15 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Magic Hose

Magic Hose
Het is magie!

Of je nou de tuinmeubels of de auto wil wassen of de plantjes buiten water wil geven, deze flexibele en elastische tuinlang biedt uitkomst. Hij is namelijk elastisch. Sluit de tuinslang aan op de buitenkraan en door de waterdruk begint de slang vanzelf te groeien tot wel 3x zijn originele lengte. Wanneer je klaar bent en de kraan uitzet, krimpt de slang weer langzaam naar zijn originele lengte.

De voordelen? De slang neemt minder ruimte in, is licht van gewicht, makkelijk in gebruik én knikt niet!

15 mei 2018 om 00:09
obrowne Gebruiker

Vraag over de lengte die genoemd wordt in de omschrijving.
Is deze de maximale (groei) lengte, of is dat de lengte zonder water-druk?

Beantwoorden

15 mei 2018 om 00:27
sigpro Gebruiker

Sowieso maximale groei lengte. Zou een beetje teveel van het goede zijn een tuinslang van 90 meter als je uitgaat van de 30 meter versie.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 01:24
gekkedave Gebruiker

Hier nog enkele uren net iets goedkoper:

https://www.1dayfly.com/be/nl/sale/

Rond de middag zal iBOOD weer de goedkoopste zijn.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 08:03
LOUD Gebruiker

*knip*

Edited by: Jim
Prijs vergelijkingen alleen met directe link naar het identieke product!

Beantwoorden

15 mei 2018 om 09:02
royheveling Gebruiker

Heb 2 van deze dingen gehad en binnen een paar kapot. Zonde van me geld.  De 2e heb ik niet eens de moeite genomen om terug te brengen

Beantwoorden

15 mei 2018 om 09:53
Georgerutten Gebruiker

Die ervaring heb ik ook. 
Continu lekkage bij de koppelstukken aan de kraan of sproeideel. Dan knip je weer een stukje van de slang af, sluit je het weer aan op de koppelstukken en een week later weer nieuwe gaten….

Als het heel blijft is het een zeer praktisch ding. Maar veel te fragiel.

Beantwoorden

16 mei 2018 om 00:17
Greybow Gebruiker

Hetzelfde probleem.. exact deze.

Enkel de sproeikop nog in gebruik omdat die een hoop standen heeft en het nog doet.

Maar de slangen zijn vrijwel direct lek. Vooral dicht bij de koppeling.

Beantwoorden

16 mei 2018 om 13:34
Nietjesmachine Gebruiker

Toevallig aan de desk van de Hubo voor mij een man die zijn kapotte slang kwam binnen brengen. Idd kapot aan koppeling.

Lees maar ook na open diverse sites: rommel.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 17:13
PeggyE Gebruiker

Hier helaas ook dezelfde ervaring. Deze tuinslangen gaan amper 1 jaar mee. Na 3x geef ik het op. Lekken aan kraan en sproeideel. Gisteren iets nieuws: het gehele sproeideel lekte en toen ik wilde gaan spuiten kreeg ik de volle laag. Leuk artikel, maar ik denk ‘Made in China’?

Beantwoorden

15 mei 2018 om 12:38
snuf72 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 19:18
snuf72 Gebruiker

Oprekbare tuinslang Magic Hose 30 meter op bol.com incl verzending https://www.bol.com/nl/p/-/9200000077932889

Beantwoorden

16 mei 2018 om 15:55
-Sambal- Gebruiker

Juist, dat verklaard waarom mijn huidige (normale) tuinslang vannacht zelf het dak terras begon nat te spuiten toen ik de kraan aan had laten staan.
Foutje, bedankt!

Beantwoorden

16 mei 2018 om 21:46
Diablo70 Gebruiker

Handig ding voor dit jaar want volgend jaar kan die in de vuilcontainer net zoals die van mij. (Binnen slang lek)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.