5 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Wiha Tools

Product expert aanwezig

Wiha Tools
Schroefjes, boutjes, moertjes & meer

Met het gereedschap van Wiha kun je werkelijk alles bevestigen en losmaken in de kortste keren. Gemaakt van de beste materialen en gebouwd met jouw comfort in het achterhoofd, Wiha's producten garanderen de meest soepele DIY-sessies die er zijn.

5 maart 2018 om 08:16
Bert.deJong Gebruiker

Yes, Wiha. Eindelijk een topmerk bij het gereedschap. Echt heel goed spul, merkbaar beter dan gereedschap uit de bouwmarkt.

Beantwoorden

5 maart 2018 om 08:46
louisw Gebruiker

Is dit de “Chinese” Wiha? ( Ik bedoel die uit het samenwerkingsverband met Xiaomi )

In dat geval niet “Made in Germany maar Made in China.

Blijft natuurlijk dezelfde kwaliteit maar zou de lage prijs verklaren voor dit stuk gereedschap.

Beantwoorden

5 maart 2018 om 19:34
SQB Gebruiker

‘t Is precies dezelfde als op Banggood, maar hij is hier goedkoper (scheelt een euro of 8).

Beantwoorden

6 maart 2018 om 15:40
WoLpH Gebruiker

Ik kan niet voor al het gereedschap spreken maar de 26one heb ik hier thuis ook liggen en die van mij is in ieder geval in Duitsland gemaakt al was die 10 euro duurder waar ik hem gekocht heb.

Jammer dat ze niet meer Wiha gereedschap hebben, ik zou bijvoorbeeld liever de “stiftsleutelset” met kleuren hebben eigenlijk.

Beantwoorden

7 maart 2018 om 12:26
Binnenmars Gebruiker

Xiaomi (MI) is topspul hoor, mijn favoriete Chinese merk

Beantwoorden

5 maart 2018 om 08:48
hdewinter Gebruiker

*KNIP*

Edited by: Lex

Vergelijken is alleen toegestaan met exact hetzelfde artikel.

Beantwoorden

5 maart 2018 om 08:55
DaWacko Gebruiker

Dat is wel ex. Btw… Nog geen groot verschil, maar dan is iBood toch nog ietsje goedkoper.

Beantwoorden

23 maart 2018 om 09:12
edwinhugo Gebruiker

21 maart verzenddatum maar nog niet verstuurd?

Beantwoorden

23 maart 2018 om 09:50
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Edwin,

Ik zie dat een deel van je bestelling later dan gepland is afgeleverd bij het distributiecentrum. Hierdoor is een kleine vertraging ontstaan, hierover had je uiteraard geïnformeerd moeten worden. Maar ik zie dat je bestelling inmiddels op “Picking” staat. Hij zal dus normaliter zodirect verzonden worden. Excuus voor deze (kleine) vertraging en het niet tijdig informeren!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.