18 november 2017 om 00:00
iBOOD

Handgereedschap

Handgereedschap
Sterk en comfortabel

Het handgereedschap van Fixman is van harde kwaliteit en beschikt over comfortabele handgrepen. Zorg nu dat jij al het nodige gereedschap gewoon in huis hebt!

18 november 2017 om 01:30
WoLpH Gebruiker

Weegt de klauwhamer nu 720 gram of 410 gram?

18 november 2017 om 02:39
Moderator Paul Moderator

Fixman heeft deze klauwhamer in verschillende gewichten in het assortiment. Onder andere 8 oz (410 gram) en 16 oz (720 gram). Qua uiterlijk is er geen verschil. Helaas heb ik geen artikelnummer beschikbaar om te achterhalen welke versie dit is.

20 november 2017 om 14:20
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit betreft de versie van 720 gram. We hebben dit vanochtend aangepast.

18 november 2017 om 07:27
veerlejurca Gebruiker

Van welk materiaal is de gereedschapskist gemaakt?

20 november 2017 om 10:26

In basis is het een kunststof koffer met aan de buitenzijde aluminium bekleding. Die bekleding is dun plaatmateriaal.

18 november 2017 om 09:33
pierskirby Gebruiker

En hoe groot is de gereedsschapkist ?

20 november 2017 om 10:26

De breedte is 445mm, de hoogte is 195mm, de diepte 270mm.

Dit zijn de uitwendige maten, de diepte is totaal ongeveer 265mm (dat komt omdat aan de achterzijde de scharnieren iets uitsteken en aan de voorkant de sluiting.

Als je dat eraf zou trekken , kom je ongeveer op 235mm uit

18 november 2017 om 12:53
coentjuh2 Gebruiker

een rolmaat afprijzen en vervolgens 2 euro duurder zijn dan adviesprijs door verzendkosten.. manmanman.

18 november 2017 om 12:54
coentjuh2 Gebruiker

geld voor alle tools overigens… Zijn toch geen aanbiedingen.

18 november 2017 om 13:00
Moderator Jim Moderator

Hi Coentjuh! 

Hoop dat je tot nu toe een fijn weekend hebt! :-)
Bij het handgereedschap is het meestal pas écht voordelig als je meerdere items besteld (aangezien je dan maar één keer verzendkosten betaald). Zo kan het dus zijn dat bij individuele aankopen het voordeel wat beperkt is!

Groetjes!

Jim

19 november 2017 om 04:08
benzy Gebruiker

jammer dat je niet de hele set (bits) in 1x kan selecteren zodat je maar 1x de verzending moet betalen.geld eigenlijk bij alles zowat hier.zeker voor de kleine zaken

19 november 2017 om 05:16
Moderator Paul Moderator

Hallo benzy,

Je kunt meerdere artikelen in 1 bestelling plaatsen door in de winkelmand op Verder winkelen te klikken en zo een volgend artikel toe te voegen. Op die manier betaal je maar eenmaal verzendkosten over de gehele bestelling.

Vriendelijke groet, Paul

20 november 2017 om 00:36
Arrow87 Gebruiker

Toch niet geheel correct Paul,

Halverwege krijg je de melding dat het product bijna uitverkocht is en deze niet meer in je mandje te plaatsen is. Gooi je je mandje leeg is het allemaal geen probleem om het artikel met die melding te bestellen. Zo kan ik het ook natuurlijk.

20 november 2017 om 09:56

Deze melding komt door het maximale bestellimiet van 4 stuks. We hebben dit limiet zojuist verhoogd naar tien stuks (het technisch maximaal mogelijke aantal). :-)

20 november 2017 om 01:43
Hexvessel Gebruiker

Vanaf ik meer dan 4 bit sets in men mandje heb kan ik er geen meer bijbestellen…

krijg dan ook de melding Het product is bijna uitverkocht en daardoor overschrijdt de gekozen hoeveelheid de beschikbare hoeveelheid. , dit terwijl dit dus niet het geval kan zijn aangezien ik bij een volgende bestelling weer maar 4 sets kan bestellen.

Waarom dit bedrog Ibood?

Ik moet dus telkens 5.95euro verzendkosten betalen bij een bestelling met een waarde van nog geen 8euro?

20 november 2017 om 06:39
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Hexvessel!

Gelukkig gaat het hier niet om bedrog, maar om een foutmelding die wat ongelukkig is geformuleerd. Er zit op elke deal standaard een maximale bestelhoeveelheid van vier. Dit is om te voorkomen dat de deals worden opgekocht en zo andere mensen geen kans meer hebben om de deal te bestellen. Je kunt per deal maximaal vier dezelfde items aanschaffen en maximaal vier bestellingen per dag plaatsen.

Als ik je verder kan helpen, hoor ik het graag!

Groetjes,

Jim

20 november 2017 om 09:02
Hexvessel Gebruiker

Goedemorgen,

Dan is het dus niet mogelijk om elke type/maat bits 1x te bestellen zonder 3 keer verzendkosten te betalen?

20 november 2017 om 09:10
Moderator Jim Moderator

Hi Hexvessel!

Op dit moment inderdaad niet. Wat ik wel voor je kan doen is even checken of we voor dit product dit limiet kunnen verhogen. Ik kan je natuurlijk niets beloven, maar het is wel het vragen waard :-)

Ik kom bij je terug!

Jim

20 november 2017 om 09:46
Moderator Jim Moderator

Hi Hexvessel!

iBOOD heeft zojuist het aantal per bestelling voor de bitsetjes verhoogd naar 10. Dat scheelt weer verzendkosten :-)

Groetjes en veel plezier er mee!

Jim

20 november 2017 om 18:02
Hexvessel Gebruiker

Hey Jim,

Bij deze bedankt voor de verandering.

Mvg

20 november 2017 om 18:20
Moderator Jim Moderator

Geen dank! Fijne avond! :-)

20 november 2017 om 17:03
pcvanwinsen Gebruiker

Zo neem je de klant serieus.

Je biedt een afbreekmesje voor € 2,95 aan waar je maar € 5,95 aan verzendkosten voor hoeft te betalen. Geweldig. Ook jullie paypal aanbod € € 7,50 korting, fantastisch. Vooral de melding dat ik de korting niet krijg. Ga zo door!!!

20 november 2017 om 17:07

Los zijn de mesjes wellicht niet de meest aantrekkelijke deal, door deze verzendkosten. Maar als je hem samen met een andere deal mee bestelt, is het een lekkere meepakker :-)

Paypal heeft slechts een beperkte voorraad kortingen beschikbaar. Deze zijn allemaal al heel snel vergeven, daarom is het niet mogelijk om deze korting te claimen. Ik kan je wel aanraden het later nog eens te proberen, want we proberen nog meer korting te regelen.

20 november 2017 om 22:30
pcvanwinsen Gebruiker

Je hebt gelijk, laat ik DE mesjes, dan toch maar bij DE action kopen :-)

Edited by: Jim
Fixed ;-)

20 november 2017 om 22:39
Moderator Jim Moderator

Zo, voor de netheid toch maar even overal aangepast ;-)

20 november 2017 om 22:59
Moderator Paul Moderator

Ik krijg ineens trek in koffie! :)

Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.