5 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Tuinmeubelcovers

Tuinmeubelcovers
Bescherm je tuinmeubilair

Sorara meubelhoezen beschermen je tuinmeubilair tegen weer en wind. De hoezen zijn gemaakt van dik polyester (180 g/m2), zodat je meubels in ieder opzicht beschermd zijn. Denk aan kou, regen, algaanslag en bijvoorbeeld vallende takken. De hoezen zijn voorzien van een koord aan de onderkant, zodat je ze kunt straktrekken. De zomen zijn dubbelgestikt.

5 oktober 2018 om 06:30
Trieker Gebruiker

Beste, de hoes 270×210. Is het de linkerkant 270 of is het de rechterkant 270 als je er voor staat?

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 08:57
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Trieker,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 10:45
Moderator Bas iBOOD Moderator

Graag verwijs ik je naar onderstaande maattekening.

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 07:08
goosen0001 Gebruiker

Eerder hoes van dit merk gekocht, hoes verkleurt snel en is niet waterdicht.  Sorara erkent dit. Beschermhoes die niet waterdicht is vind ik niet heel handig…

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 08:05
J-L Gebruiker

Een hoes moet kunnen ademen. Tenminste, een kwaliteits-hoes is enigzins luchtdoorlatend. Anders hoopt zich vocht/condens op ónder de cover, wat zal resulteren in schimmel/het weer in kussens en frame. Naden zullen altijd een zwak punt blijven. Je moet ook geen water op/in een hoes laten staan na een fikse regenbui.

Als je volledig waterdicht wil hebben kun je beter een dekzeil kopen bij de bouwmarkt en er een spannend omheen trekken.

Kussens, hoe “watervast en weersbestendig” ook, na de zomer eigenlijk altijd van de set afhalen, indien mogelijk.

Neemt overigens niet weg dat een hoes die zo lek is als een mandje, vanzelfsprekend gewoon van slechte kwaliteit is.

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 08:41
ajee Gebruiker

Zie nu dat als je 2 hoezen besteld de verzendkosten veranderen van 5,95 naar 8,95. Eerder bleven de verzendkosten gelijk bij meerdere artikelen Zelfs als je 2 stoelhoezen besteld veranderd dit al.

Ik kan begrijpen dat de verzendkosten stijgen als de artikelen tezamen veel groter, zwaarder of van diverse leveranciers komen, maar dit slaat echt nergens op!!

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 08:47
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ajee,

Ik heb het bij een aantal uitgetest, maar de verzendkosten bleven €5,95. Bij welke hoezen gebeurt dit?

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 10:32
ajee Gebruiker

bijvoorbeeld bij 2 tafelhoezen 234 x 154. Ik heb een bestelling gedaan van de tafelhoes en de loungeset 255 x 255.

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 11:16

Dit komt inderdaad door het totale gewicht en/of omvang van de bestelling.

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 15:58
Rutie Gebruiker

de draagtaskussen 200 x75 x 60…is die 75 voor de hoogte of diepte ?

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 16:06

75 cm is de diepte/breedte. Zie ook onderstaande image:

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 10:46
Sgkaai Gebruiker

Gewoon kussens binnen laten halen, tuinmeubels lekker buiten laten staan en in het voorjaar goed schoonmaken, niks aan de hand. Nog meer polyester de wereld in helpen is nergens voor nodig.

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 17:05
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Sgkaai,

Dat is  zeker waar, maar als je er de ruimte niet voor hebt, dan zijn de hoezen een uitkomst.

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 17:13
Rutie Gebruiker

Tuinmeubelen zetels 255 op 255 x 70-100…ik zou graag weten is 70 diepte of hoogte aub . bedankt voor de info

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 17:17
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Rutie,

Dit ga ik proberen te achterhalen.

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 17:18
Moderator Niek Moderator

De laatste foto tussen de afbeeldingen toont een tekening met de afmetingen.

Beantwoorden

5 oktober 2018 om 17:26
Rutie Gebruiker

Mijn eerste vraag was ivm met draagkussen. En ik kan deze straks bestellen Maar mijn nieuwe vraag is ivm met tuinmeubels 255×255op70-100. Omdat de diepte van mijn zetels 85 cm is en anders geraken ze er niet over. Bedankt voor de info.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 08:37
Rutie Gebruiker

Mijn eerste vraag was ivm met draagkussen. En ik kan deze straks bestellen Maar mijn nieuwe vraag is ivm met tuinmeubels 255×255op70-100. Omdat de diepte van mijn zetels 85 cm is en anders geraken ze er niet over. Bedankt voor de info.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 08:53
Rutie Gebruiker

Graag geweten of tuinmeubels overtrek 255×255 op 70-100. Omdat de diepte van mijn zetels 85 cm is en anders geraken ze er niet over. Du de diepte 70 of 100 cm ??? Bedankt voor de info.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 10:51
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Rutie,

Als ik zo even een berekening maak zijn ze 100 cm breed en 70 hoog.

Als de diepte van uw zetel dus 85 cm is zou je naar de 100 cm moeten kijken en dat zou dus moeten passen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 14:07
G-FCB Gebruiker

Goeiemiddag!

Een kleine vraag, worden de producten vandaag, zoals voorzien, verzonden?
Alvast bedankt voor de info!

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 18:09
Moderator Paul Moderator

Voor zover bij mij bekend worden de covers inderdaad vandaag verzonden. Je zult per email een verzendbevestiging met Track & Trace code ontvangen. Dat kan ook pas vanavond laat zijn, omdat er nog de hele avond wordt gewerkt in het distributiecentrum.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.