12 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

BluCave Opslag

Product expert aanwezig

BluCave Opslag
Modulair Bewaren

Heb je hulpmiddelen nodig om al je gereedschap en andere benodigdheden op te slaan? Nu, dan zijn deze opslagaccessoires van Blucave by Batavia pre-cies wat je zoekt! 

En het mooiste? Alles is modulair van aard zodat je onderdelen kunt toevoegen of verwijderen. Zo kan je ze aanpassen aan je al persoonlijke behoeften. Makkelijker dan dit wordt het niet.

12 oktober 2017 om 00:14
lasernederland Gebruiker

Wat een verwarrende productlijn.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 13:29
Official Product Expert BluCave-Expert Official Product Expert

Dag lasernederland,

Als ik nog iets kan toelichten doe ik dit graag.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 09:22
Naderomia Gebruiker

Dammm..

Als je een beetje een leuke set wilt ben je zelfs met deze “aanbieding” al gauw €589,90 kwijt ????.

Vindt het verder ook jammer dat er maar 1 vaste plek is voor de werklamp onder het schap.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 13:39

Hi Naderomia,

Het mooie aan het systeem is dat je het naar eigen wens en behoeftes inricht.

Dit houdt ook in dat je bijv. niet alles in 1x hoeft aan te schaffen maar dit ook kunt verpreiden over een paar keer.

Vergelijkbare systemen in deze prijsklasse zijn er overigens niet.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 09:28
tonhilde Gebruiker

Dan zet je de lamp los via de standaard

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 09:33
W0ut3 Gebruiker

Hoeveel en welke dividers en/of lades zitten mee in de twee systeemkoffers in de Opslagset Mix1?

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 13:37

Zoals tonhilde hieronder ook al zegt, 4 in totaal inderdaad.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 09:54
tonhilde Gebruiker

Iedere koffer heeft 2 dividers erbij. 4 in totaal en geen enkele lade.

Edited by: Bas iBOOD
Fixed typo

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 11:47
Derek83 Gebruiker

Betaal je hier nou 90 euro voor een paar plastic lades? En 80 euro voor een plastic kastje aan een rail? Of krijg je ze gevuld met gereedschap? Anders zou ik zeggen voor 3 tientjes koop je bij de ikea een kastje die hetzelfde kan.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 13:35

Hoi Derek83,

Het zijn stevige PP gereedschapkoffers (mobiel) die je aan de muur ophangt om ruimte te besparen en daardoor tevens een kastensysteem creëert (stationair).

Dit betekent dat je voor bijv. €72,90 een wandrail en 2 stevige gereedschapkoffers hebt die je naar eigen wens in kunt delen.

Gereedschapkoffers van vergelijkbare kwaliteit en functionaliteit kosten al gauw 30-40 euro per stuk en deze kun je dan niet aan de muur ophangen.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 15:47
tonhilde Gebruiker

Inderdaad expert een goed doordacht systeem, maar in prijs net even te duur in de markt gezet. Winkelprijzen mix 1 is 100 euro en dat net 25% te duur. Dus deze iBOOD-aanbieding komt als geroepen.

Edited by: Bas iBOOD
Fixed typo

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 16:35
Lesger Gebruiker

Had je iboodaanbieding (dong) dan ook niet kunnen corrigeren?

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 10:13
Moderator Bas iBOOD Moderator

Sorry Lesger, heb hem gecorrigeerd.

Beantwoorden

12 oktober 2017 om 16:22
Andso Gebruiker

Het lijkt me een leuk systeem maar de prijzen moeten scherper kunnen… bij de bouwmarkt voor de makers: https://www.praxis.nl/search?text=blucave net paar euro duurder maar geen verzendkosten en morgen in huis.

Beantwoorden

14 oktober 2017 om 01:02
Tha Masternoop Gebruiker

De opslag mix 2 is bij de Praxis zelfs € 37,49 met 4,95 bezorgkosten https://www.praxis.nl/gereedschap-installatiemateriaal/opslag/opbergsystemen/blucave-opbergsysteem-mix-set-2/5431381 dat is gewoon € 51,90 bij Ibood dus € 9,46 euro duurder bij Ibood ofwel 25% duurder!!!! Dat is echt serieus geld Ibood!

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 09:25
mip18 Gebruiker

Of de foto is verkeerd, of de benaming is fout.. Het lijkt mij alleszins geen LED lamp !

Beantwoorden

14 oktober 2017 om 08:10
Icreative Gebruiker

Ik heb zo’n werklamp bij de vorige aanbieding gekocht. Het is een TL lamp. Deze was bij aflevering kapot. Na ruim 5x bellen en mailen met IBood, bleven ze volhouden dat dit een led lamp is. Ik heb daarom contact opgenomen met batavia (importeur blucave). Die hebben mij bevestigd dat er GEEN led lampen van blucave bestaan. Ze hebben mij netjes een nieuwe pl-q TL balk gestuurd. Ik heb dit terug gekoppelt naar Ibood, maar die blijven volhouden dat het een LED lamp is. Een led TL balk. Nergens op de website van de fabrikant wordt gezegd dat het een LED lamp is. Wel zie ik dat meerdere aanbieders dit foutief op de website hebben staan. Ik denk dat het een ordinaire copy/paste fout is. Het valt mij tegen dat na alle energie die ik er in heb gestoken om het verhaal terug te koppelen, dat ibood desondanks nog steeds fout adverteert. Ook dat batavia uiteindelijk het probleem heeft opgelost, maar ook dat Ibood nergens coulance heeft getoond voor het feit dat ik uiteindelijk een TL lamp heb ipv LED. Voor een TL lamp vind ik hem namelijk prijzig.

Beantwoorden

14 oktober 2017 om 08:16
Icreative Gebruiker

Het systeem is inderdaad hoogwaardig. Niet te vergelijken met ikea bakjes. Vooral de lades zijn erg fijn. Voor wat zwaarder gereedschap zoals hamers is het systeem niet altijd even fijn als het hangt. Bij het openen kunnen er makkelijk dingen uitvallen, maar ik zet dan de box op de grond, je bent immers toch aan het klussen en heb je snel meer spullen nodig. Ingebouwde verlengsnoer is ook erg prettig (niet heel lang). Beetje onduidelijk op et eerste oog dat je nog de lamp en stekkerblok los er bij moet doen. Echt wel een goed systeem, prijzen voor dergelijke producten wisselen erg, maar is hier erg netjes. Mooie aanvulling voor wat niet in mijn festool collectie past.

Beantwoorden

14 oktober 2017 om 13:49
fdirckx Gebruiker

http://www.ibood.com/diy-nl/nl/product-specs/29995/79778/opslagset-mix-1.html  is dit nu de zelfde als die van de praxis?

https://www.praxis.nl/gereedschap-installatiemateriaal/opslag/opbergsystemen/blucave-opbergsysteem-mix-set-1/5431378

als dat echt zo is kan je deze beter bij de praxis bestellen deze is daar inc verzend kosten goedkoper.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.