19 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Douche & Kraan

Douche & Kraan
Comfort en kwaliteit

Comfort en kwaliteit zit in de details. GROHE begrijpt dat en heeft in de loop der jaren zijn producten geperfectioneerd. Of het nu om wastafelmengkranen, badkamerthermostaten, douchesystemen of toiletfonteinen gaat.  

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

20 juni 2017 om 07:29
SHulst Gebruiker

Ik heb tijdens een eerdere Grohe sale de cube keukenkraan gekocht. Tot nu toe zeer tevreden. Zware kwaliteit zo naar het nu lijkt ;0).

Voelt zwaar aan en werkt heel fijn! Montage was 15min werk…..kwam door een vervelende knelkoppeling die niet meewerkte.

Beantwoorden

20 juni 2017 om 11:40
FongSayYuk Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.
De door jou getoonde kraan bieden wij niet aan.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 10:35
Frank1708 Gebruiker

Ik ken dit systeem alleen van “Quooker”. Is dit te vergelijken? Of wat zijn de verschillen?

Beantwoorden

21 juni 2017 om 10:40
Wilfredwiebel Gebruiker

Bedoel je de Grohe Red duo? Inderdaad vergelijkbaar met de Quooker.

Zie o.a. http://www.detopvijf.nl/beste-kokend-water-kraan/

Beantwoorden

21 juni 2017 om 12:40
FB. Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Wij bieden de duurdere supersteel-variant aan.
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een identiek product.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 08:46
Ricochet Gebruiker

Ja mooi plaatje van die douchekop boven de advertentietekst.

Ik was net aan een nieuwe toe… alleen jammer dat er van alles qua sanitair te koop is, maar géén douchekoppen :(

Beantwoorden

22 juni 2017 om 09:15
lenalena Gebruiker

Ik heb vorig jaar al eens getwijfeld over de Grohe Red Duo kokendwaterkraan. Toen was hij onder de 600 euro. Is dit een nieuwere versie, of gewoon duurder geworden?

Beantwoorden

22 juni 2017 om 10:01
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit is de Supersteel-versie, deze is inderdaad duurder.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.