9 maart 2018 om 00:00
iBOOD

DIY Tools

DIY Tools
Het klusseizoen komt eraan

Nu de lente in de lucht hangt staat ook het klusseizoen weer voor de deur. In deze Flash Sale bieden we heel veel klusartikelen aan, maar let op, dit betreft een opruiming dus OP=OP!

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

9 maart 2018 om 00:06
Tembelis Gebruiker

Batavia Li-ion accu | 4.0 Ah

Doe mij die maar, maar dan van Makita (nu ook veel spul in de aanbieding) ook de 4.0Ah 18V GRAAG!!! :)

Beantwoorden

9 maart 2018 om 00:14
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Tembelis,

Er zit ook een Makita combiboor 18V 4.0 Ah tussen de deals. Voor de deal NL klik hier en voor BE klik hier Dan krijg je naast de accu ook nog een combiboor ;-)

Beantwoorden

9 maart 2018 om 00:23
Tembelis Gebruiker

Hey Niek, leuk bedacht, maar ik heb dat dus allemaal al, 1 probleem 1 accu dood, en uiteraard weer net buiten de (ibood) garantie, dus ja graag even een leuke aanbieding qua accu’s graag! :) :P

Beantwoorden

9 maart 2018 om 00:26
Moderator Niek Moderator

Je kunt de inkopers altijd tippen op het tip iBOOD forum en wie weet komen ze dan wel een keer voorbij. Voor het tip forum klik hier

Beantwoorden

9 maart 2018 om 00:18
Source90 Gebruiker

Wat is het verschil tussen deze en deze, voor dezelfde prijs?

Beantwoorden

9 maart 2018 om 00:23
Moderator Niek Moderator

Hallo Source90,

De beide machines zijn exact hetzelfde. Het enige verschil is dat je bij de ene een bitset krijgt en bij de andere niet. Ik ga even navragen of dit klopt.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 00:46
Pietjepreciezer Gebruiker

Die Batavia Multishifter mag wel weg blijven. Een aantal keer mee geschoven en de stok is lam. Blijft overal achter “haken”. Leuk reclamespotje en ik ben er in “getuind”. Maarja het was ook maar 16 incl. verzend en je krijgt er twee. Kan je eentje bewaren voor de sneeuw, ken je een ijsbaan maken.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 01:40
RSchorfhar Gebruiker

Goedemorgen, wat zijn de afmetingen van het Raarco starter opberg systeem? 4 platen van welke afmeting?

Beantwoorden

9 maart 2018 om 09:43
marq101 Gebruiker

Ik ben ontzettend benieuwd wat er zo digitaal is aan de radio van de gehoorbescherming

Beantwoorden

9 maart 2018 om 09:54
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit betreft een digitaal scherm op de oorschelp.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 20:51
theblowout Gebruiker

het gaat over de decoupeerzaag van Metabo steb 80 quick, het is een mooie aanbieding, maar gaan jullie ook de zaagjes verkopen in de toekomst, dan heb ik ook de zaagjes voor een leuke prijs, want ik zie vaak de machines die te koop staan maar nooit de accessiores. en dat vind ik wel jammer

Beantwoorden

9 maart 2018 om 20:54
Moderator Niek Moderator

Goedenavond theblowout,

Je kunt altijd iBOOD tippen op het tip iBOOD forum en wie weet komen ze wel een keer voorbij. Voor het tip forum klik hier.

Beantwoorden

10 maart 2018 om 01:17
Dopestarz Gebruiker

Kun je met deze deal ook in aanmerking komen voor de gratis accu aktie die Bosch momenteel heeft ?

Gratis GBA 18 V 4,0 Ah t.w.v. €109,95 (excl. BTW) bij aankoop van een 18 V Bosch Professional machine

Beantwoorden

10 maart 2018 om 03:29
emaringka Gebruiker

Ben ik ook wel benieuwd naar.

https://www.makita.nl/aanbieding

Beantwoorden

10 maart 2018 om 14:41
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag,

Voor de gratis accu actie bij Makita kom je niet in aanmerking helaas, want iBOOD is geen erkend dealer. 
Bij Bosch wordt dit wat vager aangegeven. Ze geven aan dat de machine aangekocht moet zijn bij een (online) vakhandelaar. Wat daar wel en niet onder valt staat er niet bij. iBOOD staat niet in dealer lijst, dus ga er maar vanuit dat deze machines niet in aanmerking komen voor de actie.

Beantwoorden

10 maart 2018 om 05:50
phu Gebruiker

Past de Batavia 4Ah batterij ook in de 909 touch boormachine die een poosje geleden op ibood stond ?

Beantwoorden

10 maart 2018 om 14:31
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag phu,

Als dat een 12V boormachine is, dan kan dat helaas niet. Deze accu is voor 18V machines.

Beantwoorden

10 maart 2018 om 18:48
misterPieter Gebruiker

Op de FIXAM website is de GKS Bosch iets duurder, maar je krijgt de actie-optie via BOSCH om een gratis accu te krijgen;

Is deze actie ook aanspreekbaar als ik deze via Ibood koop?

https://www.fixami.be/bosch-gratis-accu-actievoorwaarden.html

Beantwoorden

10 maart 2018 om 19:05
misterPieter Gebruiker

oeps sorry, net te laat gezien dat deze vraag al was gesteld..

Beantwoorden

11 maart 2018 om 00:18
Sephiroce Gebruiker

Hebben die 4.0 ah accu met combi boor en klopboormachine ook batterij ???? indicatie? Netals bij bosch boormachines om te zien hoeveel accu je nog hebt om op tijd op te laden???

Beantwoorden

11 maart 2018 om 10:00
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Sephiroce,

Als je de Makita set bedoelt, die hebben geen batterij indicatie.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 00:41
ydijkstra Gebruiker

Dag mensen,

Niet te geloven dat iBood Black+Decker nog steeds aanprijst als Black&Decker. Black+Decker is nog steeds het b-merk van Black & Decker. Destijds ook al over geklaagd en nog steeds geen credit voor gekregen. Grove schande als je het mij vraagt.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 09:58
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ydijkstra,

Bedankt voor het melden, we gaan het doorgeven zodat het aangepast kan worden.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 10:07
poing Gebruiker

Wat is de bron van dit verhaal? Er is zo 123 niets over te vinden. Op de officiële website van Black en Decker noemen ze nu alles Black+Decker, geen & meer te vinden. Lijkt mij eerder een nieuwe naamgeving vanwege internet adressen, zoekmachineoptimalisatie en dergelijke.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 11:53
Moderator Lex Moderator

Beste Poing,

Het gaat inderdaad om een nieuwe naam van het merk Black+Decker (Voorheen Black&Decker)
De website onder deze LINK bevat een uitleg over waarom voor deze nieuwe naamgeving is gekozen (engels)

Beantwoorden

11 maart 2018 om 11:57
Moderator Lex Moderator

Beste ydijkstra,

Het is in dit geval niet waar dat Black&Decker het A-merk en Black+Decker het B-Merk is.

Black+Decker heeft hun eigen naam veranderd. Dit is alleen een proces waar een langere tijd overheen gaat voordat dit overal compleet veranderd is (Zie ook de link die ik in bovenstaand antwoord heb geplaatst).
De informatie die bij de deals staat is de informatie die is gegeven door de leverancier (lees; dus niet de fabrikant). 
Wel heb je gelijk dat de informatie in de aanbieding dus niet klopt. Dit hebben wij doorgegeven, maar omdat het nu weekend is verwacht ik niet dat dit vandaag nog wordt aangepast.

Gr, Lex

Beantwoorden

14 maart 2018 om 22:36
Abdel2000 Gebruiker

Beste iBood,

Ik heb vandaag dit product ontvangen zonder EU opzetstekker en gebruikerssporen op de boren. Nou wil ik dit product retouneren, krijg ik mijn bezorgkosten vergoed?

Vriendelijke groet,

Abdel

Beantwoorden

15 maart 2018 om 00:04
Moderator Paul Moderator

Zou je hiervoor een serviceverzoek (verkeerde levering) willen versturen? Dan zal de klantenservice er mee aan de slag gaan voor je. De kosten van het retourneren worden in zo’n situatie vergoed.

Beantwoorden

23 maart 2018 om 22:28
koffiebeker Gebruiker

Goede avond

Ik heb de Batavia Li-ion accu | 4.0 Ah besteld, maar die blijkt nu niet te passen op de batavia accuboormachine. Waarom melden jullie dat niet?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.