27 februari 2018 om 00:00
iBOOD

fischer Pluggen

Product expert aanwezig

fischer Pluggen
Iets bevestigen? fischer!

Geen enkel bedrijf staat zo synoniem voor bevestigingsmaterialen als het Duitse bedrijf fischer. Hun kenmerkende rode gereedschapskisten boordevol pluggen en schroeven zijn op vrijwel iedere bouwplaats terug te vinden en niet voor niets want deze spullen zijn betrouwbaar en kwalitatief sterk. Het is dan vanzelfsprekend dat zulke spullen niet in het arsenaal van de doe-het-zelver mogen ontbreken. Dus sla je slag!

Product Expert

De Product Expert is dagelijks aanwezig tussen 09:00u en 17:00u om jouw vragen te beantwoorden.

27 februari 2018 om 19:58
BramDeWit Gebruiker

Ik heb deze besteld maar ineens koste deze het dubbele van de prijs met de verzendkosten bij. Dat vond ik wel spijtig en heb deze geannuleerd maar waarom staat er dan bij dat je zoek mijn iPhone moet afzetten ? ik heb een MacBook Pro maar ik heb het gewoon geannuleerd zonder iets af te zetten. Welk gevaar loop ik hier dan bij?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 20:09
Moderator Paul Moderator

Hoi Bram,

Dat lijkt me geen melding die bij een Annulering hoort. Als je er een schermprint van hebt, dan graag naar webcare@ibood.nl sturen met een korte toelichting. Dan kan de klantenservice nakijken wat de oorzaak is.

Je loopt trouwens geen enkel gevaar, daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.