9 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Steinel Sensorlampen

Steinel Sensorlampen
Een slimme lamp..

... is niet alleen goed voor het milieu, maar ook voor je portemonnee. Iedereen vergeet toch wel eens het licht uit te doen? De sensorlampen van Steinel denken met jou mee en helpen je een handje. Handig toch? Scoor ze hier in deze Flash Sale!

9 maart 2018 om 00:53
forumn Gebruiker

Wattage:300×20W

Dat is 6 kW, moet ik echt krachtstroom hebben voor deze lamp?

NB. bij de 6700k variant staat het wel goed vermeld.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 08:57
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen forumn,

Dat lijkt inderdaad op een foutje, bedankt voor het melden ik ga het even doorgeven.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 09:22
Moderator Niek Moderator

De specificaties zijn inmiddels aangepast.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 01:08
Titania Gebruiker

Kunnen jullie de typenummers van de floodlights geven? Ik vind ze namelijk niet op de Steinel site (dwz alleen de 4000K variant=Xled Home 3 SL?)

Beantwoorden

9 maart 2018 om 06:40
IceBlue Gebruiker

Die ga je ook niet terug vinden. Dit type is een oud model dat al een tijd niet meer verkocht wordt.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 21:25
chrisje6969 Gebruiker

Ook niet te huur?

Beantwoorden

9 maart 2018 om 07:26
dhstork Gebruiker

Beetje verwarrend allemaal…

In de titel staat “Steinel SENSORlampen”. In de omschrijving staat “Het draaibereik van de SENSOR is 180° horizontaal en 90° verticaal. <KNIP> DEZE LANP HEEFT GEEN SENSOR en kan gekoppeld worden met de XLED Home lampen van Steinel met sensor”. Vervolgens staat bij de specificaties “MET SENSORtechnologie”

Mijn vraag is dan ook: heeft deze lamp nu wel of geen sensor?

Beantwoorden

9 maart 2018 om 09:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen dhstork,

Bedankt voor het melden, dit klopt inderdaad niet. Ik ga het even voor je navragen of er een sensor bij zit en dat de tekst even aangepast moet worden.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 12:46
Titania Gebruiker

Ik begrijp echt niet waarom het zo moeilijk is voor iBood om kloppende beschrijvingen te maken. Werkelijk elke dag lees je op dit forum over aanbiedingen waar onjuiste informatie bij gegeven wordt. Hoe moeilijk kan het zijn om dit fatsoenlijk te doen?

Beantwoorden

10 maart 2018 om 18:18
granville Gebruiker

Hoi.

Heb zelfde vraag. Sensor of niet. Belangrijk….

Beantwoorden

9 maart 2018 om 08:45
rudi_verelst Gebruiker

Sorry maar uitleg is totaal niet juist 66l is chroom afwerking en 65 l wit, beide hebben 2 aansluitingen voor g9lamp en je kunt ook badkamerverluchting van max 200watt aansluiten

Beantwoorden

9 maart 2018 om 10:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen rudi_vereist,

Bedankt voor het melden. Ik ga dit even doorgeven zodat het nagekeken en aangepast kan worden.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 08:52
rudi_verelst Gebruiker

BRS 60L heeft dan wel aansluiting van 3 lampen G9 van max 40 watt het stuk maar geen aansluiting voor eventueel badkamer verluchting

Beantwoorden

9 maart 2018 om 08:56
rudi_verelst Gebruiker

BRS 61 l is zelfde als BRS 60L maar met chroomuitvoering volgens opzoekingen op het net

Beantwoorden

9 maart 2018 om 08:57
MArel88 Gebruiker

Is de Paulmann G9 ledlamp 2700k ook dimbaar?

Beantwoorden

9 maart 2018 om 09:44
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen MArel88,

Ik ga dit even voor je navragen.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 09:52
Moderator Niek Moderator

De lamp is niet dimbaar

Beantwoorden

9 maart 2018 om 09:00
TheCasa Gebruiker

Vragen over de badkamerlampen:

- Waarom is er een horizontaal en de rest verticaal afgebeeld? Die heeft ook geen situatiefoto, de anderen wel: twee stuks, verticaal, aan beide zijden van de spiegel. Op andere sites hebben de andere lampen ook dezelfde foto’s erbij.

- Kortom, de hoofdvraag: zijn deze lampen ook geschikt om horizontaal boven de spiegel te hangen?

- De eerste twee hebben afmetingen van 60 x 9 x 50 cm. Dat lijkt me sterk, ze zien er langwerpig uit. De andere twee hebben Lengte (mm): 90, Breedte (mm): 350, Hoogte (mm): 60. Dat lijkt logischer. Wat moet de juiste afmeting van de eerste twee zijn?

Beantwoorden

9 maart 2018 om 09:37
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen TheCasa,

Ik ga dit even voor je navragen en kom er op terug.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 10:10
Moderator Niek Moderator

De afmetingen van de twee lampen zijn inmiddels aangepast.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 10:18
Moderator Niek Moderator

De lampen zijn zowel horizontaal als verticaal te gebruiken. Er was geen specifieke reden voor dat er één foto horizontaal stond, maar die is inmiddels ook aangepast.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 11:31
TheCasa Gebruiker

Nu staan er bij de derde twee verschillende afmetingen. En het aantal lichtpunten en hoeveel x wattage klopt volgens mij ook nog niet overal…

Beantwoorden

9 maart 2018 om 09:04
TheCasa Gebruiker

Ik lees nu ook de opmerkingen van rudi_verelst. Er is blijkbaar een beetje een potje van gemaakt wat betreft afmetingen en aantal lichtpunten. Ik ben benieuwd wat het moet zijn.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 09:40
Bert.deJong Gebruiker

Ik zie in de beschrijving nu duidelijk staan dat de buitenlampen géén sensor hebben, maar de titel doet iets anders vermoeden. Willen jullie hier aub duidelijkheid over geven? Bij geen sensor heb ik ook geen belangstelling

Beantwoorden

9 maart 2018 om 09:59
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Bert.deJong,

Ik heb dit nagevraagd en doorgegeven. Zodra ik meer weet plaats ik het hier meteen.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 13:44
johanvandeplas Gebruiker

Bij een LED lamp zijn er 3 interessante basis kenmerken naar mijn mening…  (naast het uiterlijk)

- Wat is de kleur? (geel – wit – blauw uitgedrukt in Kelvin)

- Wat is ‘t verbruik/vermogen? (uitgerukt in watt)

- Wat is de intensiteit? (uitgedrukt in Lumen)

Dat laatste ontbreekt in de specificaties…

Beantwoorden

10 maart 2018 om 00:01
Moderator Niek Moderator

Goedenavond johanvandeplas,

Van welke lamp(en) zou je het aantal lumen graag willen weten? Dit had er inderdaad bij moeten staan.

Beantwoorden

9 maart 2018 om 23:32
motormuis001 Gebruiker

“Floodlight Wit 4000k: Met deze felle schriklamp houd je ongewenste gasten buiten.” Maar even vermelden hóe fel, ho maar! Schamen jullie je er misschien voor hoe miezerig weinig lumen er uit komen?

Beantwoorden

9 maart 2018 om 23:58
Moderator Niek Moderator

Goedenavond motormuis001,

Die informatie had er inderdaad bij moeten staan. Het aantal lumen van de 4000k is 1020.

Beantwoorden

10 maart 2018 om 00:25
motormuis001 Gebruiker

Bedankt, dat verklaart veel, want 51 lumen/Watt is gewoon echt weinig.

Beantwoorden

10 maart 2018 om 09:47
weisguy Gebruiker

Hallo, ik heb wel belangstelling. Maar het moet er wel eentje zijn met een bewegings sensor. Welke moet ik dan hebben? Liefst wit. Gr.

Beantwoorden

10 maart 2018 om 11:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen weisguy,

We hebben dit gisteren nagevraagd, maar helaas geen reactie gekregen. Ik vermoed dat er geen sensor bij deze modellen zit, omdat het op de afbeeldingen ook niet aangegeven wordt. Het is wel mogelijk een sensor aan te sluiten.

Beantwoorden

10 maart 2018 om 10:45
Lordje Gebruiker

Hoe moeten deze vergeleken worden met een halogeen van 500w? Kan zo een halogeen vervangen worden met een van deze leds, zonder verlies van lichtopbrengst?

Beantwoorden

10 maart 2018 om 14:29
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Lordje,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

10 maart 2018 om 14:44
Lordje Gebruiker

Floodlight Wit 6700k

Beantwoorden

10 maart 2018 om 15:38
Moderator Niek Moderator

Hoeveel lumen heeft je 500w halogeen lamp, weet je dat toevallig? Daar hangt het namelijk wat van af of dit een goede vervanger is. Het aantal lumen van de 6700k is 1426.

Beantwoorden

10 maart 2018 om 21:35
motormuis001 Gebruiker

Een 500 Watt halogeen zit minstens 3 à 4 maal zo hoog in lichtopbrengst. Daarbij is halogeen warm wit, en 6700K is zó koud dat je er de rillingen van krijgt. Geen goeie vervanger dus, in de verste verte niet.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 09:08
maartenraap Gebruiker

Waarom kun je maar max 4 G9 lampen per keer kopen? Totaal van 8 euro en de verzendkosten zijn weer eens totaal buiten proportie.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 09:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen maartenraap,

Dit maximum van 4 stuks is om te voorkomen dat opkopers grote partijen kunnen opkopen.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 09:36
maartenraap Gebruiker

Dat snap ik, maar is het aantal van 4 echt logisch?
Niemand zal deze G9’s kopen als je bijna meer verzendkosten kwijt bent dan aan de lampen zelf.
Een aantal van 12-16 zou ik logischer vinden, is voor een opkoper nog steeds niet interresant.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 12:19
TheCasa Gebruiker

Is inderdaad niet logisch. Als je twee badkamerlampen voor naast de spiegel wilt die beide drie lichtpunten hebben (60l of 61l), heb je er al zes nodig. Maar iBood heeft het aantal lichtpunten niet echt “helder”…

Beantwoorden

11 maart 2018 om 12:03
TheCasa Gebruiker

Ongelooflijk dat jullie bij de badkamerlampen nog steeds niet alle specificaties correct hebben. Bij de 60l max. 2 x 40 watt? Nee. Ik moet andere sites bezoeken om alles goed te kunnen achterhalen.

Beantwoorden

11 maart 2018 om 12:21
Moderator Lex Moderator

Beste TheCasa,

Ik heb de handleiding erbij gezocht en hier staat in dat het vermogen bij 350mm lampenglazen inderdaad 2*40W is, er is wel nog een extra 200W beschikbaar als er evt nog een ventilator wordt aangesloten.

Hier vindt u de handleiding in PDF formaat: Link

Beantwoorden

11 maart 2018 om 14:22
TheCasa Gebruiker

Ja, maar ik heb het toch over de 60l?!

Die is 500mm en 3 x 40 watt. Ook volgens die handleiding. Maar niet volgens jullie specificaties. Kijk naar deze pagina. Iets onder het midden een hele mooie tabel. Ook de afmetingen zijn bij jullie nog steeds vaag bij in ieder geval de 65l. Staan twee verschillende afmetingen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.