16 april 2018 om 00:00
iBOOD

Fietsaccessoires

Fietsaccessoires
Lekker crossen op je velo

Het is eindelijk weer super lekker fietsweer. Tijden om die stalen ros uit de schuur te vissen en er eens lekker op uit te gaan! En met de accessoires uit deze Flash Sale wordt dat ook nog eens een stuk leuker. Of je nou je prestaties bij wil houden, een superzacht zadel zoekt voor je bips of een hoes om je fiets te beschermen tegen die felle zomerzon straks; jij zoekt het, wij hebben het!

17 april 2018 om 10:46
Susantigoon Gebruiker

Daar noem je ook een toko zeg, zeker **Kassa!** niet gezien afgelopen zaterdag?

Mag je blij zijn als je de bende met Kerst in huis hebt.

Beantwoorden

16 april 2018 om 00:26
Deadly_tyreal Gebruiker

*knip*

Edited by: Paul
de fietshoes in jouw link heeft kleinere afmetingen, dat is niet de XL

Beantwoorden

16 april 2018 om 00:27
Deadly_tyreal Gebruiker

Ik mis dan ook de echte aanbiedingen

Beantwoorden

16 april 2018 om 07:49
shakyboy Gebruiker

Vorig jaar 2 maal de led verlichting set besteld. Prima verlichting. Jammer dat er al een kapot is. Ik hoop dat ik hier garantie op krijg.

Beantwoorden

16 april 2018 om 08:37
Moderator Jim Moderator

Hi Skakyboy!

Afhankelijk van hoe hij kapot is gegaan, kan je natuurlijk altijd een serviceverzoek indienen via Mijn iBOOD -> Bestellingen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

17 april 2018 om 21:54
shakyboy Gebruiker

Beste Jim,

Zoals je aangeeft heb ik een serviceverzoek ingediend. Ik krijg onderstaande melding te zien:

***********************************************Het is niet mogelijk om dit type product op deze manier te melden. Wij verzoeken u deze melding te doen door middel van een e-mail bericht aan : Customerservice@ibood.nl

Waarom kan ik voor dit product geen serviceverzoek indienen?

Het product vertoond een gewoon defect tijdens de garantieperiode.

Ik hoop niet dat dit een kastje muur gevalletje wordt.

Beantwoorden

17 april 2018 om 22:01
Moderator Jim Moderator

Hi Skakyboy!

Ik durf niet te zeggen waarom je deze melding krijgt, als je echter een e-mail stuurt naar dat e-mail adres, komt hij op de goede plek terecht. Ik zal in ieder geval even aan iBOOD doorgeven dat ze een mail van je mogen verwachten. Stel nu dat het lang duurt, laat het hier even weten, dan ga ik er even achteraan! Dan wordt je in ieder geval niet van het kastje naar de muur gestuurd! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

16 april 2018 om 09:11
FridgeNL Gebruiker

Ik zie dat er bij de fietsendrager zonder trekhaak 3 types zijn, echter niet als zodanig te bestellen. Is het dan een kwestie van dezelfde set 3x verschillend in elkaar zetten, om het geheel passend te maken?

Beantwoorden

16 april 2018 om 10:08
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt met alle meegeleverde accessoires de drager op alle 3 de manieren bevestigen. Je krijgt dus eigenlijk alle 3 de types.

Beantwoorden

16 april 2018 om 09:34
bulldogger Gebruiker

Fietszadel….zelfde maar iets goedkoper: https://www.athleteshop.be/bicycle-gear-saddle-city-tour

Beantwoorden

16 april 2018 om 10:15
FongSayYuk Gebruiker

Zit er bij de http://www.ibood.com/diy-be/nl/product-specs/36098/110515/proline-fietslift.html ook schroeven bij om deze te monteren?

Beantwoorden

16 april 2018 om 11:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen FongSayYuk,

De fietslift wordt geleverd inclusief montage materiaal :-)

Beantwoorden

16 april 2018 om 11:25
dannydp Gebruiker

Beste iBood, Kan je met de fietsendrager ook 2 kinderfietsen mee dragen? Wat ik bedoel is 18 en 20 inch versies? Alvast bedankt!. Mvg, Danny

Beantwoorden

16 april 2018 om 11:56

Dit ga ik even voor je navragen, Danny!

Beantwoorden

16 april 2018 om 13:02
dannydp Gebruiker

Bedankt. Kan je me zo snel mogelijk het niews vertellen. Dan weet ik of ik deze kan kopen ;-)

Beantwoorden

16 april 2018 om 13:03

Zodra ik meer weet laat ik het uiteraard direct weten. :-)

Beantwoorden

16 april 2018 om 11:31
Slampamper Gebruiker

Is de fietsendrager ook geschikt voor een Toyota aygo? (omdat daarbij het achterraam eigenlijk de achterklep is)

Beantwoorden

16 april 2018 om 11:56

Goede vraag, dit ga ik even navragen, Slampamper.

Beantwoorden

18 april 2018 om 19:15
Slampamper Gebruiker

Is hier inmiddels een antwoord op gevonden?

Beantwoorden

16 april 2018 om 14:53
Jodek Gebruiker

Wat is de maximale breedte die de banden mogen hebben voor het fietsenrek?

Beantwoorden

16 april 2018 om 15:01

De maximale breedte van de banden is circa 5 cm.

Beantwoorden

16 april 2018 om 15:16
alleskomgoedhotmail.com Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

17 april 2018 om 10:10
Axie Gebruiker

Dit fietsenrek is echt waardeloos. Wij hebben deze aangeschaft (identiek model) maar 4 volwassen maat fietsen krijg je er nooit in naast elkaar (max 2). Hij ligt inmiddels buiten in de tuin te verroesten. Oja en zo krom als een hoepel je MOET hem dus wel echt aan de grond verzekeren. Maar bespaar je de moeite en koop een fatsoenlijk alternatief.

Beantwoorden

18 april 2018 om 07:00
southcorner Gebruiker

Ik heb een Volvo 40 uit 2015 met een achterspoiler! Past de fietsendrager dan wel, of zit de spoiler dan in de weg?

Ronald

Beantwoorden

18 april 2018 om 09:52

Ik ga het even voor je navragen, Ronald.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.