7 september 2018 om 00:00
iBOOD

OP = OP Klussen

OP = OP Klussen
Klusje hier, klusje daar...

...met deze spullen is het héérlijk klussen, klaar! Van stoomreinigers en bijlen tot deurbellen en powertools, in deze Flash Sale tref je het allemaal aan. Maar wees snel, want...

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

7 september 2018 om 00:22
gmgmdr Gebruiker

De Roughneck Pallet Buster is een zeer handig gereedschap voor het losmaken van palletten maar niet breed genoeg voor Euro pallets zoals beschreven ,waarvoor men soms een breedte van 140 mm nodig heeft . In een paar minuten is een niet Euro pallet volledig losgemaakt .

Beantwoorden

7 september 2018 om 00:26
Moderator Niek Moderator

Goedenacht gmgmdr,

Er staat wel in de omschrijving en de specificaties dat de ruimte tussen de kaak is vergroot.

Beantwoorden

7 september 2018 om 00:38
gmgmdr Gebruiker

Ja , maar deze is 110 mm breed tussen de vorken . Bij een vorige actie er eentje gekocht en valt zeer goed mee alleen niet voor Euro pallets .Maar een handige Harry kan zich daar best mee behelpen . Het gaat zeker vlugger met dit gereedschap , maar de breedte van de planken bij de Euro palletten zijn meestal 140 mm .

Beantwoorden

7 september 2018 om 00:51
elianmars Gebruiker

Paar weken geleden twee maal de Chuango deur/raamcontactset hier aangeschaft. Krijg ik een dag voor verzending een mail dat de koop is geannuleerd, zie ik ze er nu weer tussen staan. Helaas grijp ik er opnieuw naast, want uitverkocht.

Ik had het wel zo fair gevonden als ik even een berichtje had gekregen dat ze toch nog boven water waren gekomen.

Jammer….

Beantwoorden

7 september 2018 om 00:57
elianmars Gebruiker
7 september 2018 om 00:52
majidh Gebruiker

Waarom kan ik geen 2 stuks kettingsloten selecteren?

Beantwoorden

7 september 2018 om 01:01
elianmars Gebruiker

Er zal er slechts één beschikbaar zijn.

Beantwoorden

7 september 2018 om 01:03
Moderator Niek Moderator

Goedenacht majidh,

Dan gaat het waarschijnlijk om de laatste(n).

Beantwoorden

7 september 2018 om 01:32
pinne60 Gebruiker

Betreft:

“Bosch Professional
Type: 18 V Combiboor + 3.0 Ah Accu (GSB 18-2-LI PLUS + 1)”

geachte,

wordt deze accu boormachine geleverd met één 3.0 Ah batterij of met twéé 3.0 Ah batterijen?

Beantwoorden

7 september 2018 om 07:27
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Pinne!

Ik ga er van uit dat er één accu in de doos zit:

1x 3.0Ah Li-ion accu

Groetjes!
Jim

Beantwoorden

7 september 2018 om 07:44
Jammy67 Gebruiker

Kinderzitje kan ook zonder isofix bevestigd worden?

Beantwoorden

7 september 2018 om 08:18
Moderator Jim Moderator

Hi Jammy67,

Ga ik even voor je navragen!

Groet

Jim

Beantwoorden

7 september 2018 om 10:18
Moderator Jim Moderator

Hi Jammy!

Helaas hebben we dit niet kunnen achterhalen voor hij uitverkocht was!

Groet,

Jim

Beantwoorden

7 september 2018 om 10:54
sclemens Gebruiker

Let op: de schroefboor van Black&Decker wordt maar met 1 accu geleverd ipv de 2 waarmee geadverteerd wordt! Tenminste degene die ik geleverd heb gekregen wel.

Beantwoorden

7 september 2018 om 11:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen sclemens,

Wat vervelend dat je bestelling niet compleet was. Heb je hierover al contact gehad met iBOOD?

Beantwoorden

8 september 2018 om 09:02
Hugo_1 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Deze heeft een ander type nummer

Beantwoorden

8 september 2018 om 12:47
farukkucuk Gebruiker

Ik wil de Makita powerset bestellen maar de prijs klopt niet, moderator kan u mij helpen?

Beantwoorden

8 september 2018 om 13:04
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag farukkucuk,

Wat klopt er niet aan de prijs?

Beantwoorden

9 september 2018 om 08:46
phoyng Gebruiker

Goede morgen!

Bij de Black en Decker boormachine staat dat die geleverd wordt met 2 accu’s. Die van mij is van de week geleverd met 1 accu.

Kunnen jullie de 2e accu nog opsturen?

Mvg Philippine

Beantwoorden

9 september 2018 om 08:50
phoyng Gebruiker
9 september 2018 om 09:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen phoyng,

Wat vervelend dat er een accu mist bij je machine. Je kunt hiervoor het beste een service verzoek aanmaken (verkeerde levering) en dan zal de klantenservice contact met je opnemen.

Beantwoorden

9 september 2018 om 08:59
ikke_zelf Gebruiker

Even opschonen graag!

Te veel uitverkocht

Beantwoorden

9 september 2018 om 09:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ikke_zelf,

Ik geef het even door, maar in het weekend is er niemand aanwezig bij iBOOD. Ik weet dus niet of de uitverkochte deals verwijderd zullen worden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.