21 februari 2019 om 00:02
iBOOD

Brilliant Verlichting

Brilliant Verlichting
Slim, strak & stijlvol

Deze lampen van Brilliant zijn het allemaal. Elk model is dimbaar, compatibel met een smart app (Tuya of WiZ) en is uitermate elegant vormgegeven.

Of je nu een lamp zoekt voor de woon- of slaapkamer, in deze Flash Sale tref je hem aan!

23 februari 2019 om 12:18
Konrad61 Gebruiker

Is hij dimbaar of kan je de kleurtemperatuur instellen? Er staat dimbaar van 2700 tot 6500 K, en dat is onzin. Wat wordt er nou echt bedoeld?

Beantwoorden

24 februari 2019 om 00:47
pippe31 Gebruiker

Ibood, kan ik deze lampen (en specifiek die leuke ronde) ook gewoon met de lichtschakelaar aan en uit zetten (als ik hem in de app standaard aan laat staan zeg maar)???

Beantwoorden

24 februari 2019 om 01:27
Yvonne1968 Gebruiker

Lijkt me wel. Een lamp heeft volgens mij stroom nodig (schakelaar op aan) om überhaupt te kunnen reageren op de app. ;-)

Beantwoorden

24 februari 2019 om 01:55
Moderator Paul Moderator

Je kunt de lampen ook via de lichtschakelaar bedienen, maar dan is de kans aanwezig dat bij het inschakelen van de lamp teruggegaan wordt naar de standaard instellingen en niet naar de aangepaste instelling uit de app.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 10:11
QuerulouS Gebruiker

Netzo als zie paullman lampen dus.. niet echt aan te raden.

Beantwoorden

6 maart 2019 om 23:29
spotter71 Gebruiker

hoe sluit je deze lamp aan in de app?

zo duidelijke omschrijving zit er niet bij.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.