21 december 2017 om 00:00
iBOOD

Stanley Deurgrepen

Product expert aanwezig

Stanley Deurgrepen
Dat doet de deur dicht!

Dergelijke deurgrepen voor déze prijs? Mooier dan deze Stanley Flash Deals wordt het niet! Met hun hoogwaardige RVS en strakke, moderne ontwerp zijn dit de perfecte deurgrepen voor elke deur. Ook een vloerveer of deurdranger nodig? Die hebben we eveneens in de aanbieding voor je!

Product Expert

De Stanley Expert is op 21 en 22 november aanwezig tussen 08:00 en 17:00 voor al je vragen. Op 23 november is hij bereikbaar gedurende de dag.

21 december 2017 om 06:21
Boki_Kenobi Gebruiker

Type aanduiding in de selectie komt niet overeen met de tekst. Type Bof G. En selectie: right opening en left opening.

Beantwoorden

21 december 2017 om 09:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben de tekst aangevuld om deze onduidelijkheid weg te halen :-)

Beantwoorden

21 december 2017 om 10:06
sapporo Gebruiker

Vanaf welke kant gezien?

Beantwoorden

21 december 2017 om 12:44
Fotoderoodt Gebruiker

@expert

Er staat bij

Maximale deurbreedte

Zwaarte 2: 850 mm
Zwaarte 3: 950 mm
Zwaarte 4: 1100 mm

Welk type wordt hier aangeboden?

Ik zie geen selectie optie?

Klopt het dat dit identiek is aan het merk BURG-Wächter ?

Beantwoorden

21 december 2017 om 13:46
Official Product Expert Stanley-Expert Official Product Expert

De deurdranger is in te stellen in verschillende zwaarte oftewel sluitkracht, waarbij de deurbreedte de zwaarte/kracht bepaald. Dit is traploos te regelen via een schroef in de dranger (wordt aangegeven). Dus als je een deur van +/- 850mm breed hebt, dan zet je de stand van de dranger op zwaarte 2.

Of dit identiek is aan Burg Wächter zou ik niet durven zeggen, zal ook afhangen van welk type je bedoelt. Dat het overeenkomt ligt echter wel voor de hand.

Beantwoorden

21 december 2017 om 13:51
Lamaruivlo Gebruiker

Ik heb per abuis 2 rechtse besteld terwijl ik 1 rechtse en 1 linkse nodig heb. Kan ik dit nog aanpassen?

Beantwoorden

21 december 2017 om 13:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt helaas geen producten aan je reeds geplaatste bestelling toevoegen/wijzigen. Je kunt er wel voor kiezen om je gehele bestellingen opnieuw te plaatsen en vervolgens jouw eerste bestelling kosteloos te annuleren.

Beantwoorden

21 december 2017 om 13:54
Cyrlyse Gebruiker

@expert

Mijn excuses maar ik kom er niet helemaal uit. Ik wil graag een Stanley glij-deurdranger bestellen.

Als ik voor de deur sta dan zitten de scharnieren rechts aan mijn kant, en gaat de deur met klink links voor mij naar mij toe open.

De dranger wil ik ook aan deze/mijn kant van de deur (vanuit het hierboven beschreven perspectief) plaatsen.

Welke dranger moet ik dan bestellen? Type B of type G?

Alvast bedankt voor de feedback.

Beantwoorden

21 december 2017 om 14:14

Beste Cyrlyse: u heeft dan type B nodig.

Beantwoorden

22 december 2017 om 05:23
Tazmaniac Gebruiker

Beste expert,

De vloerveer, wat is de functie van de zogenaamde “stop”?

Tx

Beantwoorden

22 december 2017 om 07:51

Beste Tazmaniac, de ’stop’ functie houdt in dat je een deur op 90 graden vast kunt laten staan. Zonder stop valt de deur gelijk weer dicht.

Beantwoorden

23 december 2017 om 07:09
Henri-Jean Gebruiker

Expert,

Ik wil graag een glij-deurdranger bestellen.

Als ik voor de deur sta zitten de scharnieren rechts en draait de deur naar mij toe.

Ik wil de dranger aan de andere kant van de deur plaatsen, dus aan de kant waar je de scharnieren niet ziet.

Welke dranger moet ik bestellen?

O ja, wat is kopmontage?

Alvast bedankt.

Beantwoorden

23 december 2017 om 13:18

Een deurdranger met glijarm kan op twee manieren gemonteerd worden. Op de normale wijze (dranger op de deur en glijarm op het kozijn) en kopmontage (dranger op het kozijn en glijarm op de deur). Daarnaast kan men kiezen voor type B, deze is voor de scharnierzijde, en type G, deze is voor de niet-scharnierzijde.

Beantwoorden

23 december 2017 om 11:13
diha Gebruiker

Beste expert,

Ik heb interesse in een SGDC190S. Echter snap ik geen hout van de beschrijving en de bestelkeuzes die ik heb.

Type B: voor normale montage aan de scharnierzijde en kopmontage aan de niet scharnierzijde
Type G: voor normale montage aan de niet scharnierzijde en kopmontage aan de scharnierzijde

Ik wil normale montage aan de dagzijde (niet scharnierzijde), dus type G

Bestelkeuzes zijn rechts of links openende deur. Welk type moet ik nu nemen?
Als ik het goed begrijp heeft links of rechts openend ook niets met het type te maken maar alleen de manier van montage.

Specs elders op internet vermelden ook:
- identieke uitvoering voor DIN linkse en rechtse deuren;
- B: deurbladmontage aan de scharnierzijde;
- G: deurbladmontage aan de dagzijde.

Graag wat meerduidelijkheid.

Beantwoorden

23 december 2017 om 13:20

Indien u uw dranger aan de niet scharnierzijde wilt plaatsen, dient u inderdaad type G te bestellen. Links en recht is niet van toepassing, kan allebei.

Beantwoorden

23 december 2017 om 15:19
diha Gebruiker

Maar welke is dan type G, ik kan alleen maar rechts of links selecteren!
Heb nu links besteld aangezien er ook ergens in de beschrijving staat:

Type G is voor normale montage aan de niet-scharnierzijde en kopmontage aan de scharnierzijde. Deze is dus geschikt voor naar links openende deuren.
hoop maar dat dit dan de juiste is.

Beantwoorden

23 december 2017 om 20:26
Moderator Paul Moderator

Je hebt de juiste keuze gemaakt.

Beantwoorden

23 december 2017 om 11:24
MarcErnst Gebruiker

Expert,

Ik wil graag de SGDC190S glij-deurdranger bestellen.

Als ik voor de deur sta zitten de scharnieren rechts en draait de deur naar mij toe (rechtsdraaiend?).

Ik wil de dranger aan de andere kant van de deur plaatsen, dus aan de kant waar je de scharnieren niet ziet.

Welke dranger moet ik bestellen?

Alvast bedankt.

Marc

Beantwoorden

23 december 2017 om 13:20

U dient in dit geval type G te bestellen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.