12 januari 2018 om 00:00
iBOOD

OP=OP Klusartikelen

OP=OP Klusartikelen
Lekker klussen!

Sommige dingen zijn gewoon duurder dan je verwacht en die kun je dus het beste scoren in een Flash Sale als deze. Maar van andere klusartikelen weet je niet eens dat je ze nodig hebt, totdat je aan het klussen bent en erachter komt dat je iets mist. Om dit soort vervelende situaties te voorkomen, kun je maar beter op alles voorbereid zijn. Neem daarom even een kijkje wat je nog kan scoren in deze Flash Sale om voorbereid te zijn op elke klus. Maar weer snel want...

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

12 januari 2018 om 00:09
Peter341 Gebruiker

Beste iBood,

Met betrekking tot de Lumiance 8W spots:

- wat is het typenummer

- wat is de inbouwdiepte

- wat is de maatvoering

- is deze uitvoering dimbaar

- is ip44 voldoende voor toepassing in een badkamer?

Alvast bedankt

Grtz Peter

Beantwoorden

12 januari 2018 om 00:26
Yannickcleyman Gebruiker

Ik heb zonet die toilet gekocht. Als 2de stap wou ik het inbouwresetvoir kopen waarbij ook een mooie korting is maar enkel vandaag (staat er uitdrukkelijk bij). Maar ik vind nergens een knop om te kopen?

Beantwoorden

12 januari 2018 om 01:01
Moderator Paul Moderator

Het inbouwreservoir is in deze opruimingssale niet beschikbaar. De doorverwijzende links hadden weggehaald moeten worden bij die toilet deal.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 06:51
timmm74 Gebruiker

Waarom is het niet mogelijk om de aluminum look te kiezen?

Beantwoorden

12 januari 2018 om 09:15
Moderator Bas iBOOD Moderator

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

12 januari 2018 om 07:46
Gillescor Gebruiker

Welke inbouwreservoires van welke fabrikanten zijn compatibel met het Ideal Standard hang toilet?

Beantwoorden

12 januari 2018 om 09:26

Hart op Hart (het midden van het ene bevestingsgat naar de andere) is 18 cm. Dit is de meest gebruikelijke afstand in het sanitair voor wandclosets.

De complete technische tekening vind je hier (klik). Een filmpje over het ophangen van deze toilet vind je hier (klik).

Beantwoorden

12 januari 2018 om 10:19
henkverdoorn Gebruiker

Weer te laat voor de AquaBlade Toillet. Vorige keer ook al binnen No Time uitverkocht.

Lijkt mij meer op een reclame stunt en dat er dan maar 5 beschikbaar zijn of zo.

Mocht iemand nog annuleren omdat er geen inbouwreservoir bij zit dan wil ik hem graag hebben !!!

@ i-BOOD: Weet niet als annuleren gebeurt of hij dan weer beschikbaar komt?

Beantwoorden

12 januari 2018 om 10:39

Goedemorgen Henk,

Als een product geannuleerd wordt, dan komt hij niet direct weer beschikbaar. Hij zal dan mogelijk in een volgende Flash Sale weer voorbij komen.

De voorraden in deze Flash Sale zijn, zoals je terecht stelt, zeer beperkt.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 11:30
henkverdoorn Gebruiker

Dankjewel Bas, voor de uitleg.

Ik ga het in de gaten houden of hij weer beschikbaar komt.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 12:40
dubbeljoe2002 Gebruiker

Als iemand bij nader inzien afziet van de aankoop van de Metabo lintzaag, dan hou ik me aanbevolen!!

Ik was denk ik nėt te laat…

Beantwoorden

13 januari 2018 om 11:19
valentijndg Gebruiker

@Moderator

Even ter bevestiging, de Bosch boren- en bitset passen dus ook op andere merken zoals Hitachi? Ik zie dat het op de koffer staat maar ik zou het graag zeker willen weten.

Alvast bedankt!

Beantwoorden

13 januari 2018 om 11:27
jenneljibbe Gebruiker

Die boren en bits werken allemaal universeel. Boren zijn gewoon rond en bits en bitshouder 6hoekig. Elke boormachine klemt ze op dezelfde manier.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 11:56
valentijndg Gebruiker

Oke thanks!

Beantwoorden

13 januari 2018 om 12:19
Poekie2 Gebruiker

Vraagje ivm het Cocoon rolgordijn: deze zijn inkortbaar in de breedte. Staat daar een beperking op. Concreet had ik willen weten of het mogelijk is om het rolgordijn van 120cm in te korten tot 103 cm. Alvast bedankt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.