29 oktober 2018 om 00:01
iBOOD

LED Floodlights

Product expert aanwezig

LED Floodlights
Een veilig thuis

Je wil je natuurlijk veilig voelen in je eigen huis. Met deze floodlights van DreamLED bereik je dat binnen no-time. Of je nou de donkere hoekjes in je tuin wil verbannen of inbrekers wil afschrikken: met deze lampen worden je tuin en huis een veilige thuishaven. Maar dat is nog niet alles! We bieden in deze Flash Sale ook floodlights aan waarmee je allerlei interessante lichteffecten kunt creëren. 

29 oktober 2018 om 08:05
Franckie_vdW Gebruiker

Kan je aangeven hoe dat ongeveer te vergelijken is met een klassieke halogeen lamp ? Ik heb nu een halogeen floodlight van 500 W, welke LED floodlight moet ik nemen om vergelijkbare lichtopbrengst te hebben ?

Bedankt,

Franckie

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 09:10
Official Product Expert DreamLED Expert Official Product Expert

Goedemorgen Franckie,

Om een 500W halogeenlamp te vervangen, kiest u best voor de 50W led floodlight.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 06:51
voom55 Gebruiker

400 W halogeen geeft 8500 lumen, 50 W led 4000 lumen.

De lumen is een maat voor de totale hoeveelheid zichtbaar licht die een lichtbron in alle richtingen uitstraalt. (bron Wikipedia)

35 € is een doorsnee prijs voor een 50 W led floodlight zelfs IP67.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 09:47
viruss666 Gebruiker

als je de led paneellamp met een gewone schakelaar uitschakelt en terug inschakelt, gaar hij dan naar zijn laatst ingestelde dim setting of niet?

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 10:04

Beste virus666, ja, deze lampen onthouden hun laatste instelling.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 11:19
Simon-__- Gebruiker

Gaan de floodlights alleen aan als het donker wordt? En valt deze gevoeligheid ook in te stellen?

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 11:27
roeji Gebruiker

wil ik ook graag weten.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 11:35

Beste Simon en roeji, de floodlights met bewegingssensor gaan inderdaad enkel aan als het donker wordt. U kan inderdaad de gevoeligheid instellen zodat ze ofwel al reageren bij schemering of pas wanneer er totaal geen daglicht meer aanwezig is.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 11:50
Simon-__- Gebruiker

Bedankt voor het snelle antwoord! ????

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 11:50
Simon-__- Gebruiker

De vraagtekens zijn :-)

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 12:19

ok :-)

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 13:07
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Simon-__-,

Smiley’s worden (nog) niet ondersteund op het forum :-)

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 13:15
EWarnier Gebruiker

een aantal vragen over het LED paneel 30 x 120:

is de rand aluminium kleurig of wit?

ik zie dat er beugels worden meegeleverd voor bevestiging als opbouw op het plafond.
hoe groot is de afstand van het plafond tot de onderkant paneel bij opbouwmontage?
past de meegeleverde adapter tussen het plafond en het paneel bij opbouwmontage?

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 13:28

Beste EWarnier,

De rand is aluminium kleurig.

Er moet minstens 3 tot 5 cm ruimte zijn tussen het paneel en plafond voor een efficiënte werking van het paneel. De driver kan bovenop het led paneel geplaatst worden, of kan worden ingebouwd in het plafond. Voor inbouw in het plafond, kan u gebruik maken van het meegeleverde kliksysteem of u kan het paneel ophangen via de meegeleverde ophangkabels. U kan op de productpagina meer informatie vinden over de diverse montagemogelijkheden, alsook de handleiding downloaden: http://www.dream-led.be/?portfolio=dreamled-rf-panel-120×30-cm

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 13:33
EWarnier Gebruiker

Bedankt, duidelijk, ik ga het paneel bestellen.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 13:40

Bedankt EWarnier :-)

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 18:51
dhstork Gebruiker

Heeft iemand deze eerder gekocht en kan die zijn/haar ervaring hier delen?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 11:02
stillekees Gebruiker

Ja,Ik hem hem in augustus 2017 gekocht werkte prima tot 3 weken geleden er gaan nu nog maar een paar led aan de rest doet het niet meer

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 11:15

Beste stillekees, kan u hiervoor een email sturen naar support@te-group.com, samen met een kopie van het aankoopbewijs en omschrijving van de klacht aub? Dan lossen wij dit voor u op.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 08:43
-Tom- Gebruiker

Hallo Expert, ik heb ook wat vragen over het LED paneel 120×30cm

Ik dacht er net aan 2 aan te kopen voor in de garage, maar na al wat dagen te zoeken vond ik deze het beste paneel (hopelijk mag ik hier de link zetten):

https://www.ecobright.be/led-paneel-120×30cm/led-paneel-120×30-dimbaar-natural-white/

Kan je me vertellen wat de verschillen zijn tussen uw paneel en het paneel van ecobright ?

Als ik de uitkleg lees bijvoorbeeld van die ecobright, dan zie ik dat hun paneel een extra rand heeft zodat het nauw aansluit in het plafond (bij plafondmontage), ook is de kader kleurvast (dus geen lelijke vergeling) + geheel flikkervrij + naar het schijnt hebben ze de ‘beste’ chip: Epistar 2835… Is jullie paneel beter of vergelijkbaar en waarom ?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 10:53

Beste Tom,

er zitten enkele kleine verschillen in de specificaties tussen beide panelen. Het grootste verschil is dat het paneel van uw link, koud wit licht geeft (4000K) en de onze warm wit (2700K). Dit is een kwestie van smaak.

Ons paneel is op diverse manieren te monteren, bvb opbouw, inbouw, ophangen, … Het frame is aluminium kleurig.

Wij verlenen bovendien een snelle en uitstekende support op onze producten.

Ik ken de andere aanbieder niet en kan dus geen mening uiten over het product en de dienstverlening.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:32
dhstork Gebruiker

Welke floodlight kan ik het beste nemen om onze tuin 5×10m te verlichten? Is het dan het beste om de 30W te nemen en deze te minder krachtig in te stellen of kan ik beter de 20W nemen?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 10:33

Beste dhstork, de 20W lamp moet zeker voldoende zijn voor deze ruimte.

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 19:16
tomverbinnen Gebruiker

minstens de 30W of beter de 50W – LED draagt niet ver – niet te vergelijken met halogeen

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:35
magnex Gebruiker

LED paneel 120×30cm

Is dit geschikt voor een keuken te verlichten qua soort licht en lichtopbrengst (kleine keuken 3m15 x 3m) ?

Max. 36 W met externe LED-driver >> is deze inbegrepen  ?

Een led-paneel geeft dus 36w op maximum vermogen?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 10:37

Beste magnex,

dit paneel is zeker geschikt voor het verlichten van de ruimte die u omschrijft. De led driver is inbegrepen. Het vermogen op de maximum stand is 40W. Zie specificaties op: http://www.dream-led.be/?portfolio=dreamled-rf-panel-120×30-cm

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:52
mich8 Gebruiker

5,95 € voor een ledpaneel 30 x 120, maar waarom 8,95 € voor 2 alsof er meer werk of handling nodig is?

De twee in een doos en het kan bij 5,95 € blijven toch?!

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 10:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

Goede vraag, mich8.

Dit komt doordat wij meer kosten maken voor zwaardere pakketten. De vervoersdienst rekent ons namelijk meer kosten aan als het pakket zwaarder wordt. Zij doen dit o.a. omdat zwaardere pakketten simpelweg het bezorgbusje verzwaren, wat weer kosten (denk aan extra brandstof) met zich meebrengt.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 10:20
Sleep-O Gebruiker

DreamLED Outdoor TL-licht | 120 CM
Is dit inclusief armatuur of enkel de TL buis?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 10:34

Beste Sleep-O, het armatuur is inderdaad inclusief.

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 15:27
jolepmos Gebruiker

Is de 50W LED paneel voorzien van een aansluitkabel en zo ja, hoe lang is die?

Beantwoorden

4 november 2018 om 09:23
Moderator Jelle Moderator

Helaas is deze vraag onbeantwoord gebleven en is de aanbieding nu voorbij.

Excuses.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 17:14
StefanLangenberg Gebruiker

Ik heb bij een vorige actie 4 van de 50 watt floodlights gekocht. Geweldige lampen (tot nu toe). Heb er daarom nog 4 bij besteld toen, *snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.