17 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Stanley Stekkerdozen en Haspels

Product expert aanwezig

Stanley Stekkerdozen en Haspels
Power up!

Stekkerdozen voor het stevige werk. Want je zal net weer zien... wil je apparaat A of B aansluiten tijdens het klussen, is de stekker te kort. Alleen daarom loont het al om een haspel of stekkerdoos voor in of rond het huis te hebben. En die bieden we vandaag aan! Ook reuze handig als er met meerdere apparaten of gereedschappen tegelijk wordt gewerkt. En als je klaar bent rol je het snoer op en zet je het geheel in de kast. Kortom: handig!

17 mei 2018 om 10:34
Boets Gebruiker

Heel lage prijs voor een 25 meter lange 3G2,5mm haspel.

Het enige wat ik een beetje bizar vind, is dat ik deze op geen enkele site. Van Stanley wworks terug vind.

mvg

Beantwoorden

17 mei 2018 om 15:45
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Boets,

Bij iBOOD is het ook de bedoeling scherpe prijzen aan te bieden ;-) Ik weet niet waarom hij niet op de stanley works website staat, maar ik kom hem wel tegen bij andere aanbieders.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 16:23
Boets Gebruiker

Hahaha. Je hebt me overtuigd. Ik heb me er eentje van 25m aangeschaft.???? ik heb er al 1 van 50m, maar 50m 3G2,5mm is behoorlijk zwaar.

Nu hoop ik wel dat het ECHT 3G2,5mm is! Maar dat zal wel.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 15:16
kvdwestelaken Gebruiker

Wat is het typenr van de Stanley haspels? Past deze op gewone Nederlandse stopcontacten ?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 15:50
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag kvdwestelaken,

De stekker past op Nederlandse stopcontacten. De stopcontacten op de haspel zijn van het type E (penaarde).

Beantwoorden

19 mei 2018 om 09:10
wverwimp Gebruiker

Waarom staat er in de beschrijving type f? Ik ben wel geïnteresseerd maar met type f kan ik niks. Dus gelieve duidelijkheid te geven.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 15:18
kvdwestelaken Gebruiker

Hoe lang is de kabel van haspel naar stopcontact ?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 15:51
Moderator Niek Moderator

Er is een haspel van 25 meter en een haspel van 40 meter.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 18:07
kvdwestelaken Gebruiker

Ah nu zie ik het pas, het is een omgekeerde haspel excuus

Beantwoorden

18 mei 2018 om 08:35
Boets Gebruiker

Excuseer me voor deze vraag, maar wat bedoeld u met een “ omgekeerde” trommel?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 15:55
Erikkie7 Gebruiker

“…is de stekker te kort”
Hier zitten dus heule grote stekkers aan

Beantwoorden

17 mei 2018 om 18:25
stijnwuyts Gebruiker

Welk type stopcontacten zitten er op de “Core” stekkerdozen? Zijn dat stopcontacten met penaarde?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 08:23
Boets Gebruiker
19 mei 2018 om 01:17
Poliep Gebruiker

Ik heb interesse, maar zoek wel iets specifiek. Er zijn stekkerdozen die je op een muur of plaat kan vastvijzen met schroeven door gebruik te maken van de daarvoor voorziene gaten. Is dit ook mogelijk met deze ip44 stekkerdozen? Uit de fotos kan ik dit niet duidelijk afleiden. Zoja, welke types lenen zich hiertoe?

Beantwoorden

19 mei 2018 om 09:57
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Poliep,

Ik ga dit even voor je proberen uit te zoeken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.