7 september 2018 om 00:00
iBOOD

Erba Gereedschap

Erba Gereedschap
Tijd om te klussen!

Ben je van plan om dit najaar die trap ein-de-lijk te renoveren? Of ga je na maanden zeuren werkelijk eens de klink van de voordeur herstellen? Nu we met zijn allen weer meer binnen blijven - jawel, bijna herfst! - merken we dat er best nog wat werk aan de winkel is. Gelukkig kun je rekenen op de steun van Erba! Met deze tools klaar je elke klus in een mum van tijd.

7 september 2018 om 09:34
bochelork Gebruiker

Erba 11-delige Ratelsleutelset met 890 Watt. Komen mijn bouten en moeren dan niet erg vast te zitten?

Beantwoorden

7 september 2018 om 09:47
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen bochelork,

Je hoeft niet op vol vermogen te draaien. Bij de ratelsleutelset zie ik geen 890 Watt staan?

Beantwoorden

7 september 2018 om 10:49
bochelork Gebruiker
7 september 2018 om 10:49
Moderator Niek Moderator

Ah dat is in de app, daarom zag ik het niet want ik zit op de website. Bedankt voor het melden ik geef het even door :-)

Beantwoorden

7 september 2018 om 10:56
bochelork Gebruiker

Het is wel jammer… Rateltje met 11000rpm leek me wel handig!

Beantwoorden

7 september 2018 om 11:00
Moderator Niek Moderator

Dat zou inderdaad zeker handig zijn geweest! Die toeren haal je met de hand (meestal) niet ;-)

Beantwoorden

8 september 2018 om 23:57
delangebert Gebruiker

Standaard meegeleverd;

zonder koolborstels ?

????????

Beantwoorden

9 september 2018 om 01:36
Moderator Niek Moderator

Goedenacht delangebert,

Bij welke deal zie je dit staan?

Beantwoorden

9 september 2018 om 12:10
justj78 Gebruiker

De schroevendraaiers zijn zeker niet elektrisch geisoleerd? En daarmee doel ik dus niet op het handvat, maar op de steel.

Beantwoorden

9 september 2018 om 18:37
Moderator Niek Moderator

Goedenavond justj78,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.