2 november 2018 om 00:00
iBOOD

DIY Garage Sale

DIY Garage Sale
Van onze garage...

...naar jouw garage! In deze Flash Sale vind je alles om jouw klusarsenaal aan te vullen of uit te breiden. Maar natuurlijk ook het een en ander voor in en rond het huis. Sla snel je slag, want op=op!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

2 november 2018 om 06:56
pzijlstra Gebruiker

Ferm cirkelzaag is via bol.com goedkoper en gratis verzenden:: https://www.bol.com/nl/p/ferm-csm1039-cirkelzaag-1200w-185mm/9200000057830041/

Beantwoorden

2 november 2018 om 09:24
MarioDB Gebruiker

Beste,

Wat moet je eigenlijk doen als je er meer dan 4 wil kopen? Meerdere bestellingen plaatsen?

Beantwoorden

2 november 2018 om 09:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen MarioDB,

Dat klopt inderdaad. Je kunt maximaal 4 stuks per keer bestellen. Dit is om te voorkomen dat opkopers alles bestellen en zo iedereen een eerlijke kans te geven.

Beantwoorden

2 november 2018 om 10:01
Spaceman1 Gebruiker

Beste,

Hoe precies kan de Olympia digital clamp meter de stroom meten via de wisselstroom tang?

Mvg

Beantwoorden

2 november 2018 om 11:00
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Spaceman1,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

2 november 2018 om 16:27
Moderator Niek Moderator

Hij is goed afgesteld om stroom te meten. De exacte foutmarge hebben we niet kunnen achterhalen, maar deze zal zeer klein zijn.

Beantwoorden

2 november 2018 om 10:14
mrsax Gebruiker

Kan men op de Nilfisk hogedrukreiniger ook de rioolslang aan koppelen?

Beantwoorden

2 november 2018 om 11:02
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen mrsax,

Als je de rioolslang van Nilfisk zelf bedoelt, ja dat kan. Van andere merken kan vaak ook wel mits je er een juiste adapter bij koopt.

Beantwoorden

2 november 2018 om 10:29
EddieH Gebruiker

Brennensstuhl lamp: zie mijn vorige post hierover. Nu, wederom maar 1 per keer te bestellen….(zucht) En mijn “sleutelmaten” maar wachten op hun “verlichting”

Heb dit ook opgenomen via mail met webcare@ibood.nl. Begrijpen ze je niet, ben je teleurgesteld, gefrustreerd en krijg je een kortingscode……Helaas. Ik lijk wel een schooier maar bestel nu de VIERDE, heb 4x porto betaald en de postbode gooit de bestelling NIET door de brievenbusgleuf maar belt aan, juist als ik niet thuis ben…..is nu al 6 keer geweest voor 3 lampen en zal voor die volgende wel weer twee keer moeten komen…..Ik heb de indruk dat de economie zeer sterk groeit tegenwoordig en begin te snappen waarom.

Het blijft leuk bij ibood!

Beantwoorden

2 november 2018 om 11:50
bluecow1953 Gebruiker

de DeWalt boormachine heeft een garantieperiode van twee jaar. Hoe werkt dat precies bij Ibood?

Beantwoorden

2 november 2018 om 11:54
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi bluecow1953,

Indien de boormachine binnen 2 jaar een defect vertoont waarvoor je gebruik kunt maken van de garantie kun je contact met ons opnemen door een serviceverzoek in te dienen via “Mijn iBOOD”. Je zult daarna verdere instructies ontvangen over de afhandeling van de garantie. In de meeste gevallen zal dit betekenen dat je hem naar het reparatiecentrum kunt toesturen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

2 november 2018 om 13:37
mvdmade Gebruiker

Hebben de Flamingo rookmelders het EN 14604-keurkmerk? Kan zo snel nergens info hieromtrent terugvinden.

Beantwoorden

2 november 2018 om 13:52
Moderator Jim Moderator

Ga ik even voor je checken mvdmade!

Groet,

Jim

Beantwoorden

2 november 2018 om 14:57
Moderator Jim Moderator

Ben ik weer!

De rookmelders hebben: EN-14604:2005/AC:2008

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

2 november 2018 om 15:20
mvdmade Gebruiker

Thanks!

Beantwoorden

2 november 2018 om 15:02
blackfin Gebruiker

Waarom zitten jullie de klanten te belazeren met een ‘geheime deal’ om nogmaals te moeten betalen voor de Osram panelen die jullie verkeerd geleverd hebben? Waarom kunnen deze niet gewoon omgeruild worden? 3000k of 4000k maakt het nodige uit, jullie klanten weten dat maar jullie gokken erop dat jullie klanten de boel houden en dat er slechts een handje vol mensen van jullie omruilactie gebruik gaat maken.

Dit is geen elegante werkwijze iBOOD, eerder een dikke middelvinger opsteken naar je klant.

Beantwoorden

2 november 2018 om 15:23

Hoi blackfin,

Producten omruilen is voor ons systeemtechnisch helaas niet mogelijk. Dat is in een dergelijke situatie inderdaad erg zuur, voor beide partijen.

We willen via de aangeboden methode iedereen in de gelegenheid stellen toch het juiste paneel te ontvangen. Mijn excuses dat dit omslachtig is!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

2 november 2018 om 15:57
blackfin Gebruiker

Dat het systeemtechnisch niet mogelijk is is geen excuus. Jullie hebben een fout gemaakt dus los het ook op!

Eerst sturen jullie de verkeerde spullen op, stellen vervolgens eisen aan de retourzending met het excuus dat de vervoerder het anders niet accepteert en vervolgens willen jullie nog nog eens betaald worden voor het verzenden van de juiste goederen, crediteren vind pas plaats als de verkeerd geleverde goederen bij jullie retour zijn. 

Gewoon omruilen is toch niet moeilijk? Hier is gewoon sprake van onwil.

Beantwoorden

3 november 2018 om 09:08
Fysiofactory Gebruiker

Dit overkeam mij laatst ook, pakket niet kunnen bezorgen en dan helaas pindakaas. Belachelijk. Bij ibood willen ze niet dat je je product daadwerkelijk ontvangt en dien ze daar zeker hun best niet voor. Daarnaast krijgt politiek ambtelijke antwoorden als je met oplossingen komt. De moderator weet meestal niets inhoudelijks.

Beantwoorden

4 november 2018 om 23:02
Moderator Paul Moderator

De moderators zijn vrijwilligers en hebben geen toegang tot de iBOOD systemen. Daardoor kan een moderator ook niet inhoudelijk op een case reageren.

Als er iets misgaat zal de klantenservice je zo goed mogelijk helpen, maar in sommige gevallen is de oplossing die jij het liefst zou willen niet mogelijk.

Beantwoorden

2 november 2018 om 16:31
Sjaakey Gebruiker

Wat is de ingeklapte maat van de inklapbare Roughneck pilonnen, Zowel van de 60 als de 40 cm hoge wil ik het weten

Beantwoorden

2 november 2018 om 16:49

Hoi Sjaakey,

Deze informatie hebben we helaas niet kunnen achterhalen, sorry!

Beantwoorden

2 november 2018 om 19:25
Adunuw Gebruiker

Brilliant Hanglamp Anouk XL, omschrijving zegt heel vlot “hang er 2 boven je eettafel”, maar ik kan maar 1 (per bestelling) bestellen, klopt dit?

Beantwoorden

2 november 2018 om 20:56
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Adunuw,

Dit kan komen doordat hij bijna uitverkocht is, maar het kan ook een foutje zijn. In het weekend is er niemand aanwezig bij iBOOD, dus ik kan het nu niet voor je navragen. Mocht je twee willen hebben, dan kun je twee bestellingen plaatsen en een mail sturen naar webcare@ibood.nl. Misschien kunnen zijn wat voor je doen na het weekend.

Beantwoorden

3 november 2018 om 00:59
Stormingsoul Gebruiker
3 november 2018 om 02:25
wolverine1 Gebruiker

2x Technaxx RGB LED-Lamp met Bluetooth | App Gestuurd | E27 | 7W

Hoe zit dat nu ? Bluetooth en  afstandsbesturing ?

Beantwoorden

3 november 2018 om 10:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen wolverine1,

Dat klopt inderdaad niet helemaal en is waarschijnlijk een tekstfoutje. Je bedient de lampen met je smartphone of tables en de bijbehorende app. Ik geef het even door zodat dit na het weekend aangepast kan worden. Bedankt voor je alertheid!

Beantwoorden

3 november 2018 om 08:58
jobber88 Gebruiker

Zitten er bij beide led tl-lampen deals de starters er bij?

Beantwoorden

3 november 2018 om 10:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jobber88,

Bij de Osram zitten ze er sowieso bij en bij de general electric volgens mij ook, maar dit ga ik nog even uit proberen te zoeken.

Beantwoorden

4 november 2018 om 18:28
Moderator Niek Moderator

Bij de General Electric led buizen worden ook starters meegeleverd.

Beantwoorden

3 november 2018 om 09:05
MrMarc Gebruiker

Beste, zijn de osram led buizen 120 of 150 cm lang? Beide maten staan in de beschrijving. Thanks!

Beantwoorden

3 november 2018 om 10:43
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen MrMarc,

Ze zijn 120 cm lang. Waar zag je 150 cm staan? Dan kan ik het even doorgeven en kan het aangepast worden. Ik zie het niet in de deal staan.

Beantwoorden

3 november 2018 om 10:21
Nicole Lievrouw Gebruiker

Amai wat een commentaren! Gelukkig zijn er nog mensen zoals ik die ook aankopen hebben gedaan bij IBOOD die heel voordelig waren en perfect geleverd zijn, ook wel een keer problemen gehad maar was supersnel van de baan! Er zijn mensen die gelukkig zijn met IBOOD hoor!

Beantwoorden

3 november 2018 om 10:32
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Nicole Lievrouw,

Bedankt voor het delen van je ervaringen met iBOOD en we vinden het leuk om te horen dat je gelukkig met iBOOD bent :-)

Beantwoorden

3 november 2018 om 15:34
ghj.hensens Gebruiker

Vraagje over de roughneck handbijl 800gr:

Heeft deze ook een beschermhoezen/kap om de kop van de bijl?

Beantwoorden

4 november 2018 om 09:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ghj.hensens,

De lichtere variant van deze bijl heeft er ook een beschermkapje bij, dus dat zal bij deze ook het geval zijn.

Beantwoorden

4 november 2018 om 09:40
Moderator Jelle Moderator

Als antwoord op mijn collega Niek heb ik het volgende gevonden:

Supplied with a sheath for protection during transport and storage.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 november 2018 om 06:44
defjoe Gebruiker

Wat is de brandduur van een Meister ledspotje met 3AAA batterijen?

Beantwoorden

4 november 2018 om 10:03

Goedemorgen defjoe,

ik ga proberen dat te achterhalen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 november 2018 om 17:36

Ik heb helaas geen antwoord kunnen vinden defjoe,

Ik kan de vraag morgen stellen maar weet niet of ik met een flashsale snel antwoord ga krijgen.

Helaas.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 november 2018 om 15:42
CarolienM Gebruiker

Heeeft deze

Black & Decker BL186 K Accuschroefboormachine

2 accu’s ?

Beantwoorden

4 november 2018 om 16:07
Moderator Jim Moderator

Hi Carolien!

Voor zover ik kan zien betreft het hier 1 accu!
(Dan heb ik het over deze: http://www.ibood.com/diy-nl/nl/product-specs/42779/154404/black-decker-bl186-k-accuschroefboormachine.html)

Groet!

Jim

Beantwoorden

4 november 2018 om 16:43
CarolienM Gebruiker

Dan moet ik hem annuleren en de andere bestellen.

Kunnen jullie geld dan terugstoten van eerste bestelling?

Beantwoorden

4 november 2018 om 16:47
Moderator Jim Moderator

Hi Carolien!

Het terugstorten van het geld gebeurt automatisch binnen 3-4 werkdagen (bijna altijd sneller). Je ontvangt bij het annuleren ook de verzendkosten die je hebt betaald terug!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.