8 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Auto/Motor/Fiets

Auto/Motor/Fiets
Heilige koe, motor en stalen ros

In deze Flash Sale vind je allerlei handige artikelen, te gebruiken met je heilige koe, stalen ros of gemotoriseerd twee-wielig voertuig. Van Carpoint! Handig!

8 maart 2018 om 07:01
jltpbasten Gebruiker

pas op, die motorstands zijn niet al te stevig, je kunt beter de aluminium vierkante halen van bv constands voor iets meer geld. de inrijklem is wel prima maar is nauwelijks goedkoper dan vergelijkbare klemmen.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 07:11
jltpbasten Gebruiker

Dit is er wel van uitgaande dat he de mogelijkheid hebt om bobbins op je motor te schroeven.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 12:07
Official Product Expert Carpoint-Expert Official Product Expert

Beste Jltpbasten, jammer te horen dat je mindere ervaring hebt me de klem. Ik kan alleen maar praten uit onze eigen ervaringen. Vele honderden verkocht en relatief weinig klachten.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 07:14
Wramak Gebruiker

*knip*

exact dezelfde.. en goedkoper..

Ik deel de ervaring niet dat de stand niet al te stevig is. mn motor staat er al jaren in en ding doet gewoon wat ie moet doen, je motor recht houden als je em erin zet.

Edited by: Lex
Helaas toch niet dezelfde.
Degene waar je naar linkt is van HBM en degene die wij aanbieden is van Carpoint.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 08:29
Wramak Gebruiker

Of je nou een opel kadet bij henkie koopt of bij jantje.. tis en blijft dezelfde opel kadet …  die dingen komen uit dezelfde fabriek, alleen de tussen handelaren hebben er misschien hun plasje nog over gedaan door een stickertje te plakken ofzo.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 12:03

Hoi Wramak, dank voor je reactie. Ik ken het product waarna je verwijst en ik kan je met zekerheid melden dat het hier om een andere kwaliteit gaat.

Elke prijs kent zijn kwaliteit. Carpoint verbind zijn naam niet graag aan inferieure  kwaliteit

Beantwoorden

10 maart 2018 om 00:30
soup Gebruiker

Als dit over de motorinrijklem gaat, moet ik Wramak gelijk geven. Dergelijke inrijklemmen zijn al jaren van verschillende merken op de markt verkrijgbaar. Of er nou een stickertje van merk A, B of C op zit, het komt waarschijnlijk allemaal uit de zelfde fabriek. En al komt het uit een andere fabriek, het principe is hetzelfde. Het zijn gewoon robuuste klemmen, alleen de prijs is anders.

De prijs waar hij nu voor wordt aangeboden, kun je ze het hele jaar door kopen. Google maar eens, of check Marktplaats en je vind er meer dan genoeg!

Beantwoorden

10 maart 2018 om 13:12

Hi Soup, denk dat je dergelijke klemmen met een beetje zoeken online tegen dezelfde prijs tegen kan komen. Ibood is tenslotte niet de enige online speler. Echter proberen we het verschil te maken tussen de traditionele winkels en online en dan is daar weldegelijk een inkoop voordeel! En je hoeft de deur niet uit voor je aankoop. Is ook wat waard????

Beantwoorden

8 maart 2018 om 08:49
chelsey3004 Gebruiker

Hallo.past men harley electraglide…maat mt90 b16 m/c72h bandenmaat daar in want mijn maat is 16 inch?

Mvg

Beantwoorden

8 maart 2018 om 12:08

Geen probleem

Beantwoorden

8 maart 2018 om 09:56
Vee1991 Gebruiker

Vragen jullie nu serieus 6€ verzending voor een product dat je aanbied voor 5€?

Zucht.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 10:03
ruud0181 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

8 maart 2018 om 12:14

Hoi Vee, zodra het niet in een enveloppe past zijn we genoodzaakt het hogere verzend tarief te rekenen. Sorry

Beantwoorden

8 maart 2018 om 11:17
MarijnPlovie Gebruiker

Hoe zit het met de bekabeling en/of aansluiting voor de witte leds 3 leds voor aan de bumper van de wagen te hangen?

Beantwoorden

8 maart 2018 om 12:12

Hoi Marijn, kan je iets explicieter je vraag stellen?

Beantwoorden

8 maart 2018 om 13:39
eva864 Gebruiker

Zijn vraag is hoe je deze aansluit op de bekabeling van je wagen (als hij niet op batterijen werkt). Kwestie van ook effectief licht te krijgen…

Beantwoorden

8 maart 2018 om 22:46
MarijnPlovie Gebruiker

Exact, bedankt

Beantwoorden

8 maart 2018 om 22:46
MarijnPlovie Gebruiker

Zoals eva zei….

Beantwoorden

10 maart 2018 om 16:04

Hoi Marijn, excuses voor de late reactie. Het aansluiten door middel van de massa en de plus kabel op je bestaande verlichting. Het is maar net hoe je de lampen wil laten branden. Alleen bij stadslicht of bij Dimlicht. Je kan ze natuurlijk ook apart schakelen zodat ze separaat in te stellen zijn. Het aansluiten stelt niet heel veel voor

Beantwoorden

8 maart 2018 om 12:07
Peter1311 Gebruiker

Gordelverlengers zijn bij mijn weten verboden in Nederland. En zelfs als ze toegestaan zijn, zijn ze in 90% van de gevallen totaal onveilig. Jammer dat jullie dit verkopen!

Beantwoorden

8 maart 2018 om 12:11

Hoi Peter, zoals duidelijk vermeld is de gordelverlenger  toegestaan voor goederen en niet voor personen! De gordel is absoluut niet onveilig. Wij verkopen dit product al meer dan 15 jaar. Enige wat kan gebeuren dat ie niet past in de OEM buckle. (Meestal Japanners). Product is Made in Italy

Beantwoorden

8 maart 2018 om 12:14
Susantigoon Gebruiker

Tja, daarom staat er ook bij “niet geschikt voor gebruik bij mensen…” (maar dan moet je wel eerst die h-e-l-e lap tekst h-e-l-e-m-a-a-l  doorlezen).

Beantwoorden

8 maart 2018 om 22:08
motormuis001 Gebruiker

Waar halen de LED’s in de startkabels hun stroom vandaan? Zitten er batterijtjes in de klemmen, of een knijpkat?

Beantwoorden

8 maart 2018 om 23:33

Hoi motormuis, de ledjes worden gevoed door een intern batterijtje in de klem

Beantwoorden

9 maart 2018 om 23:11
motormuis001 Gebruiker

En is dat vervangbaar?

Beantwoorden

8 maart 2018 om 22:19
hobbix Gebruiker

Hoe breed is precies het brede laadoppervlak van de motorkrik. Wat zijn de afmetingen van de krik zelf.

(NB ik weet dat ik alles zelf ergens anders op kan zoeken maar dan weet je nooit helemaal zeker of dat exact hetzelfde is. Bovendien vind ik dat deze info er gewoon bij hoort te staan. Dit naar aanleiding van gezanik uit het verleden.)

Beantwoorden

8 maart 2018 om 23:45

Beste hobbix, de afstand tussen de 2 rubber blokken waarop de motor steunt is circa 37cm. De afmetingen van de krik zelf zijn 105×37 (LxB)

Beantwoorden

8 maart 2018 om 22:24
motormuis001 Gebruiker

Die Werkplaats-standaard voor Fiets mag maximaal met 20 kilo belast worden. Vouwt hij dubbel als ik er een fiets van 18 kilo in hang en flink aan een vastzittend boutje ga trekken?

Beantwoorden

8 maart 2018 om 23:36

Hi Motormuis, ook interesse in de fietsstandaard! Natuurlijk zit er in die 20 kg een buffer en kan je met een gerust hart sleutelen zonder dat de standaard het begeeft

Beantwoorden

9 maart 2018 om 23:16
motormuis001 Gebruiker

Jazeker, mobiel genoeg met 3 fietsen, 2 motoren en een auto.

Maar met de motoren en de auto rijd ik per jaar minder kilometers dan op de fiets. Dus mijn interesse voor fietssteun én startkabels is verklaarbaar. ;-)

Beantwoorden

9 maart 2018 om 08:00
huppelbas Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Dit gaat om een ander merk

Beantwoorden

9 maart 2018 om 08:27

hi huppelbas, had graag je vraag beantwoord echter zie hem niet meer.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 09:22
Osss Gebruiker

@ product expert:  zit er bij de jumpstarter, bij de rode klem, ook een apart draadje van de klem naar de electronica ? Dan wordt de spanning gemeten van de accu, en de jumpstarter pas ingeschakeld als deze goed is aangesloten. Deze feature heet ook wel ‘vonkvrij’, zoals bijv. bij de MrSafe jumpstarter.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 13:19

Hallo Osss, dat klopt inderdaad. Het rode indicator draadje zit in de plus klem verwerkt

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.