15 februari 2018 om 00:00
iBOOD

GROHE Kranen

Product expert aanwezig

GROHE Kranen
Start Kranen

Of het nu gaat om je badkamer, bad of toilet. Met de Start-serie van Grohe heb je altijd de perfecte kraan te pakken! Superieure afwerking, hoogwaardige materialen, ultiem gemak en een prachtig, tijdloos design.

15 februari 2018 om 08:03
Fiveseven Gebruiker

Wat is het verschil tussen de 2 start curve kranen, naar mijn mening hebben ze beide een trekwaste van 1 1/4!

Beantwoorden

15 februari 2018 om 08:31
Ex-ten Gebruiker

Voor wat ik zo zie, is de ene verchroomd en de andere niet.

Hoe die andere er dan uitziet, wordt niet vermeld.

Beantwoorden

15 februari 2018 om 08:37
Official Product Expert Grohe-Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

de tweede kraan (23765000) heeft een zogenoemde koude start. Dit betekend dat de middenpositie koud is en dat de hendel enkel naar links te draaien is zodat het water warmer wordt.

Groeten,

Beantwoorden

15 februari 2018 om 13:51
nixweit Gebruiker

Zijn deze kranen uit de professionele reeks of amateuristische reeks? Geen p of a in serienummer?

Beantwoorden

15 februari 2018 om 16:28
Official Product Expert Grohe-Expert Official Product Expert

Hi @nixweit,

Wij spreken niet over een professionele en/of amateuristische reeks. De kranen die wij op de markt brengen zijn allemaal in dezelfde fabriek gemaakt en wordt uit dezelfde onderdelen opgebouwd.

Wel is het zo dat bepaalde serie’s alleen verkrijgbaar zijn bij de vakhandel of de bouwmarkten. Deze serie is voornamelijk in de bouwmarkt te vinden. Maar nogmaals kwalitatief zijn de kranen gelijk.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag.

Groeten,

Beantwoorden

17 februari 2018 om 00:09
kbenjila Gebruiker

Zijn de kranen boiler geschikt?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.