8 januari 2018 om 00:00
iBOOD

LED Floodlights

LED Floodlights
Veilige thuishaven

Je wil je natuurlijk veilig voelen in je eigen huis. Met deze floodlights van DreamLED bereik je dat binnen no-time. Of je nou de donkere hoekjes in je tuin wil verbannen of inbrekers wil afschrikken: met deze lampen worden je tuin en huis een veilige thuishaven.

8 januari 2018 om 00:19
Alexander1966 Gebruiker

Zit er aan de gewone flood lights een stekker?

Beantwoorden

8 januari 2018 om 06:42
Moderator Jim Moderator

Hi Alexander!

Over welke deal gaat je vraag specifiek? Dan kan ik het even checken bij iBOOD! :-)

Groetjes

Beantwoorden

8 januari 2018 om 07:24
kloete Gebruiker

wanneer er een kabel/stekker bijgeleverd wordt staat in de specificaties..

Beantwoorden

8 januari 2018 om 09:22
130300 Gebruiker

Kan je je eigen stroomkabel aansluiten aan de achterkant of moet je de meegeleverde kabel gebruiken en dus met een aftakdoosje werken?

Beantwoorden

8 januari 2018 om 09:38
Official Product Expert Dreamled-Expert Official Product Expert

Beste, je dient een aftakdoosje te gebruiken of een connector kabel te gebruiken. Deze zijn vrij en goedkoop te vinden bij elke bouwmarkt.

Beantwoorden

8 januari 2018 om 11:05
Pirewiet Gebruiker

Dreamled rgb 30w, deze heb in december 2017 aangekocht , maar deze afstansbediening werkt enkel vanaf 1 meter afstand (ook na vervanging van batterij) en ook bij uitschakelen van deze lamp blijft rood licht lichtjes branden. (ik zou graag deze terugzenden zonder verzendingskosten ofwel dat jullie mij een andere lamp zouden bezorgen die wel juist werkt en dat ik dan deze defekte lamp terug kan meegeven bij aflevering)

Beantwoorden

9 januari 2018 om 09:21

Beste Pirewiet,

jammer dit te moeten horen, zou u een email willen sturen naar support@te-group.com ?

Zij zullen u daarmee verder helpen en de lamp ruilen indien het een echte defect is.

Alvast bedankt!

Beantwoorden

9 januari 2018 om 09:58
predy Gebruiker

Beste Pirewiet,

Als de led spot lichtje brand terwijl die uit staat, dan wijst dit op een omgekeerde nul- en fase draad in jouw thuis installatie.

Bij heel zuinige leds zullen deze toch oplichten door het beetje verlies wat langs de aangesloten nuldraad binnenkomt.

Je moet dus ergens (ofwel bij aansluiting lamp, ofwel ergens dichter richting meterkast) de fase en nuldraad omdraaien.

Hierna zal je probleem opgelost zijn. Maar het ligt niet aan de lamp.

Mvg

Beantwoorden

8 januari 2018 om 12:16
alexj Gebruiker

IP44 betekent spatwaterdicht… volgens mij geen garantie dat dit blijft werken als ik dit aan mijn gevel hang, of wel?

Beantwoorden

9 januari 2018 om 09:23

Beste,

de producten zijn allemaal minimaal IP44 of hoger. De tests zijn allemaal uitgevoerd op waterdichtheid in Belgie zonder problemen en tevens in diverse lab’s. Dus prima voor water, wind, regen en sneeuw.

Beantwoorden

10 januari 2018 om 09:58
sgunnink Gebruiker

Is de sensor alleen een bewegingssensor of ook een licht/donker sensor zodat  ‘ie alleen aangaat wanneer het schemerig/donker is?

Beantwoorden

10 januari 2018 om 10:43
Vincentn Gebruiker

Had dezelfde vraag… Uit de handleiding van de 20 W LED floodlight:

De ingebouwde infrarood (PIR) bewegingssensor schakelt de Floodlight ’s nachts aan zodra deze beweging in het detectiegebied detecteert. De ingebouwde lichtsensor kan overdag geactiveerd worden om elektriciteit te besparen. Dankzij de instelbare timer kunt ook zelf bepalen hoe lang de Floodlight moet blijven branden na activering.

Beantwoorden

10 januari 2018 om 10:35
dekuup Gebruiker

LED Floodlight + Sensor | 30 Watt in december 2017 aangekocht. Zeer tevreden van! Goede sensor (reikt ver en nauwkeurig) en mooi plat design. Hopelijk houdt hij het, in tegenstelling tot mijn 2 vorige leds waarvan de sensor na verloop van tijd vol water stond (ander merk), langer uit.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.