27 februari 2018 om 00:00
iBOOD

DeWALT Gereedschap

DeWALT Gereedschap
Serieus klussen! 

Het elektrische gereedschap in deze DeWALT Sale is voor professionals en serieuze klussers! DeWALT staat voor duurzaamheid, betrouwbaarheid, kracht en precisie. Voor welk gereedschap heb jij nog wel ruimte aan je garagemuur? 

27 februari 2018 om 01:30
QMatt4eveR Gebruiker

Iemand ervaring met DeWALT? Is het zijn geld waard?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 01:55
buurvrouw1 Gebruiker

DeWALT is zowat het beste gereedschap wat je kan hebben imo

Beantwoorden

27 februari 2018 om 11:52
JanDDeken Gebruiker

Ik heb voor mijn verbouwing ook een gelijkaardige set van dewalt gekocht. Heeft die test goed doorstaan en werkt naar mijn mening uiterst goed
(in tegenstelling tot het gereedschap van makita dat ik voorheen had)

Ik heb ervaring met:

- slagschroevendraaier
- klopboor
- Decoupeerzaag
- Cirkelzaag
- Lamp

Allen werken perfect en het opladen van de batterijen gaat naar mijn mening ook erg snel. De lamp vind ik misschien het minst handige werken door de slechte plaatsing van het hangijzertje.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 07:42
Dries.hendrix Gebruiker

Bij de specificaties staat dat het een set van Makita betreft. Kan dit aangepast worden?

Beantwoorden

27 februari 2018 om 07:47
Dries.hendrix Gebruiker

Het betreft de 2e aanbieding met de boormachine en haakse slijptol. Omschrijving is totaal anders dan de afbeelding.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 09:31
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bedankt voor je alertheid, Dries! We gaan dit direct oppakken.

Beantwoorden

27 februari 2018 om 12:26
Klusser9112 Gebruiker

Hoeveel Ah heeft de batterij ? Met dank

Beantwoorden

27 februari 2018 om 14:42
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit verschilt per deal. Het staat bij alle vier de deals aangegeven in de specificaties :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.