19 april 2018 om 00:00
iBOOD

BBQ-time!

BBQ-time!
Fire up the grill!

Wat zegt er nou meer 'voorjaar of zomer' dan een barbecue? Grijp nu je kans om een fijn exemplaar te scoren dat bij jouw stijl past. Of je nu snel even een klein exemplaar grijpt of aan de slag gaat met een multioven, er is voor ieder wat wils.

19 april 2018 om 16:07
LBelangrijk Gebruiker

Alleen als de Niclan gratis verzonden wordt is het een redelijke deal. Op de site van Harlembbq is de Niclan nu 299. Ik ga er gemakshalve vanuit dat daar nog verzendkosten bij moet worden betaald.

Beantwoorden

19 april 2018 om 19:21
demaerekris Gebruiker

Bekend Duits merk? Ik vind er nergens iets van terug.

Beantwoorden

20 april 2018 om 08:29
MDC2000 Gebruiker

2 jaar garantie, dat zegt genoeg over de kwaliteit.

Beantwoorden

20 april 2018 om 10:12
brighther Gebruiker

Denk je dat bij elke deal die wordt aangeboden met 2 jaar garantie? Ik vind het namelijk niks zeggen.

Beantwoorden

22 april 2018 om 04:35
MDC2000 Gebruiker

Een kamado wordt bijna altijd met 5 jaar of 20 jaar of meer aangeboden, hoe minder garantie, hoe lager de kwaliteit, als je iets van kent weet je waarover ik spreek.

Langere garantie  op kamado is enorm belangrijk.

Beantwoorden

20 april 2018 om 16:10
Margentiss Gebruiker

Ja, dat leek even (heel kort) op een leuke aanbieding. Omdat ‘kamado’ geen beschermde status heeft kan iedereen zo’n eitje leggen. Verwar dit soort namaak niet met ‘Kamado Joe’ of ‘The Green Egg’, met een levenslange garantie (hoezo 2 jaar?). Probeer dan maar ’s een 14 inch te krijgen voor dit soort ramsjprijzen.

Beantwoorden

21 april 2018 om 08:53
baxie Gebruiker

Ik heb vorig jaar via ibood een auplex kamado gekocht “21. Deze staat ook niet bekend als de beste kwaliteit kamado. Maar ik moet zeggen na een jaar intensief gebruik (pulled pork, brisket, spareribs enz.) ben ik nog super tevreden. Volgens mij kun je prima de overstap maken van een” gewone” BBQ naar een kamado met deze “acties”. Mits je in het achterhoofd houdt dat de kwaliteit van afwerking wat minder is. Dit doet namelijk totaal geen afbreuk aan de beleving en bereidingskwaliteit. Het blijft toch de kwaliteit van de kok die het verschil maakt. Wel een tip voor ibood: bied bij deze aanbiedingen ook een kern temperatuur meter aan deze is onmisbaar bij het goed bereiden van vlees. 2 stuks zijn een must (1 op de gril en 1 in het vlees). Kortom mindere kwaliteit betekend niet dat het resultaat van bereiden minder hoeft te zijn.

Beantwoorden

22 april 2018 om 15:19
spiderpig3 Gebruiker

Iemand ervaring met het merk Subtiel?

Beantwoorden

22 april 2018 om 19:43
Ralphbreda Gebruiker

Zit hier ook een hoes bij?

Beantwoorden

14 juni 2018 om 21:16
cello69 Gebruiker

Ik heb op 22 april een kleine kamado besteld. Maar nooit ontvangen.

Inmiddels is het bijna 2 maanden later en heb ik nog niks. Ook een annulering wordt niet verwerkt.

Ik zal nooit meer iets bij Ibood kopen. Te schandalig voor woorden.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 00:47
Moderator Paul Moderator

Ik zal de klantenservice vragen om het voor je na te kijken en contact met je op te nemen.

Beantwoorden

8 oktober 2018 om 15:55
Felipe922 Gebruiker

In het voorjaar 2018 besteld bij Ibood. Echt grote rommel deze kamado. De verf gaat gewoon smelten onderaan als hij iets te hard brandt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.