6 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Brennenstuhl Stekkerdozen

Brennenstuhl Stekkerdozen
Stijlvol, cool.

Mooie en stevige behuizing van gepolijst, zeer breukvast polycarbonaat. Met plek voor 8 stekkers. Kies je favo kleurtje!

6 maart 2018 om 06:34
Azurak Gebruiker

Mogen deze in BE verkocht / gebruikt worden? Zie geen pen aarde en wordt ook niet omschreven.

Beantwoorden

7 maart 2018 om 20:31
Moderator Lex Moderator

Ik heb de vraag uit gezet en kom hier zo snel mogelijk op terug .

Beantwoorden

8 maart 2018 om 16:47
elkarim2002 Gebruiker

update aub, moderator ging op deze vraag terugkomen? mag deze in belgië?

Beantwoorden

6 maart 2018 om 07:35
ixl85 Gebruiker

Ik gebruik de Hugo’s voor m’n werk. Beste stekkerdozen die ik ken. Kwaliteit is erg goed en door de grotere ruimte tussen de stopcontacten kan je zelfs de grote blokadapters makkelijk langs elkaar kwijt. Ik bestel er meteen 3 (ongeveer de kosten van normaal 1 unit) en vervang thuis alles in de woonkamer met dit!

Beantwoorden

6 maart 2018 om 08:31
nossie01 Gebruiker

Bij de laatste klopt de omschrijving niet echt…. Of beter gezegd . De omschrijving mist helemaal

Specificaties lijken ook niet helemaal te kloppen.

15000W lijkt me een beetje veel voor een normale stekkerdoos, volgens mijn kan/mag dat max 3600W zijn.

Beantwoorden

6 maart 2018 om 08:38
haashaashaas Gebruiker

Er staat 15000A (ook fysiek op het product als je op plaatje kijkt). Waarschijnlijk wordt er mee bedoeld dat stroompieken tot 15000A je aangesloten apparatuur niet beschadigen. Je moet bijvoorbeeld denken aan blikseminslagen, al kunnen blikseminslagen ook vele malen grotere stroomsterktes tot stand brengen.

Beantwoorden

7 maart 2018 om 20:35
Moderator Lex Moderator

Dat klopt dit apparaat beschermt tegen stroom pieken van 15000A.

De aansluitwaarde zal inderdaad niet met dan 3600 watt mogen bevatten.

Beantwoorden

6 maart 2018 om 09:04
shinto Gebruiker

Hoe ziet de stekker van deze contactdozen er uit?

Als die met penaarde is, mag je ze volgens mij wel gebruiken in België, zolang je de stekkerblok niet vast monteert aan een meubel of dergelijke, want dan wordt ze onderdeel van de vaste installatie, en die moet in België altijd met penaarde zijn.

Indien je de stekkerblok niet vastschroeft of vastplakt, en de stekker is met penaarde, mag je deze gebruiken in België, anders niet.

Beantwoorden

6 maart 2018 om 10:02
Ravefiend Gebruiker

Ik gok erop dat deze de NL versie zijn, want op de Belgie site staat deze Hugo! serie 7/8-voudige stekkerdoos niet: http*knip*

Op de NL site zijn deze wel te vinden: *knip*

Edited by: Lex
Ik waardeer je inzet om ook de Belgische mensen te helpen, maar helaas mag er alleen gelinkt worden naar exact hetzelfde product

Beantwoorden

6 maart 2018 om 12:34
kappa2500 Gebruiker

Ik heb deze gisteren gekocht en mag hem niet gebruiken ??

Waarom dit dan te koop zetten ???

Beantwoorden

6 maart 2018 om 12:42
kappa2500 Gebruiker

Voorlaatste bericht niet gelezen , alles in orde :)

Beantwoorden

7 maart 2018 om 10:12
Arjan1606 Gebruiker

Over de stekkerdoos 7-voudig is helemaal niets terug te vinden op het net. Op de website van Brennenstuhl is er alleen informatie te vinden over stekkerdozen die spanningspieken van 19.500 A aankunnen. Wat is het artikelnummer van de aangeboden stekkerdoos? De informatie die er nu bijstaat is zeer summier!

Beantwoorden

7 maart 2018 om 13:58
pielle007 Gebruiker

zo te zien is het deze: 1153320447

*knip*

Helaas mag er alleen maar exact hetzelfde artikel gelinkt worden.
Wel zal ik navragen wat het artikelnummer is en hier op terugkomen zodra ik antwoord heb

Beantwoorden

7 maart 2018 om 14:06
pielle007 Gebruiker

herstel, het is artikelnummer  1153320447

Beantwoorden

8 maart 2018 om 11:55
Moderator Lex Moderator

Zoals ik al bij de berichten heb veranderd is het juiste artikelnummer 1153320447

Beantwoorden

8 maart 2018 om 17:23
pielle007 Gebruiker

Dit is wel een merkwaardige manier van werken ibood. Dit is niet het artikelnr dat ik hier had vermeld. Buiten het feit dat onderstaand artikelnr (door u aangepast) nergens bekend staat

Beantwoorden

8 maart 2018 om 06:59
tesluc Gebruiker

VERBODEN VOOR DE BEL MARKT … dit DUIDELIJK AANGEVEN AUB !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beantwoorden

8 maart 2018 om 07:55
Civillian1 Gebruiker

Waar dient dat klein apparaatje voor er naast op fe foto?

Beantwoorden

8 maart 2018 om 15:24
OPelsen Gebruiker

Aan/uitzetten van 5 van de 7 stekkers. Dus doos in de kast en bediening naar een plekje waar je bij kunt komen om de stroomvoorziening aan en uit te zetten.

Beantwoorden

8 maart 2018 om 08:55
marcieb5 Gebruiker

Wat is het verschil tussen de 7 en 8 stuks doos? Die van 7 heeft een afstandbediening?

Beantwoorden

8 maart 2018 om 15:25
OPelsen Gebruiker

Wat wordt er verstaan onder ‘kinderbeveiliging’?! Leuk om te weten met een rondkruipende dochter!

Beantwoorden

8 maart 2018 om 15:34
OPelsen Gebruiker

Heb het al gevonden… Blijkbaar worden de gaatjes zelf dan afgedekt en gaan die alleen open als je op beide druk uitoefent.

Beantwoorden

15 maart 2018 om 21:53
GP-BE Gebruiker

Werden er nog bestellingen geannuleerd?

Beantwoorden

19 maart 2018 om 20:23
pielle007 Gebruiker

Beste Ibood, zoals ik al eerder heb vermeld (maar heeft u ten onrechte en ongevraagd mijn reactie foutief aangepast) is het juiste artikelnummer 1153320417 !!!! Dit staat netjes vermeld op de doos en op de stekkerdoos zelf.

Indien gewenst kan ik u een foto laten toekomen. In de toekomst zou t het fijn wanneer u ons juist en volledig informeert.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.