28 februari 2018 om 09:08
iBOOD

DeWALT Gereedschap

DeWALT Gereedschap
Serieus klussen! 

Het elektrische gereedschap in deze DeWALT Sale is voor professionals en serieuze klussers! DeWALT staat voor duurzaamheid, betrouwbaarheid, kracht en precisie. Voor welk gereedschap heb jij nog wel ruimte aan je garagemuur? 

28 februari 2018 om 09:34
Zymp Gebruiker

Het is een UK met verloopstekker. –> Het zijn gewoon universele batterijen toch? Dus m.a.w. als je een BE/NL stekker hebt, passen de batterijen dan ook?

Beantwoorden

28 februari 2018 om 11:16
Moderator Bas iBOOD Moderator

Aan de acculader zit een UK stekker. Deze lader kun je gebruiken d.m.v. de verloopstekker.

Als je eenzelfde acculader hebt met een NL stekker, dan kun je die uiteraard gebruiken.

Beantwoorden

28 februari 2018 om 11:43
Zymp Gebruiker

Dankjewel, dat dacht ik wel maar ik wou even zeker zijn :-)

Ik heb er eentje besteld, kon ik net gebruiken! :-D

Beantwoorden

28 februari 2018 om 10:37
Laurens175 Gebruiker

Dit is een model  heeft  koolstof borstels  in tegenstelling wat in de advertentie staat. Wat met de garantie?

Beantwoorden

28 februari 2018 om 11:15
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je ontvangt op deze deals 2 jaar garantie.

Beantwoorden

1 maart 2018 om 19:54
ZeroGii Gebruiker

Via welke partij verloopt de garantie? Via ibood of direct met dewalt?

In de specificaties van de DCD785M1 staat niks over ik stekker ed. Is dit een fout?

Beantwoorden

1 maart 2018 om 19:55
ZeroGii Gebruiker

Ik = UK

Beantwoorden

1 maart 2018 om 23:28
Moderator Paul Moderator

Voor garantie kun je bij iBOOD terecht door een serviceverzoek in te dienen.

Alleen de DeWalt 18 V Schroef/Klopboormachine & Slagschroevendraaier + Koffer deal komt uit de UK. De andere deals hebben reeds een geschikte stekker.

Beantwoorden

1 maart 2018 om 23:45
Dirkdeco Gebruiker

Allemaal heel degelijk materiaal maar telkens met de boor/schroefmachine er bij. Als je die al hebt (zeer tevreden over) ben je niets met die deals. Wanneer komt de multitool, decoupeerzaag of haakse slijper eens apart?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.