Is deze ook te benaderen buiten de meegeleverde app (via een RTSP/Onvif url oid) zodat deze samen kan werken met Home Assistant / Zoneminder ?

Beantwoorden

23 februari 2019 om 16:05
Arjenn82 Gebruiker

Vraag over: Ideal mengkraan met hoge uitloop. Wat is het typenummer van deze kraan?

Beantwoorden

24 februari 2019 om 10:43
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Arjenn82,

Ik heb dit helaas niet kunnen achterhalen. Wel kan ik het morgen nog even voor je navragen. Je kunt hem dan eerst bestellen en als het niet het type is dat je zoekt, dan kun je je bestelling eventueel kosteloos annuleren. Laat maar even weten of ik het morgen voor je na moet vragen.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 10:10
iBood888 Gebruiker

Vraag over “2x Osram led lijnarmatuur”. Zijn het 2 stuks van 120cm of 2 stuks van 60cm wat dan uitkomt op 120cm?

Beantwoorden

24 februari 2019 om 10:34
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen iBood888,

Je krijgt 2 stuks van 120 cm.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 12:00
calixtus1 Gebruiker

Heb de Burg wachter laser meter 50 PS 7750 besteld.

Snel binnen en werkt makkelijk. Enige minpunt is dat de batterijen in de verpakking lek waren.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 15:02
Interstellar_Whale Gebruiker

weet iemand toevallig wat de afstanden tussen de schroeven is van de osram endura classic?

Beantwoorden

26 februari 2019 om 18:32
Bjorg Gebruiker

Neem aan dat de led panelen zonder de surface mount kits zijn?

Ledvance LED-Paneel | 40 W | 6500 K | 595 x 595 mm

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.