12 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Opbergrekken

Opbergrekken
Alles overzichtelijk opgeborgen

Klussen gaat een stuk sneller en makkelijk als je alles gemakkelijk terugvindt. Berg daarom al je klusspullen op in deze stevige en overzichtelijke opbergrekken. Niet alleen handig voor in de berging, schuur of op de zolder, maar ook handig voor in de voorraadkast!

12 oktober 2018 om 09:13
ReinoutP Gebruiker

Zijn deze rekken ook deelbaar? Ik doel dan op dat ze in de helft los kunnen gemaakt worden en je twee kleinere rekken hebt.

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 09:19
Moderator Jelle Moderator

Het lijkt er niet op Reinout, maar ik ga het voor de zekerheid even navragen.

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 09:58
Susantigoon Gebruiker

De verticale/staande profielen voor deze rekken van Avasco zijn in delen van ca 90cm, dus als je daar 2 rekken van wilt maken moet dat gewoon kunnen.

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 10:52
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het antwoord van Susantigoon is helemaal correct :-)

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 10:23
Swaytje Gebruiker

Als ik 1 rek wil bestellen wordt er 8.95 aan verzendkosten gerekend. Bestel ik er 2, dan wordt er 19.95 verzendkosten gerekend.. Lijkt me vrij krom?

Kan het niet gewoon 8.95 voor 2 ipv dat het meer dan verdubbelt?

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 10:25
Moderator Bas iBOOD Moderator

Door het totale gewicht en de afmetingen van het pakket verhogen de verzendkosten inderdaad naar € 19,95.

Je kunt er ook voor kiezen 2 rekken los te bestellen en zo 2x € 8,95 te betalen aan verzendkosten. Onder de streep is dat inderdaad voordeliger.

Beantwoorden

14 oktober 2018 om 07:43
StAxBVBA Gebruiker

Ik ging er ook 3 bestellen, maar inderdaad 3x verzending wat de aanbieding plots een pak slechter maakt. En ohja, voor de Belgrn onder ons: ik heb gisteren het derde artikel (die van 90 breed ) gekocht voor 29 euro (!!) als ik me niet vergis.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.