5 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Fartools

Fartools
Aan de slag!

De handen uit de mouwen en lekker knallen! Met deze sale maak je jouw hele collectie gereedschappen compleet voor een prikkie. Wat de klus ook is die op je ligt te wachten, Fartools heeft er vast een hulpje voor ;).

5 januari 2018 om 04:24
carlovanderbreggen Gebruiker

en waar schaf ik de borstels aan voor deze machine?

Beantwoorden

5 januari 2018 om 06:26
Zenge Gebruiker

Uuum… bij Ibood? Er worden toch 3 losse verschillende borstels aangeboden vandaag?

Beantwoorden

5 januari 2018 om 07:19
PeterVanSteen Gebruiker

Brico Plan-It verkoopt deze maar ik zou je aanraden bij Ibood te bestellen in functie van wat je wil gaan doen.  Heb dit toestel al een eind (en betaalde een pak meer) en ben er wel tevreden over.  Het doet wat het moet.  Niet te vergelijken wellicht met de A-merken maar wel tot >10 keer goedkoper.  De messing borstel is erg goed om hout te structureren, nylon om het daarna wat gladder te maken.  De synthetische borstel is meer een polijstspons.  Werkt erg goed op metaal maar slijt snel op ruwere oppervlaktes.  De staalborstel ken ik niet, ik heb een combinatie van staalborstel-messing.  Wellicht geschikt voor ruw werk zoals beton opruwen, zwaar ontroesten en dergelijke…   De messing borstel is standaard inbegrepen, je kan meteen aan de slag.  Wel voorzichtig zijn met losse kledij, héél voorzichtig !!!

Beantwoorden

5 januari 2018 om 08:27
Cabbie_86 Gebruiker

Weet iemand of dat de 3in1 reiniger ook makkelijk te gebruiken is voor in de auto? Het mondstuk lijkt mij wat groot om in de auto te gebruiken. Zijn er ook kleinere mondstukken te verkrijgen?

Beantwoorden

5 januari 2018 om 09:44
slashfilm Gebruiker

“Ideaal voor textiel en synthetische vloeren, maar ook voor bijvoorbeeld de bekleding van je autointerieur. “

En zie het onderste rondje op de tweede afbeelding.

Kortom: Ja, geschikt.

Beantwoorden

5 januari 2018 om 19:02
TonnieDoedee Gebruiker

Is de asmaat van de borstels 19mm?

Beantwoorden

6 januari 2018 om 07:55
thaedevries Gebruiker

Moderator ? Ik heb gister de machine plus een paar rollen besteld. Kom er achter dat ik de synthetische borstel ook wel wil hebben . Kan die nog aan de bestaande bestelling worden toegevoegd zodat ik geen extra verzendkosten heb ?

Beantwoorden

6 januari 2018 om 08:21
Zenge Gebruiker

Deze vraag is in het verleden vaker gesteld. Volgens mij is de enige optie je bestelling annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen. Het nadeel is dat het even duurt voordat je, je geld van se eerste bestelling retour hebt. En dat na een dure decembermaand…

@moderators:

Corrrect me if i’m wrong.

Beantwoorden

6 januari 2018 om 18:23
Moderator Niek Moderator

Goedenavond thaedevries,

Wat Zenge zegt klopt helemaal. Het is helaas niet mogelijk bestellingen aan te passen.

Beantwoorden

7 januari 2018 om 13:50
goldenheart Gebruiker

Is die zuiger ook geschikt voor grindvloeren schoon te maken.

Beantwoorden

7 januari 2018 om 15:00
robbertss Gebruiker

Die extra punten kon ik op school wel gebruiken.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 20:09
blackarmor Gebruiker

eindelijk toegekomen en natuurlijk een DOA :(

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.