10 juli 2018 om 00:01
iBOOD

Connex Systeemboxen

Connex Systeemboxen
Orde en netheid op de werkbank

Gebeurt dat bij jou ook? Dat je werkbank of schuur er uitziet alsof er een bom is afgegaan? Laat daar vandaag een eind aan komen en bestel een of meerdere van de systeemboxen van Connex.

Ze bieden ruimte voor je gereedschap en accessoires, zijn makkelijk te vervoeren en met elkaar te verbinden waardoor je een pracht van een opbergsysteem hebt staan. Een beetje orde en netheid, daar is nog nooit iemand slechter van geworden toch? :)

10 juli 2018 om 07:15
eldeejee Gebruiker

Is dit compatibele met de kosten van Gamma of Makira?

Beantwoorden

10 juli 2018 om 07:34
eldeejee Gebruiker

Weet iemand wat de website van ze is? Ik kan niets terugvinden over het merk behalve heel veel producten.

Beantwoorden

10 juli 2018 om 11:13
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi eldeejee,

Over welk product en welke kosten van de Gamma en Makita gaat je vraag?

Dit is de website van het bedrijf waar Connex onder valt: klik hier.

Beantwoorden

11 juli 2018 om 06:59
eldeejee Gebruiker

Makita mbox en Gama huismerk. Beiden zien er hetzelfde uit maar hebben een licht afwijkende maat.

Beantwoorden

11 juli 2018 om 10:21

Ze zijn niet getest op compatibiliteit. Het zou dus kunnen, maar dan is dit toevallig. We kunnen dus geen beloften doen over compatibiliteit.

Beantwoorden

10 juli 2018 om 09:34
prvnl Gebruiker

Website: http://www.conmetall.de. Wij hebben 8 boxen besteld die we in een zakelijke toepassing willen gebruiken. Er zitten helaas op elke box 4 stickers die elk 15 min kosten om te verwijderen. Na contact met Conmetall blijkt dat dat moet vanwege de Duitse wetgeving: je moet de hele levensduur lang kunnen zien wie je die box geleverd heeft ….. Waarom dat niet binnenin zit? De foto hierboven zonder stickers is dus niet helemaal juist.

Beantwoorden

10 juli 2018 om 10:18
0oZo0 Gebruiker

Olijfolie, even in laten trekken, doet wonderen. Of WD40, helpt vaak ook goed!

Beantwoorden

10 juli 2018 om 11:30
bolleblanke Gebruiker
10 juli 2018 om 09:44
W.N.A.Burggraaf Gebruiker

Let op er zitten 4 etiketten op, die absoluut niet te verwijderen zijn. Ik zit nu met 8 smerige kisten. Jammer. De Duitse leverancier meldt dat de etiketten vanwege wettelijke voorschriften onverwijderbaar vastgeplakt zijn. Echt, geprobeerd met stoom, alcohol en aceton. Het duurt ongeveer 1 uur voor 4 etiketten, maar dan nog is het niet mooi. Ibood weigert ze terug te nemen. Jammer!

Beantwoorden

11 juli 2018 om 23:49
rob kooijmans Gebruiker

stickers verwarmen met een fohn werkt bij mij meestal goed, maar zal niet altijd de oplossing zijn.

Beantwoorden

11 juli 2018 om 08:13
RiGHT Gebruiker

Ik meen me te herinneren dat deze niet compatibel zijn met de Lboxx van Bosch. Klopt dat?

Beantwoorden

11 juli 2018 om 10:06

Dat ga ik even navragen.

Beantwoorden

11 juli 2018 om 10:21

Ze zijn niet getest op compatibiliteit. Het zou dus kunnen, maar dan is dit toevallig. We kunnen dus geen beloften doen over compatibiliteit.

Beantwoorden

11 juli 2018 om 23:51
jpj Gebruiker

Op de L-boxx past het zeker niet. Die heeft twee koppelpunten in het midden aan de zijkant.

Of bedoel je de oudere Bosch systainer. Die lijkt er meer op, ook vier koppelpunten, maar ook die ziet er iets anders uit, dus kleine kans.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.