13 juli 2018 om 00:00
iBOOD

OP = OP Klussen

OP = OP Klussen
Klusje hier, klusje daar...

...met deze spullen is het héérlijk klussen! Van stoomreinigers en verfspuiten tot bijlen en powertools, in deze Flash Sale tref je het allemaal aan. Maar wees snel, want...

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

13 juli 2018 om 00:12
Eelsi Gebruiker

Ik voel me toch een beetje beetgenomen, op 6 juli hier de Metabo SXE 450 schuurmachine besteld en nog voor de daadwerkelijke levering wordt deze opnieuw aangeboden nog 20 euro goedkoper. Lijkt me wel zo netjes om dit verschil terug te storten, of moet ik hem daadwerkelijk terug gaan sturen en opnieuw bestellen…?

Beantwoorden

13 juli 2018 om 00:23
Moderator Paul Moderator

Het prijsverschil zal niet teruggestort worden. Omdat de vorige bestelling al verzonden is, zou je dit pakket aan de deur kunnen weigeren zodat het retour gaat en je je geld terug krijgt. En nu gauw toeslaan voor de lagere prijs.

Beantwoorden

13 juli 2018 om 08:01
hallo6143daaAsdhshfj Gebruiker

Ook bij mij alleen heb ik de Metabo SCE 450 inmiddels ontvangen. Dan toch maar opnieuw voor de lagere prijs bestellen en de duurdere binnen de nog geldige 14 dagen terugsturen? Of storten jullie het prijsverschil terug?

Beantwoorden

13 juli 2018 om 08:36
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Het prijsverschil wordt niet teruggestort. Je kunt inderdaad wel je bestelling binnen de 14 dagen zichttermijn terugsturen en de huidige bestellen. Houdt er wel rekening mee dat de kosten voor het terugsturen voor eigen rekening zijn.

Beantwoorden

15 juli 2018 om 10:38
thamole Gebruiker

Ik heb de Metabo iets langer geleden wel voor de lagere prijs besteld, tezamen met een Makita Reciprozaag. Nu bleek de doos bij ontvangst bijna niets te wegen en bleek er alleen verpakkingsmateriaal in te zitten. De Ibood doos was niet goed gesloten. Het pakket heb ik niet geaccepteerd. Nu is het angstvallig stil bij DHL. Inmiddels een serviceverzoek bij Ibood ingediend.

Beantwoorden

19 juli 2018 om 10:05
RiCkY82 Gebruiker

Zorg ervoor dat je dan ook de bezorgkosten v.d. bestelling terug krijgt :)

“Hebt u de ondernemer laten weten dat u gebruik maakt van de bedenktijd? Dan moet hij alles wat u al betaald hebt binnen veertien dagen terugbetalen. De termijn van 14 dagen begint de dag nadat u de ondernemer hebt laten weten dat u gebruik maakt van de bedenktijd. Hebt u bezorgkosten of andere kosten betaald om het product thuis geleverd te krijgen? Dan moet u die kosten ook terugkrijgen. De ondernemer mag geen kosten in rekening brengen voor het ongedaan maken van de aankoop. U moet wel de kosten voor het terugsturen zelf betalen. Maar alleen als de ondernemer u hierover heeft geïnformeerd voordat u de aankoop deed.” (bron: https://www.consuwijzer.nl/thema/koop-op-afstand)

Beantwoorden

13 juli 2018 om 00:41
DriesBosmans Gebruiker

Hallo,

Is de Kärcher SC 1 Handstoomreiniger ook te gebruiken voor het schoonmaken van stoffen zetels?

Alvast bedankt

Beantwoorden

13 juli 2018 om 01:40
Moderator Tom Moderator

Dag DriesBosmans

ik heb hiervoor even zitten zoeken (handleiding , reviews , …) en kan niet direct een antwoord vinden.
Op de website van Karcher kan je wel enkele verschillen zien tussen dit model en het duurder model. Zeker als je de toestellingen vergelijkt bij ‘toepassingen’. (Klik hier)

Ik wil zeker niet aanhalen dat het er niet mee gaat, maar dat Karcher het er waarschijnlijk niet mee adviseert om te doen. (Misschien dat andere iBOOD’ers er ervaringen mee hebben).

Bij dit toestel zetten ze : ‘Kraantjes, Wastafels ,Wandtegels, Ramen & Spiegels , Afzuigkappen en kookplaten’ erbij. Terwijl ze bij duurdere modellen (BV SC5) er expliciet bijvoorbeeld Tapijtvloeren bijzetten. 
Dit product lijkt me dus zeker niet voor zetels niet in aanmerking te komen.

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

13 juli 2018 om 13:45
Aficior Gebruiker

Voor het reinigen van stoffen zetels heb je meer aan een Extractor. Met de stoomreiniger trek je vervuiling er niet uit. Met een extractor wel. Die kun je huren bij een bouwmarkt bij jou in de buurt. Men noemt het dan ook wel tapijtreiniger. Daarmee spoel je jouw bekleding. Je injecteert water en zuigt het er meteen weer uit en de vervuiling mee. (Misschien in-masseren met een paardenharen borstel). Dan is het al bijna droog en met deze temperaturen kun je er dan in de avond al weer op zitten.

Succes.

Beantwoorden

13 juli 2018 om 08:30
sigpro Gebruiker

Wat een gezeur zeg! Product X is paar weken geleden gekocht en is nu goedkoper aangeboden. Nu gaan mensen zeuren dat ze prijsverschil terug willen of voelen zich in de zeik genomen ………guess what that’s life! Van €20 minder ga je niet dood! Mensen moeten een keer ophouden met zeuren en zeiken! We hebben het te goed daarom zoeken mensen steeds andere dingen om over te zeuren.

Beantwoorden

13 juli 2018 om 08:38
pamsmets Gebruiker

Beste sigpro….als jij dat gezeur en gezeik vind zijn dat jou woorden. Maar vind zeker wel dat er een opmerking richting Ibood mag gaan hoe de anderen hier over denken, ook al is het maar 20,- euro. Denk dat Ibood op deze manier géén vrienden maakt, en zeker kopers gaan afvallen.

Beantwoorden

13 juli 2018 om 10:05
Burger Prince Gebruiker

Ik had laatst bij de Albert Heijn een voorraad cola gekocht. Een dag later was het in de aanbieding 1+1 gratis. That’s life.

Beantwoorden

15 juli 2018 om 05:56
morbusgravis Gebruiker

typisch hollanders. over-”assertief” en gierig tot op de draad. ibood is hier niet om vrienden te maken. daarvoor bestaan speciale websites (helaas moet je daar vaak óók betalen dus zal jou niet echt kunnen bekoren). hopelijk overleef je deze tragedie pam. aai een hond ofzo. dat helpt ;-)

Beantwoorden

15 juli 2018 om 05:57
morbusgravis Gebruiker

goed gezegd. u bent een gelukkiger mens. zoals ikzelf :p

Beantwoorden

15 juli 2018 om 06:53
barke017 Gebruiker

MIsschien moet iBOOD een planning voor de komende 1,2,4,5,…  10 jaar genereren, met aanbiedingen en prijzen.
Dan kunnen “mensen”  bepalen of ze het nu of over enige tijd tegen een gegarandeerd lage prijs kunnen aanschaffen?
Dat zou een uitkomst zijn, ook voor U.
Ik zeg: doen!

</sarcasm>

Beantwoorden

13 juli 2018 om 10:01
sil9 Gebruiker

Hallo, ik overweeg de T8 LED lampen (15x General Electric LED Buis | 120 cm | 4000K) aan te schaffen om de huidige TL lampen te vervangen.

Normaal gezien wordt een vervangstarter meegestuurd. Is dit ook hier zo het geval?

Is er verder nog iets waar ik rekening mee moet houden, iets wat bijv niet vermeld word in de beschrijving maar je wel moet weten. De specificaties lijken me verder wel ok.

Beantwoorden

13 juli 2018 om 10:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

De LED starters worden meegeleverd :-)

Beantwoorden

15 juli 2018 om 06:55
barke017 Gebruiker

LED Starters?

Beantwoorden

15 juli 2018 om 20:53
Moderator Paul Moderator

Dat zijn ‘dummy’ starters ter vervanging van de TL starters.

Beantwoorden

13 juli 2018 om 12:34
WINSENT Gebruiker

Welke fitting hebben

Sylvania Retro Ledlamp ?

Beantwoorden

13 juli 2018 om 13:22
Moderator Lex Moderator

Beste WINSENT,

De Sylvania lampen hebben een e27 fitting.

Gr, Lex

Beantwoorden

13 juli 2018 om 12:39
newtastyland Gebruiker

Werken de Osram sensor lampen achter glas (van een lamp, bv in een plafonnière) ?

Beantwoorden

13 juli 2018 om 13:37
Moderator Lex Moderator

Beste newtastyland,

Dit gaan we even navragen bij de leverancier voor je.

Gr, Lex

Beantwoorden

13 juli 2018 om 13:55
Moderator Lex Moderator

Beste Newtastyland,

Ja deze werken ook achter glas. Er zit namelijk een IR-sensor in.

Gr, Lex

Beantwoorden

13 juli 2018 om 15:33
newtastyland Gebruiker

Top! Welke detectiehoeknheeft de ir sensor?

Beantwoorden

13 juli 2018 om 21:53
Ronald2805 Gebruiker

160 graden

Beantwoorden

13 juli 2018 om 13:28
Budi2009 Gebruiker

Weber Roosterreiniger
Hmmm, met verzenden nou niet echt een beste aanbieding

Beantwoorden

13 juli 2018 om 13:37
Moderator Lex Moderator

misschien niet als je alleen de roosterreiniger koopt, maar als je het toch nodig hebt, en het combineert met een andere deal kan het opeens weer heel interessant worden natuurlijk

Beantwoorden

14 juli 2018 om 10:34
herwin.kuijken Gebruiker

Caravan hoes

Is er echt maar 1 maat verkrijgbaar omdat jullie met meerdere maten adverteren

Beantwoorden

14 juli 2018 om 13:07
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag herwin.kuijken,

Waarschijnlijk zijn de andere maten al uitverkocht en is daarom alleen deze maat nog beschikbaar.

Beantwoorden

14 juli 2018 om 18:37
aalternatief Gebruiker

Brievenbus,

“De BURG-WÄCHTER Esprit W is een moderne roestvaststalen brievenbus.” Volgende regel: “Materiaal: Kunststof”

Lees ik niet goed of ‘zagen’ we altijd? Duidelijke communicatie is veel waard.

Beantwoorden

14 juli 2018 om 21:59
Moderator Niek Moderator

Goedenavond aalternatief,

Dat klopt inderdaad niet helemaal. Hij is wel roest vrij, maar dat is omdat hij van kunststof is ;-)
Ik ga het even doorgeven zodat dit aangepast kan worden voor een eventuele volgende keer. Excuus voor de verwarring!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.