4 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Fietsaccessoires

Fietsaccessoires
Ga toch fietsen!

Zorg dat je je fiets voorziet van alle nodige accessoires. Goed licht voor zichtbaarheid in het donker, een kinderzitje zodat je lekker uit de wind zit ;-) en een hippe rieten mand voor de boodschappen. In deze Flash Sale vind je alles op fietsgebied.

4 januari 2018 om 07:53
kikke002 Gebruiker

Hoeveel licht geven die voorlampjes? Kan ik niet terug vinden in de specs.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 10:18
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik ga dit even voor je navragen!

Beantwoorden

4 januari 2018 om 15:14
wvankastel Gebruiker

nog geen antwoord op gekregen?

Beantwoorden

4 januari 2018 om 15:24

Helaas heb ik hierover nog geen duidelijkheid ontvangen. Zodra ik meer weet, laat ik het jullie hier direct weten.

Beantwoorden

6 januari 2018 om 00:02
pronk01 Gebruiker

2. Soms 3.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 08:16
Dummymaster Gebruiker

9€ verzending voor een fietspomp terwijl deze nog geen 800 gram weegt! Dat is een foutje toch?

Beantwoorden

4 januari 2018 om 11:14
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Dummymaster,

De verzendkosten voor de fietspompen was inderdaad een foutje en is inmiddels aangepast. :-)

Beantwoorden

4 januari 2018 om 08:58
svenveldhuis Gebruiker

Gaat de dunlop frametas echt op het frame? Lijkt alsof deze op de bagagedragerr hoort. Is er een plaatje waarbij de tas bevestigd is?

Beantwoorden

4 januari 2018 om 10:18

Ik ga even navragen of we hier een foto van kunnen bemachtigen.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 09:15
MadKnight Gebruiker

Hoi svenveldhuis.

Lijkt er wel op volgens de afmetingen.

Inhoud: 1,5 liter
Afmetingen: 19 x 13 x 6 cm (L x B x D)

Anders wel een hele kleine fietstas voor achterop ;)

Beantwoorden

4 januari 2018 om 11:01
svenveldhuis Gebruiker

Ja fair enough, daar had ik nog niet naar gekeken :). Toch kan ik aan de hand van het plaatje niet helemaal voor me zien hoe deze op het frame eruit ziet.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 12:01
Binnenmars Gebruiker

Het is een tas die je over de stang hangt, voor een herenfiets dus.  onder de plastic bovenkant kun je je smartphone stoppen.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 09:29
Stijn3456 Gebruiker

Belachelijke verzending. De kostprijs van de verzending is bij de meeste producten duurder dan het product of de korting. Jammer voor de mooie accessoires maar dan koop ik toch liever ergens anders…

Beantwoorden

4 januari 2018 om 10:16

Bij sommige producten is de korting inderdaad minder dan de verzendkosten. Je kan bij ons echter meerdere producten samenvoegen in 1 bestelling. Hiervoor voeg je één deal toe aan je winkelwagen, klik je op ‘Verder winkelen’ en voeg je vervolgens nog een deal toe. Zo kun je de verzendkosten verspreiden over meerdere deals, waardoor je onder de streep een stuk voordeliger uit bent!

Beantwoorden

4 januari 2018 om 10:08
rabbit1951 Gebruiker

Jullie moeten eens goed leren lezen voor je een grote mond opzet. Voor de fietsaccessoires geldt gratis verzending. Even doorscrollen naar beneden en dan kom je een vouchercode tegen. Invullen in het betreffende vakje en activeren. Voorgekauwd en wel. Kan het makkelijker?

Beantwoorden

4 januari 2018 om 11:46
Susantigoon Gebruiker

Ja, e.e.a. gewoon bij de aanbieding vermelden, scheelt een hoop (on)duidelijkheid…

Beantwoorden

4 januari 2018 om 12:34
ruttifrutti Gebruiker

Misschien ligt het aan mij, maar ik kan die vouchercode niet vinden. Kan iemand me in de goede richting wijzen?

Beantwoorden

4 januari 2018 om 12:43

We sturen soms een selectie van onze klanten een mail met een kortingscode. In dit geval heeft o.a. rabbit1951 deze mail met kortingscoupon ontvangen. Indien je deze mail niet ontvangen hebt, is deze vouchercode inderdaad niet terug te vinden.

In dat laatste geval raad ik je aan om meerdere producten samen te voegen in 1 bestelling. Hiervoor voeg je één deal toe aan je winkelwagen, klik je op ‘Verder winkelen’ en voeg je vervolgens nog een deal toe. Zo kun je de verzendkosten verspreiden over meerdere deals, waardoor je onder de streep een stuk voordeliger uit bent!

Beantwoorden

4 januari 2018 om 14:39
Daan0611 Gebruiker

Ik heb wel een kortingscode voor de verzendkosten ontvangen, maar die code wil niet valideren. Als ik op de knop valideren druk, gebeurt er niets.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 14:54

Dat is inderdaad niet handig, Daan! Heb je dit ook in een andere browser geprobeerd?

Zo ja, zou je dan de ontvangen mail, met daarin de code, willen doorsturen naar webcare@ibood.nl met daarbij een korte uitleg van het probleem? Dan pakken mijn collega’s dit graag verder voor je op!

Beantwoorden

4 januari 2018 om 15:10
Daan0611 Gebruiker

Ah, Chrome is de gewenste browser! Ik had alleen IE11 en Edge geprobeerd.

Dank je!

Beantwoorden

4 januari 2018 om 15:24

Goed om te horen dat het met Chrome gelukt is, Daan! Veel plezier met je bestelling. :-)

Beantwoorden

4 januari 2018 om 12:00
Susantigoon Gebruiker

Dat suffe plastic(!) beugelslotje is natuurlijk drie keer niks, dat gaat zo op de laadbak en dan naar Polen….

Wel fietsverlichting (zeeer belangrijk, ik verwens regematig die suïcidale idioten die zónder in het duister door een regenbui fietsen alsook die stomme rotouders die dat toelaten) in 7 varianten, meerdere zadels en fietspompen, maar geen degelijk fatsoenlijk (kabel)slot. Jammer.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 12:13
loeksimons Gebruiker

Is de dakfietsendrager ook geschikt voor kinderfietsjes (16 inch)?

Beantwoorden

4 januari 2018 om 12:44

Ik ga het even voor je navragen, loeksimons.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 14:47
Sulu Gebruiker

Bicycle Gear Fietspomp | Verschillende ventielen

Mag ik vragen voor welke ventielen precies?

Beantwoorden

4 januari 2018 om 15:01

Deze fietspomp is geschikt voor alle (fiets)ventielen.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 23:29
Sulu Gebruiker

dank u! Dat is handig. Ga ik m bestellen.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 14:53
DavX Gebruiker

Als ik de code voor gratis verzending invul en probeer te valideren, gebeurt er niks…

Beantwoorden

4 januari 2018 om 14:54

Dat is inderdaad niet handig, DavX! Heb je dit ook in een andere browser geprobeerd?

Zo ja, zou je dan de ontvangen mail, met daarin de code, willen doorsturen naar webcare@ibood.nl met daarbij een korte uitleg van het probleem? Dan pakken mijn collega’s dit graag verder voor je op!

Beantwoorden

5 januari 2018 om 16:01
DavX Gebruiker

Andere browser maakte geen verschil, maar vanochtend werkte de “Valideer code” knop weer!

Beantwoorden

4 januari 2018 om 15:00
michealmcdermot Gebruiker

Waarom springen de verzendkosten van €5,95 naar €8,95 zodra ik de Dunlop voorlicht (http://www.ibood.com/diy-nl/nl/product-specs/32792/97780/dunlop-voorlicht.html) toevoeg aan mijn winkelwagen waar reeds een fietspomp, gelzadel en achterlicht in zit?

Beantwoorden

4 januari 2018 om 15:02

Dit heeft te maken met het totale gewicht van het pakketje. Zodra deze een bepaalde waarde overstijgt, vallen de verzendkosten hoger uit, waardoor deze verzendkosten in je winkelwagen verspringen.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 15:27
michealmcdermot Gebruiker

Dan denk ik dat het gewicht in jullie systeem niet klopt voor dit product. Als ik namelijk in mijn winkelmand met achterlamp en gelzadel een fietspomp van 754 gram toevoeg, blijven de verzendkosten op €5,95 staan. Verwijder ik de fietspomp, maar voeg ik bovenstaand lampje van 125 gram toe, dan worden de verzendkosten wel ineens €8,95.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 15:49
Binnenmars Gebruiker

Ja die fietslampjes zijn altijd veeeeul zwaarder dan vermeld.

Waarom krijg ik als trouwe klant geen voucher voor “geen verzendkosten”?

Niet dat ik iets wil kopen hoor, behalve voor de fiets op de brug met lekke band (helaas geen plaksetje in de aanbieding)  en geen standaard (helaas geen standaard in de aanbieding). Lijkt me Amsterdam op de foto, gelukkig wel een slot in de aanbieding.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 17:00
Moderator Niek Moderator

Hallo michaelmcdermot,

Dan gaat er iets niet helemaal goed inderdaad. Ik ga het even doorgeven, zodat er even naar gekeken kan worden.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 17:32
Moderator Niek Moderator

Het gewicht van het lampje klopte niet in het systeem en is aangepast. Zou je het nog eens kunnen proberen? Mochten de verzendkosten weer naar 8,95 springen, zou je dan de artikelen hier kunnen plaatsen die je in je winkelwagen hebt? Dan worden die ook even nagekeken.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 19:57
Bies11 Gebruiker

Ik zie dat jullie twee verschillende fietsreparatietools aanbieden. Welke van de twee is het best aan te raden voor de bezitter van een gewone stadfiets? Is één van de twee ook geschikt voor onderhoud aan een (simpele) wielrenfiets?

Beantwoorden

4 januari 2018 om 21:59
jarno-46 Gebruiker

Voor onderhoud zou ik gewoon voor fatsoenlijk gereedschap gaan.

Dit is echt een onderweg uitrusting.

Beantwoorden

5 januari 2018 om 07:39
Bies11 Gebruiker

Bedankt! Dat bedoelde ik eigenlijk ook; dus als ik snel iets wil verstellen (of vervangen), welke v.d. 2 zou dan het meest geschikt zijn.

Beantwoorden

5 januari 2018 om 09:11
greenpoint Gebruiker

Het zal niet veel uitmaken welke tool je koopt, de meeste functies komen overeen. En alles wat je snel nodig zal hebben (imbusjes enz.) zitten er bij beide op. Zou zelf gaan voor de 17-delige omdat dat twee losse tools zijn. Als blijkt dat je er 1 niet nodig zal hebben, kun je die thuis laten, scheelt weer gewicht.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 21:38
bremermee Gebruiker

Ik heb dakdragers van 8 cm breed Past daar de fietsendrager op?

Heb me ook wezenloos moeten zoeken naar de juiste dakkoffer omdat die allemaal niet paste op die brede dakdragers.

Beantwoorden

5 januari 2018 om 10:46

Ik ga je vraag even doorzetten!

Beantwoorden

5 januari 2018 om 09:43
pjotter13 Gebruiker

Typisch Ibood. Door de verzendkosten is de fiets verlichting duurder dan de korting! Goedkoper in de winkel dus. Moet je wel even voor fietsen natuurlijk.

Beantwoorden

5 januari 2018 om 10:37

Bij sommige producten is de korting inderdaad minder dan de verzendkosten. Je kan bij ons echter meerdere producten samenvoegen in 1 bestelling. Hiervoor voeg je één deal toe aan je winkelwagen, klik je op ‘Verder winkelen’ en voeg je vervolgens nog een deal toe. Zo kun je de verzendkosten verspreiden over meerdere deals, waardoor je onder de streep een stuk voordeliger uit bent!

Beantwoorden

5 januari 2018 om 13:42
Mc_Roy Gebruiker

Kan je de fietsenrekken samen voegen om 1 groot fietsenrek te maken? Dus bv 4+2

Beantwoorden

5 januari 2018 om 14:48

Ik heb je vraag even doorgezet.

Beantwoorden

5 januari 2018 om 21:06
kikke002 Gebruiker

Tuurlijk kan dat:

1. Ty-rapjes

2. Slangeklemmetjes

3.  Gaatjes boren, boutje, moertje

Beetje creatief zijn! ;-)

Beantwoorden

5 januari 2018 om 15:12
ijmuidense Gebruiker

De fiets(ophangen)beugel is geschikt voor 2 fietsen maar kan maar 30 kg dragen…een normale fiets weegt tegen de 20 kg dus deze beugel is behoorlijk nutteloos :-(

Beantwoorden

5 januari 2018 om 15:35
kikke002 Gebruiker

Nee hoor. Mijn racefiets is 7,8 kg. Kan er dus wel drie op kwijt!

Beantwoorden

6 januari 2018 om 08:44
Wardog Gebruiker

Daarom zegt ijmuidense ook “een normale fiets”.

Beantwoorden

6 januari 2018 om 08:46
Wardog Gebruiker

Kunnen er in het Bicycle Gear Fietsenrek mountainbikes, gestald worden? Dus de iets bredere banden?

Beantwoorden

6 januari 2018 om 09:28
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Wardog,

Er passen banden tot ca 5 cm breed in dit fietsenrek.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.