12 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Tuinieren

Tuinieren
Blauwe- of groene vingers? 

Nu zijn je vingers nog blauw van de kou, maar over een paar weken begint de lente! Ga jij dit jaar eindelijk je groene vingers laten spreken? Een kruidentuin aan je schutting of misschien zelfs tomaten verbouwen? Kijk in deze Flash Sale wat jij nodig hebt om je tuinierdromen te verwezenlijken.

12 februari 2018 om 00:08
foxathome Gebruiker

Waarom staat het verbruik van het Acqua Arte Oviedo Waterornament er niet bij?
Ik denk dat er altijd mensen zijn die willen weten hoe (on)zuinig de pomp is.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 10:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik ga dit even voor je navragen!

Beantwoorden

12 februari 2018 om 11:07
Susantigoon Gebruiker

Waterverbruik amper, afgezien van de verdamping. Reservoir bevat 90 liter, pompt dus 10x p/u rond.

Stroomverbruik: gelet op de capaciteit van 900L/u zal dit max. zo’n 20Watt zijn, dus <0.5kWh per etmaal.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 10:45
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit ornament heeft een verbruik van 18 Watt.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 10:44
gewibo1 Gebruiker

Goede vraag. Foxathome. Vreemd dat essentiële info vaak afwezig worden gelaten.

Edited by: Bas iBOOD
Fixed

Beantwoorden

12 februari 2018 om 11:21
foxathome Gebruiker

:-( veel te vaak inderdaad…
Voor mij al zéér vaak de reden geweest dat ik iets niet gekocht heb terwijl als ik of antwoord gekregen had of de info wel had zien staan ik wel gekocht zou hebben.

Ook de EAN codes die in Nederland verplicht zijn om er bij te plaatsen, staan er meestal niet bij. Weet het niet 100% zeker…

Beantwoorden

13 februari 2018 om 06:50
PoPol2008 Gebruiker

Komaan zeg zeurepieten, als verbruik en het ecologische zo een punt is bij je, koop het dan gewoon niet of zorg dat het op een zonnecel werkt.

Muggenziften om te muggenziften!

Beantwoorden

13 februari 2018 om 23:22
foxathome Gebruiker

Volgens mij ben jij nu de grootste zeurpiet, zeuren over een meer dan logische vraag van ons…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.