12 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Verven met Wagner

Product expert aanwezig

Verven met Wagner
Tijd voor een likje verf

Misschien kijk je al te lang tegen hetzelfde saaie behang aan. Misschien heb je een schuur die wel een kleurtje kan gebruiken. Wat de situatie ook is, als je een professionele, egale verflaag aan wil brengen, kun je niet om deze producten van Wagner heen.

Van het losmaken van behang tot het verven van grote oppervlakten in de kortste tijd, met deze deals gaat het allemaal lukken!

12 maart 2018 om 02:33
maddinaap Gebruiker

Welke is geschikt om een tuinhuisje mee te spuiten?

Beantwoorden

12 maart 2018 om 08:27
Official Product Expert Wagner-Expert Official Product Expert

Als het enkel gaat om een tuinhuisje is de W 550 de beste keuze …

Beantwoorden

12 maart 2018 om 09:52
Azurak Gebruiker
13 maart 2018 om 08:47

De W 550 kan deze Cetabever tuinbeits idd verwerken

Beantwoorden

12 maart 2018 om 07:01
Cande Gebruiker

Beste,

Is de Wagner W550 geschikt om een garagepoort te spuiten?

Alvast bedankt

Beantwoorden

12 maart 2018 om 08:28

Ja hoor dat kan zeker … lakken moet je soms wel tussen de 5% en 10% verdunnen.   Vooraf kort een spuittest op een stukje karton om het spuitbeeld te bekijken. Dan komt dit goed …

Beantwoorden

12 maart 2018 om 08:13
Jan-van-Gent Gebruiker

Beste,

Is de

Wagner W625 Fijnspuitsysteem geschikt voor alle verssoorten? Is deze geschikt voor alle klussen in de woning?
Met dank

Beantwoorden

12 maart 2018 om 08:29

De W 625 is enkel voor muurverven.  Maar het lak&beits opzetstuk wordt apart aangeboden door Ibood.  Als deze erbij neemt heb je meteen een machine waarmee je alles kan spuiten.  De enige uitzondering is buitenmuur verf … dat zou ik afraden.   Maar gewone muurverf, lak en beits werken prima.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 18:50
Jan-van-Gent Gebruiker

Beste,

in dit opzicht is de

Wagner W995 Verfpuitsysteem WallPerfect
blijkbaar nog een betere keuze daar men nog meer keuze van verven ermede kan gebruiken. Het is mijn bedoeling de muren en plafonds van een volledige woning te spuiten!

Beantwoorden

13 maart 2018 om 08:48

Voor een volledige woning moet je idd kiezen voor de W 995.  De rechtstreekse aanzuiging gaat ervoor zorgen dat je constant kan doorwerken …

Beantwoorden

12 maart 2018 om 08:53
R.Schaller Gebruiker

Wagner-Expert

Kun je met de deze verfspuit ook metallic-lak spuiten?

De spuit wil ik gebruiken om kleine delen van mijn auto te spuiten De lak die ik moet gebruiken is op basis van een ‘metallic’ constructie. Deze is vermengd met zeer kleine koperdeeltjes om de lak sterker te maken.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 09:13

Dat zou ik eerder afraden … ik vrees dat dit niet het gewenste resultaat gaat opleveren.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 08:57
R.Schaller Gebruiker

Excusé ….., ik stel de vraag voor de W 550

Beantwoorden

12 maart 2018 om 09:00
dreden Gebruiker

Beste,

Ik heb de Wagner w995, en na die 1 keer te proberen ben ik direct gestopt, de compressor ’sputtert’, hierdoor krijg je uiteraard niet het gewenste resultaat.

Is dit normaal? zoniet, wat kan ik doen? (ik heb de instructies gevolgd zoals in het boekje)

Mvg Andreas

Beantwoorden

12 maart 2018 om 09:16

Bij de W 995 heb je altijd een soort van “pulsatie”.  Dat ligt aan de pomp van de machine.  Deze peristaltische pomp zorgt voor licht pulsaties … MAAR dat zou je niet op je muur mogen zien!    Spetters is nog wat anders … hier is het vaak aangeraden om de verf 10% te gaan verdunnen.   Weliswaar is elke verf anders … de ene verf zal altijd beter verwerken dan de andere.   Het hangt er vaak vanaf hoeveel bindmiddel en/of vast stoffen de verffabrikant in de verf verwerkt.

Als dit allemaal niet helpt moet je aanspraak maken op garantie en krijg je meteen een nieuw toestel.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 12:41
DegezelleS Gebruiker

Bij deze aanbieding van de W995 zit niet het opzet stuk bij voor ook de lak of beits te verven toch?

Beantwoorden

12 maart 2018 om 13:41

Klopt.  Het opzetstuk voor lak&beits is een apart accessoire … ook in de actie bij Ibood

Beantwoorden

12 maart 2018 om 18:58
Jan-van-Gent Gebruiker

Beste,

volgens de omschrijving van het toestel worden deze accessoires wel degelijk meegeleverd bij de W995! Hierbij de tekst bij de W995:

“Met de meegeleverde adapter en extra spuitopzetstuk kan het apparaat ook voor het aanbrengen van lak en beits gebruikt worden”.

Mijn vraag: Zitten die er nu bij ja of neen en in het geval deze er niet bijzitten waar staan deze dan wel? Bij de aanbieding hier bij iBood vind ik deze niet terug…

Beantwoorden

13 maart 2018 om 01:58
Yvonne1968 Gebruiker

Welk opzetstuk is dit? Ik heb de W995 al en zou het opzetstuk nog apart bij willen bestellen namelijk.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 08:49

Ik kan met zekerheid zeggen dat het accessoire er “niet” bij zit.   Ik zal dit melden bij Ibood.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 08:49

Het lak&beits opzetstuk is apart te bestellen in de huidige aanbieding …

Beantwoorden

13 maart 2018 om 09:42
Jan-van-Gent Gebruiker

Kan je mij laten weten welk opzetstuk voor lak&beits in de huidige aanbieding moet besteld worden want ik vind dit nergens?…

Beantwoorden

13 maart 2018 om 10:18

Het is het perfect spray PS 800 opzetstuk dat u nodig hebt om lakken en beitsen te verwerken … staat in de aanbieding.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 12:09
Jan-van-Gent Gebruiker

vervelend om opnieuw een vraag te moeten stellen doch in de omschrijving van het opzetstuk PS800 staat de W995 er niet bij als compatibel?  Is het wel degelijk compatibel?

Beantwoorden

14 maart 2018 om 15:19

Ja hoor … deze is 100% zeker compatibel.  De omschrijvingen moeten voor een volgende sale zeker beter.  Neem ik op met Ibood.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 13:23
npatrickn Gebruiker

heb je geen last van veel nevel bij het spiuten , moet je heel xe boel in je huis afplakken ter bescherming tegen de nevel ?

Beantwoorden

12 maart 2018 om 13:42

Er zal zeker nevel zijn … dat heb je met alle verfspuiten.

Wat je best kan gebruiken om af te plakken is tape met folie eraan vast.  Deze staat ook in de aanbieding.

Met deze folie kan je makkelijk grote stukken afschermen.  Het aanbrengen van deze folie kost op zich niet meer tijd dan normale tape die je met een roller of kwast ook moet aanbrengen.  Enkel hier hangt een folie aan vast.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 15:23
LupkaGirl Gebruiker

@wagner-expert,

Ik gebruik uitsluitend watergedragen alkyd (natuurlijke olie) verfbeitsen. Dat zit m.i. een beetje tussen gewone verf en beits in (ze noemen het ook verfbeits). Kan dat met die W550? En zal met het Spray 800 opzetstuk de spuitstraal dan nog veel nauwkeuriger afgesteld kunnen worden dan met de W550 alleen?

Beantwoorden

12 maart 2018 om 18:50

Deze applicatie kan zeker met de W 550.  De PS 800 zit reeds standaard bij de W 550.  Dat is dus geen optie.  Wel is er het “briljant” opzetstuk voor een nog fijnere afwerking met HVLP apparaten.   Nu niet te koop bij Ibood … maar je kan dit opzetstuk wel vinden op andere websites.   Dit opzetstuk heeft een blauwe nozzle aan de voorkant.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 18:53
Wesly0 Gebruiker

Beste Wagner Expert,

Graag wat info over dit model de Wagner W995.?
Ik zal thuis muren en plafonds moeten verven.

Daarbij zou ik graag tegen de zomer men buiten muren zijn in Crepie ook willen een nieuw kleurtje geven.
Is dit toestel hier perfect voor?

Is dit toestel één van de nieuwe modellen of een ouder type?
Hierbij ook interesse in het handpistool.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 08:52

Voor binnenmuren en plafonds is de W 995 uitermate geschikt.   Voor buitenmuren zou ik het niet doen.  Deze verven zijn vaak erg gevuld en zorgt ervoor dat het minder makkelijk werken is.

De W995 is idd een ouder model.  De nieuwste versie is de Flexio 950.

Het handpistool is vooral geschikt voor lakken en beitsen.  Bv. tuinhek, tuinhuisje, garagepoort, etc.

Beantwoorden

12 maart 2018 om 22:44
Jan-van-Gent Gebruiker

Blijkbaar zijn ze al gaan slapen en zijn ze niet meer in staat op de vragen te antwoorden! Het zal voor morgen zijn, hopelijk krijgen we dan antwoord…

Beantwoorden

12 maart 2018 om 23:17
Moderator Paul Moderator

De Product Expert is gedurende de dag aanwezig en beantwoord de vragen naast zijn/haar andere werkzaamheden. Hierdoor zullen de specifieke vragen vanavond niet meer beantwoord worden. 
Als moderator heb ik helaas niet voldoende kennis van deze producten om je goed van dienst te kunnen zijn.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 08:53

Ik ben weer wakker :)

Beantwoorden

13 maart 2018 om 09:35
Jan-van-Gent Gebruiker

Je mag dit niet als een verwijt beschouwen, trouwens ik moet zoals jullie ook slapen anders gaat het niet meer! Het was enkel de bedoeling dat men geen vragen meer moest stellen…omdat men ze toch niet meer kon beantwoorden en in sommige gevallen brengt tijd raad!

Beantwoorden

13 maart 2018 om 10:19

No worries … snapte wat je bedoelde.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 06:53
JAHoutsma Gebruiker

Beste expert. Welke van de lak-opzetstukken is geschikt voor gebruik met de W995?

Ik heb die laatste al, maar kan ook wel een accessoire gebruiken voor het verven/lakken van deuren etc. Dank je wel.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 08:54

In de aanbieding staat het standaard lak&beits pistool … voor een zeer fijne afwerking is er het brilliant pistool … dit pistool kan je online vinden.  Het heeft een blauwe spuitkop.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 09:53
JAHoutsma Gebruiker

Welke model uit de aanbieding bedoel je? De PS800? (Of de W550?)

Kan ik die dan rechtstreeks op de W995 gebruiken? Of heb ik dan nog een koppelstuk (‘pistoolgrip’ oid) nodig?

Zoiets meen ik mij te herinneren van een eerder aanbieding.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 10:16

Het gaat idd om de PS 800.   Je hebt idd ook een koppelstuk nodig.    (artnr. 2315666)   Mogelijk kan je dit ook meteen bij Ibood bestellen.  Staat we niet in de aanbieding zie ik.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 07:13
JAHoutsma Gebruiker

De kans dat ibood opeens extra artikelen verkoopt, is klein. Of vergis ik me, moderator? ;-)

Ook online is dat koppelstuk/grip bijna niet meer te vinden.

@expert: Als je die grip dus niet al hebt, heeft aanschaf van de PS800 geen zin. Of zie ik dat fout?

Beantwoorden

14 maart 2018 om 07:23
Moderator Jim Moderator

Hi JAHoutsma!

In deze sale wordt deze inderdaad niet aangeboden!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

14 maart 2018 om 10:56

Klopt.  Dit hadden we moeten voorzien.  In een vorige sale was dit wel het geval.  De grip kan u wel elders online vinden … heb net gecheckt.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 08:57
mdeboer85 Gebruiker

Ik zou graag de w625 willen bestellen maar heb hem wwel de 21e nodig. Verwachte verzenddatum is 26 maart maar dit is vaak ook eerder bij ibood. Kan ik hem voor de 21e verwachten als ik hem nu bestel?

Beantwoorden

13 maart 2018 om 09:20
Moderator Bas iBOOD Moderator

We verwachten hem de 26e te versturen. Die kans is dus niet zo groot dat je ze de 21e al kan verwachten. We doen onze best deals altijd eerder te versturen, maar ik zou er niet te veel op rekenen.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 14:01
DBL. Gebruiker

De Wagner verlenglans 30cm is niet het product dat op de foto staat afgebeeld maar, Het Wagner Universal Extra Extension opzetstuk, Krijg ik het product dat op de foto staat of de verlenglans van 30cm?

Beantwoorden

13 maart 2018 om 14:13

U krijgt het product dat op de foto staat … dit is het HVLP verlengstuk dat kan gebruiken met bv. de W 625 …

Beantwoorden

14 maart 2018 om 06:55
erwianni Gebruiker

Beste Wagner Expert,

Is de Wagner Perfect Spray 800 opzetstuk ook in combinatie met de W665 te gebruiken én kun je met het opzetstuk zowel muurverf als lak opbrengen?

Graag een eenduidig antwoord op beide vragen.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 10:53

De PS 800 is geschikt voor de W 665.   De PS 800 is enkel geschikt voor lakken en beitsen.  Voor muurverven hebt u een ander opzetstuk nodig geschikt voor dikkere materialen.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 10:23
SteefNL Gebruiker

Kan de Wagner W550 ook overweg met muurverf?

Beantwoorden

14 maart 2018 om 10:54

Neen.  De W 550 is enkel geschikt voor lakken en beitsen.  (dunnere materialen).  Voor muurverf is de turbine net niet krachtig genoeg.    Beter dan gaan voor de W 625 of W 995.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 13:37
SteefNL Gebruiker

Kan de W 625 dan weer wel ook lakken en beitsen?

Beantwoorden

14 maart 2018 om 15:20

De W 625 los is enkel voor muurverven.  Als u het perfect spray opzetstuk erbij koopt kan u met de W 625 ook lakken en beitsen verwerken.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 19:47
belcika Gebruiker

Hoe kan ik het opzetstuk voor W 625 bestellen?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.