1 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Bahco Gereedschap

Bahco Gereedschap
Good old Bahco

Of je nou alleen af en toe een lamp ophangt of het liefst elke week een ander hoekje van je huis verbouwt, het is altijd een goed idee om degelijk gereedschap in huis te hebben. Vandaag is je geluksdag! Bahco produceert gereedschap van ongeëvenaarde kwaliteit. 

2 maart 2018 om 07:31
wbree Gebruiker

Hoeveel bi-metaal zaagbladen worden er meegeleverd?

Beantwoorden

2 maart 2018 om 09:22
Moderator Bas iBOOD Moderator

Er worden drie bimetaal zaagbladen meegeleverd. We gaan dit vermelden bij de specificaties.

Beantwoorden

2 maart 2018 om 11:02
sebastiaandegroote Gebruiker

Wat is de lengte van de waterpas?

Beantwoorden

2 maart 2018 om 11:18
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Sebastiaan,

De waterpas is 120 cm lang.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 18:16
Jeroennohh Gebruiker

Goedenavond, zijn er nog meer mensen die bij het meetpakket de waterpas missen?

Beantwoorden

13 maart 2018 om 18:33
Jeroennohh Gebruiker

En een rolbandmaat van ‘maar’ 3meter ipv 5meter?

En een winkelhaak van ‘maar’ 20cm ipv 25cm?

Beantwoorden

13 maart 2018 om 20:00
knollenland Gebruiker

Inderdaad.

Geen waterpas, rolmaat van 3 meter en verkeerde winkelhaak. Pakketje bij de buren afgeleverd dus daar zit je dan bij thuiskomst…….. Morgen de boel maar op gaan lossen maar dit is wel erg slecht.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 09:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Vervelend om te horen dat er niet geleverd lijkt te zijn wat er in onze teksten beloofd is, onze excuses hiervoor!

Zouden jullie via “Mijn iBOOD” op onze website een serviceverzoek “Verkeerde levering” willen aanmaken? Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor jullie op te pakken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

14 maart 2018 om 12:13
knollenland Gebruiker

Inmiddels gedaan en in behandeling ????

Beantwoorden

14 maart 2018 om 12:15
knollenland Gebruiker

? = !

Er wordt dus aan gewerkt!

Beantwoorden

14 maart 2018 om 09:24
vliet05 Gebruiker

De verzenddatum van 12-03 is inmiddels gepasseerd, maar nog niks ontvangen. Ook geen verzendbevestiging. Wel een aankondiging op 8 maart dat ze me niet zijn vergeten…

Beantwoorden

14 maart 2018 om 12:50
vliet05 Gebruiker

Opgelost. Zojuist bericht ontvangen.

Beantwoorden

15 maart 2018 om 13:39
M1keMan Gebruiker

Waterpas 120cm is een dag later apart geleverd bij mij.. ik had hierover al gemaild doordat track & trace alles als bezorgd had aangegeven.

Rolmaat helaas maar 3meter i.p.v 5meter.. hierover gemaild en gebeld.

Zie nu net pas na lezen van dit forum dat de schrijfhaak ook maar 20cm is i.p.v de 25cm zoals op foto.

Product Omschrijving en Specificaties beetje vaag over rolmaat en lengte van schrijfhaak staat daar niet in vermeld, dus ging ik van foto uit.

Foto van waterpas lijkt wel een kortere waterpas, maar in beschrijving staat wel duidelijk 120 cm lang (die ik nu ook heb ontvangen dus).

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.