16 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Fiets(accessoires)

Fiets(accessoires)
Ga toch fietsen 

Het mooiste vervoermiddel op aarde: de fiets. Geen CO2-uitstoot, je krijgt frisse lucht en je zit niet meer in de bus naast iemand die naar rook, zweet of patat stinkt. In deze Flash Sale vind je een degelijke vouwfiets van FSIR en verschillende accessoires. 

Product Expert

Er is op vrijdag 16 februari gedurende de dag een Product Expert aanwezig. 

16 februari 2018 om 00:57
Susantigoon Gebruiker

Wat weegt het kettingslot 120cm?

Beantwoorden

16 februari 2018 om 07:48
EdwinPrins Gebruiker

Wat ik heb kunnen vinden 900 gram.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 10:24
Official Product Expert Fiets-Expert Official Product Expert

Het aangeboden kettingslot weegt ±2kg.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 07:22
flyingmonique Gebruiker

Een interessant filmpje https://vimeo.com/136615791

Beantwoorden

16 februari 2018 om 07:38
razor911 Gebruiker

Die kerel is veel groot voor die fiets ( of die fiets te klein). Hij fiets helemaal met kromme benen!

Beantwoorden

16 februari 2018 om 08:09
simyo Gebruiker

Betreft :

FSIR Vouwfiets

Voor ik zover op de foto’s kan zien wordt de stuurkolom rechtop gezet en vastgemaakt met een uitschuifbare vergrendeling. Een mooi stukje techniek, maar zeer onderhevig aan slijtage. Het stuur neer- en opklappen is maar beperkt een aantal keer te gebruiken. Zelf heb ik een DAHON met een dergelijk stuurkolom. Zulke stuurkolommen zijn onveilig!
Een systeem waarbij het rechtopstaande stuur manueel kan aangedraaid en vastgezet worden is velen malen beter.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 11:19

Bedankt voor je feedback!

Wij kennen het verleden van de betreffende stuurpen, het gaat om een vergelijkbaar systeem van Dahon die daar in 2008/2009 problemen mee hebben gehad. Ik verwacht dat het systeem bij de fabrikanten destijds uitvoerig is getest en verbeterd.

Wij zijn al enkele jaren importeur van de FSIR fiets en hebben tot op heden geen enkele klacht over het functioneren van de stuurpen gehad.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 08:40
intricate Gebruiker

Ik mag mijzelf wel een ervaren fouwfiets gebruiker noemen met 6000+km per jaar.

Ik heb al direct vraagtekens wanneer ik een vouwfiets zie waar de zadelpen voor extra stbiliteit moet zorgen om op de grond te staan, en bij dit ontwerp al helemaal.

Als je kijkt naar het reclamefilmpje als hij de fiets op de gront zet, zie je al dat de fiets een wankel moment heeft bij het neerzetten welke wordt veroorzaakt door de zadelpen en de zadelpenbuis.

Ook ben je genoodzaakt de zadelpen naar beneden te doen, want anders staat de fiets minder stabiel, en heb je een zadel omhoog staan die ook nog eens buiten zijn afmetingen steekt wanneer deze niet naar beneden staat.

Als ik mijn fiets inklap, wil ik de zadelpen alleen naar beneden halen wanneer noodzakelijk. Elke keer uit de trein om je zadelpen opnieuw af te moeten stellen is écht uitermate irritant.

Dit is echt wel 1 van de meest bizarre ontwerpen die gebruikersvriendelijkheid snel omzet in irritatie.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 10:36

Bedankt voor je feedback!

De zadelpen is inderdaad belangrijk voor de stabiliteit bij het neerzetten van de fiets, er zit een speciale rubber deel onderaan de zadelpen voor de zadelpen altijd plat op de grond staat.

Wat betreft het afstellen, de zadelpen is voorzien van een speciale gleuf waardoor je zadel altijd recht staat. Het afstellen beperkt zich enkel tot het op hoogte zetten van je zadel, na enkele keren in en uit vouwen doe je dit met je ogen dicht.

Het blijft tenslotte een “vouwfiets”, waarbij er altijd enkele handelingen nodig zijn voor het in en uit vouwen van je fiets.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 11:58
hansspin Gebruiker

Toch maar een Brompton.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 12:05
CharlotteiBood Gebruiker

Zijn er testen bekend voor de duurzaamheid en regen/weersgevoeligheid van het USBachterlicht van Lynx Pro?

Beantwoorden

16 februari 2018 om 12:30

Bedankt voor je interesse in het Lynx achterlicht!

Dit achterlicht is voorzien van een siliconen behuizing die erg strak aansluit, gebruik tijdens een flinke regenbui is dus geen enkel probleem.

Het lampje is zeer makkelijk in gebruik, heeft het een low battery indicator en is voorzien van een ingebouwde Lithium batterij die je op kunt laden via de meegeleverde USB kabel.

succes!

Beantwoorden

16 februari 2018 om 12:31

Ps. er zijn geen testen bekend van dit lampje.

Beantwoorden

16 februari 2018 om 19:16
mrbasm Gebruiker

Bij aankoop van een FSIR-bike ontvangt je een gratis accessoirepakket, bestaande uit:

Kettingslot
Multitool
Fietspomp
Verlichtingsset

Krijg je deze pakket ook, zie hieronder  ?

http://www.fsirbike.nl/webshop/vouwfietsen/fsir-bike-20-zwart/

Beantwoorden

16 februari 2018 om 20:27

Goedenavond,

Helaas is dit niet inbegrepen, echter profiteer je bij iBood nu wel van een zeer scherpe prijs, dat is natuurlijk ook niet verkeerd:)

Prettige avond!

Beantwoorden

16 februari 2018 om 20:47
jokkeplaat Gebruiker

Wat betreft zowel het usbvoor als usbachter licht, hoeveel brand uren hebben die wanneer ze volledig opgeladen zijn?

Beantwoorden

17 februari 2018 om 07:38
Wens9019 Gebruiker

Wat ik vond online

Achterlicht

Productomschrijving 

Lynx LED achterlicht met siliconen behuizing- krachtige lumen led- 1 functie: constant- batterijduur: maximaal 11 uur- ingebouwde lithium-polymeer oplaadbare batterij- eenvoudig en snel opladen in 2,5 uur via meegeleverde USB-kabel- bevat batterij-indicator- klein en licht van gewicht- zeer eenvoudig in gebruik- zonder gereedschap te bevestigen- siliconen behuizing voor de ultieme bescherming- waterbestendig
Voorlicht
Lynx Pro high power headlight with 240 lumen LED (collimator lens) and low battery indicator. 4 functions: low, half and high power and flashing. USB quick charge in 4 hours, USB cable included. Water resistant. Easy to use; tool free bracket. Blister

Beantwoorden

16 februari 2018 om 23:52
whisperT Gebruiker

Verzendkosten hoger dan de kosten van het achterlicht???

Beantwoorden

17 februari 2018 om 00:29
Supersjaak Gebruiker

Is de hoge druk pomp geschikt voor een “Frans” ventiel?

Beantwoorden

17 februari 2018 om 06:46
Knieschijf Gebruiker

Volgens mij miet, beetje vage omschrijving. Vrijwel alle aansluitingen. Je ziet er 3 en 1 ervan is een ballen aansluiting. De overige heb ik ook mijn twijfels bij.

Beantwoorden

17 februari 2018 om 06:12
ronsuijker Gebruiker

Op de foto staat dat het ketting slot 120cm is maar in de omschrijving geven jullie aan dat het 100cm is.

Wat is het nu ibood!

Beantwoorden

18 februari 2018 om 22:13
Moderator Paul Moderator

Het Pro-tect Ruby kettingslot is zowel als 100 cm variant als 120 cm variant verkrijgbaar. De adviesprijs is echter van het 100 cm kettingslot, waardoor ik vermoed dat per abuis een onjuiste afbeelding is geplaatst.

Ik ga navragen welke lengte men zal ontvangen.

Beantwoorden

17 februari 2018 om 08:17
marc.claeys Gebruiker

Kunnen de verzendingskosten voor een voor- en achterlicht gecombineerd worden?

Beantwoorden

17 februari 2018 om 09:53
Globetrotter1 Gebruiker

Voorlicht in de kar doen en verder winkelen dan het achterlicht erbij doen, eerst achter en dan voorlicht mag ook.

Beantwoorden

18 februari 2018 om 22:07
Radioactief Gebruiker

Kan ik met deze normale fietsbanden pompen ??

Edited by: Paul fixed post

Beantwoorden

18 februari 2018 om 22:15
Moderator Paul Moderator

Ja, dat kan. De fietspomp is geschikt voor de meeste ventielen, ook voor de reguliere fietsband ventielen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.