11 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Differnz Fonteinsets

Differnz Fonteinsets
Kleinste kamer = mooiste kamer

Maak van het kleinste kamertje van het huis het mooiste met deze betonnen fonteinsets van Differnz. Met de scherpe prijzen in deze Flash Sale, steek je het toilet in een modern en strak jasje.

12 januari 2019 om 00:48
Pvdvenis Gebruiker

We hebben precies dezelfde. Niet te gebruiken door dat het opvang akker simpelweg te klein is. Alles zit onder het water, hoe voorzichtig je ook bent…

Beantwoorden

12 januari 2019 om 09:21
Official Product Expert Differnz Expert Official Product Expert

Beste pvdvenis,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over uw toiletfonteintje van Differnz. We krijgen zelden tot nooit opmerkingen over de grootte van dit formaat bakje, wel complimenten over de subtiele afmeting die inderdaad niet groter is dan nodig is voor in een toilet waar de ruimte vaak optimaal benut moet worden. Wellicht heeft u hele grote handen en moeten we na gaan denken over een handmaattabel om het juiste bakje te adviseren.

Met vriendelijke groet,

Team Differnz

Beantwoorden

13 januari 2019 om 00:47
Susantigoon Gebruiker

@OPExp

Laat ik er toevallig vandaag een hebben besteld, wat later op de dag elders nog wat gelezen over o.m. tamelijke(…) problemen met de afdichting v/d sifon.

Ik ga m’n bestelling nu niet meer annuleren, zo ben ik niet en ik vertrouw in beginsel op een prima produkt resp. dienst.

Ik kan U verder verzekeren dat ik hier bij gelegenheid maar al te graag mijn bevindingen desbetreffend breed uitgemeten zal delen, zo ben ik nl wel…  (naam en adres bij redactie bekend).

Beantwoorden

13 januari 2019 om 09:55

Beste Susantigoon,

De betonnen fonteinbakjes zijn een innovatief product waar wij al vroeg voorloper in zijn geweest.
Het klopt dat er bij de eerste badge wat klachten zijn geweest over de grove onderkant waardoor de afdichting moeizaam was.
We hebben dit opgelost door extra rubberen afdichtingsringen toe te voegen aan de sets en de producent van de bakjes gevraagd deze onderkant wat nauwkeuriger af te werken.

Wanneer wij deze klachten krijgen, werkt Differnz altijd zeer oplossingsgericht.Het helpt ons om de producten te optimaliseren. “Klachten” ontvangen we graag via de wederverkopende partij, zodat zij dit afhandelen met de consument. We hebben in bovenstaande gevallen afdichtingsringen toegestuurd, fonteinpacks teruggenomen en in sommigen gevallen hebben handige afnemers zelf de onderkant voorzichtig opgeschuurd. Wanneer je geen Macgyver met de achternaam heet, of gewoon het risico niet wil lopen iets fout te doen, adviseren we eerst contact te zoeken via de wederverkoper.

Het zijn hele mooie nieuwe sets voor, zeker in deze introductie actie, heel weinig geld.
Mocht hij in uw ogen toch niet deugdelijk zijn, neem dan via de klantenservice van iBood contact op en we lossen het samen met u op.
Laten we voorop stellen dat we overtuigd zijn van de kwaliteit van onze producten, Differnz gooit, met goede prijs-kwaliteitsproducten, steeds hogere ogen in sanitair land en dat willen we graag continueren.

Hopelijk zult u ook bij een positieve ervaring uw bevindingen breed uitmeten :)

Goed weekend!

Met vriendelijke groet,

Team Differnz

Beantwoorden

12 januari 2019 om 15:07
teleyow Gebruiker

Beste

Ik had graag de afmetingen geweten van de kraan en de afvoer, met de diameter van de het afvoerputje en afvoerbuizen . Met andere woorden de afmetingen van alles wat in mat zwart is.

Ik heb momenteel dezelfde spoeltafel in mijn toilet, maar is een witte met alles in chroom. Door wijziging interieur toilet, had ik graag de zwarte kraan en zwarte afvoer op mijn huidige handafwasbakje geplaatst. Dat zou moeten lukken denk ik?

Beantwoorden

13 januari 2019 om 10:10

Beste Teleyow,

Heeft u nu een Differnz Helios in uw toilet hangen? (zelfde bakje keramiek met chrome kraan)
Dan is het namelijk zeker mogelijk, wat u beschrijft.
iBood biedt alleen complete sets aan bij deze deal, maar ik wil u uitdagen om een losse zwarte kraan, waste en sifon onder de €90 te vinden ;)

Prettig weekend!

Team Differnz

Beantwoorden

12 januari 2019 om 15:08
teleyow Gebruiker

Of kan ik de kraan en afvoer enzo goedkoper aankopen in jullie assortiment. Want de spoeltafel zou ik niet gebruiken…

Beantwoorden

12 januari 2019 om 23:42
Jo19 Gebruiker

Tot wanneer zijn de fonteinsetd beschikbaar?

Beantwoorden

13 januari 2019 om 00:55
Moderator Paul Moderator

Deze flashsale met fonteinsets eindigt 13 januari 2019 23:59u (tenzij eerder uitverkocht).

Beantwoorden

13 januari 2019 om 12:15
Jo19 Gebruiker

Bestaat dit ook in de ‘brede variant’? Hiermee bedoel ik waar de kraan in het midden van de spoelbak gecentreerd staat . In het verleden immers de MILOS set gekocht die zodoende groter opvang onder de kraan heeft, en indien deze in beginvermogen bestaat zou ik wel deze verkiezen.. bedankt alvast

Beantwoorden

13 januari 2019 om 21:24

Beste Jo19,

Ik begrijp wat u bedoelt, de Milos is een variant welke je minder snel in een hoek plaatst.
Je hebt daardoor de mogelijkheid om recht voor de wastafel te staan.
Tot op heden is de Milos variant nog niet in beton beschikbaar.

Met vriendelijke groet,

Team Differnz

Beantwoorden

13 januari 2019 om 20:47
cryptapix Gebruiker

Prima deal geloof ik. Ik heb er enkele maanden geleden 50e meer voor betaald. Heb de installateur niet gehoord over problemen. Bakje is klein, maar wie gebruikt er een fontein in het toilet serieus? Bij ons zit dat ding er vooral voor de vorm, en daar is deze set in ieder geval geschikt voor ;)

Beantwoorden

14 januari 2019 om 07:01
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Cryptapix. Dank voor het delen van je ervaringen!

Beantwoorden

14 januari 2019 om 00:42
fontein10 Gebruiker

Hi,

I was on the page to buy the Fonteinset Licht Mat Zwart and the promotion and there was a problem with the page. I couldn’t refresh it, several times.
When I managed to do refresh it the promotion was gone! By 1 minute I think! It’s very frustrating.

Could I please still pay it and order it???

Thank you!

Pedro

Beantwoorden

14 januari 2019 om 06:47
Moderator Jim Moderator

Good Morning Pedro,

I’m sorry to hear that the page did not work in good order. Sadly it is not possible to order deals that have expired, as we only have limited stock available and are only allowed to sell certain products within a certain time-frame. The product might return in the future, but that is unsure. Even though it doesn’t help you any further now, I can advise you to buy a product if you’re unsure well before the deal ends. This prevents you from missing the deal due to it being sold out or the page not working as you mention above. If you decide on not buying the product in the end, you can always cancel without any cancellation fees (up to the point when the product is shipped).

Kind regards,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.