20 november 2020 om 00:00
iBOOD

Mr. Safe

Product expert aanwezig

Mr. Safe
Better safe than sorry.

Een vinger aan de pols in het donker, bij je huisdier of om te checken hoe diep je precies in het glas hebt gekeken.

Dat laatste is ook te beantwoorden met de vraag: Als ik een lange aanloop neem, kan ik dan dwars door die deur? Als je neigt naar Ja, adviseren we je toch om even te blazen. Of op z'n minst één van deze lampen aan te knippen, zodat je kunt zien waar die deur zich bevindt. 

20 november 2020 om 00:12
ruudvanerp Gebruiker

Ik zou de deurbel al bijna aanschaffen maar als ik vervolgens de reacties lees op YouTube van de link die wordt genoemd, dan sla ik deze over.

Beantwoorden

20 november 2020 om 08:13
PeterSamyn Gebruiker

Outdoor camera dome werkt niet met iOS 14.2. Gaat de app nog ge-update worden?

Beantwoorden

20 november 2020 om 10:30
Official Product Expert MrSafe Expert Official Product Expert

Beste PeterSamyn, de iOs app werkt wel met iOs 14.2

Kan u ons een email sturen naar support@te-group.com mocht het bij u niet lukken aub?

Beantwoorden

24 november 2020 om 23:47
mblokhuis2206 Gebruiker

Ik heb die outdoor camera dome camera aantal jaren geleden gekocht. Camera werkt wel, maar de software is al jaren niet meer ge-update. Tevens zitten er aardig wat bugs in en met iedere iOS update wordt dat erger. Tevens werkt het programma voor de Mac/pc ook al heel lang niet meer.

Beantwoorden

22 november 2020 om 00:39
maxxxke Gebruiker

https://next.ibood.com/be/nl/product-specs/00000/367494/mr-safe-stekkerset

Werken deze nog steeds enkel op 2.4Ghz wifi ?

Ik heb ooit een set gekocht maar weggesmeten omdat die niet met 5 Ghz over kon waardoor die de helft van de tijd niet werkte.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.