30 juli 2020 om 00:00
iBOOD

DIY Garage Sale

DIY Garage Sale
Onze eigen bouwmarkt.

Geen anderhalve meter regels, geen eenrichtingspaden, maar wel alles wat jij nodig hebt om te klussen! Sla snel je slag, want...

/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash Sale zeer beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

30 juli 2020 om 00:29
tom_goossens92 Gebruiker

Hallo iBood,

Ik heb zojuist de Makita zaklamp dml185 lxt gekocht, hier stond bij dat deze werkt op de 18v accu. Perfect, deze heb ik namelijk in de garage liggen. En wilde deze al een tijdje hebben. Aangezien ik over de batterij duur en helderheid nog niets kon vinden, zocht ik toch wat op internet nog op. Ik zie daar staan dat deze alleen werkt op de 3.0 ah. Dit staat niet vermeld hier op iBood. Is mijn andere bron onjuist, of had deze informatie er bij moeten staan?

Groetjes!

Beantwoorden

30 juli 2020 om 11:20
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Tom,

Ik betwijfel het, maar ik ga het even voor je checken!

Beantwoorden

30 juli 2020 om 11:33
hanszelf Gebruiker

Dit is onjuist. Het belangrijkste is de fysieke vatting dat hangt  onder meer samen met de spanning.

Zo psst een 14,4.V accu wel op een 18V machine maar andersom paar uiteraard niet, dan zou e spanningspanning te hoog zijn

Sommige apparaten kunnenkunnen wel verschillende spanningen asn, xoals een aantal zaklampen en uiteraard passen aal spanningen op de universele laders

Het Ah-getal geeft alleen maar een indicatie hoe lamg de accu het volhoudt. Ah = Ampere-uur, maw een 3,0 Ah accu kan 1 uur lang 3A leveren, een 6,0Ah accu twee keer zo lang.

Dan is er bij Makita nog onderscheid in de 18V – serie; Er id de LXT seris, de professionele lijn met honderden machines, en de G serie, de bouwmarktserie, herkenbaar aan denwitte rand op de. accu.

De G en LXT is niet uitwisselbaar

Dus alle LXTa18V accu’s passen op de lamp, Ongeacht Ah

Beantwoorden

30 juli 2020 om 11:35
hanszelf Gebruiker

Koude vingers vandaag denk ik… Sorry van alle typo’s. Ik hoop dat het verhaal duidelijk is

Beantwoorden

30 juli 2020 om 17:35
tom_goossens92 Gebruiker

Ik heb een BL1850B 18v accu.

Ik ga er dan vanuit dat die L staat voor de lijn?

In ieder geval bedankt voor je uitleg! Ik snapte het, inclusief typo’s.

Beantwoorden

31 juli 2020 om 18:02
OhMyDoT Gebruiker

Ik geloof (maar pin me er niet op vast) dat BL voor accu staat. 18 is dan de spanning, 50 de capaciteit (5.0 Ah) en de B staat voor de batterijlading indicatie-led

Beantwoorden

30 juli 2020 om 01:16
dmo6 Gebruiker

Roughneck hamer *snap*. Foei!

Edited by: Paul
Zonder directe link is een prijsvergelijking niet geldig. Foei! :)

Beantwoorden

30 juli 2020 om 07:41
aberg Gebruiker

De spiegelkasten worden zo slecht ingepakt dat de spiegels al stuk zijn in de doos aankomen

Als je dan dit direct meld ontvang je netjes bericht dat deze wordt opgehaald, zo ver nog steeds goed.

Dan vraag je om vervanging en krijg je als Antwoord

Helaas hebben we de kast niet meer op voorraad, dus ik kan geen nazending voor je aanvragen. Je zal dus het aankoopbedrag van de kast (á 139.95) wanneer deze bij ons binnen is gekomen, verwerkt en ingeboekt.

Hoe kan het dan zo zijn dat de spiegelkast hier weer wordt aangeboden?

Dan misschien wel de belangrijkste vraag , zending is allang binnen en bevestigd maar bijna een maand later nog geen cent retour gezien, maar wederom een e-mail gestuurd

RMA-2020/675782

Beantwoorden

30 juli 2020 om 09:21
freddina Gebruiker

Ook meegemaakt artikel niet meer beschikbaar om te vervangen en terugbetaald maar ook weer te koop . Denk dat het teveelnmoeite kost ( en verzendkost ) om te vervangen spijtig .

Beantwoorden

30 juli 2020 om 11:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi aberg en freddina,

Laat ik voorop stellen dat ik niet bekend ben met jullie individuele cases.

Het gebeurt echter regelmatig dat we op het moment dat je contact hebt met onze klantenservice geen voorraad hebben. Of en wanneer er eventuele nieuwe producten binnenkomen, is bij onze klantenservice niet bekend. Laat staan welke deals (op)nieuw aangeboden worden. Daarom kan het gebeuren dat we geen vervangend product kunnen aanbieden, terwijl hij een dag later tóch aangeboden wordt.

Uiteraard heb ik mijn collega’s gevraagd jouw case z.s.m. af te handelen, aberg.

Beantwoorden

30 juli 2020 om 13:55
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste aberg, 

De spiegelkast die in deze flashsale wordt aangeboden is een ander model met andere afmetingen. Het door jouw bestelde model is echt niet meer op voorraad, anders hadden we graag een nieuw exemplaar toegestuurd. Sorry daarvoor. 

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

30 juli 2020 om 09:25
SoundShock Gebruiker

https://www.x2o.be/nl/badkamer/kranen/douchekranen/regendouchesets-opbouw/grohe-tempesta-cosmopolitan-regendoucheset-62740?gclid=EAIaIQobChMIhtqknbj06gIVxuR3Ch2VZwYnEAAYASAAEgL-Y_D_BwE

Exact dezelfde douche gevonden als jullie aanbieden, maar 25€ goedkoper + gratis levering. De moeite dus voor wie een Grohe tempesta Cosmopolitan 210 doucheset wil!

Beantwoorden

30 juli 2020 om 13:11
a.neijmeijer Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek en leverbaar product.
Zo heeft ons model een uittrekbare handdouche met wisselfunctie tussen twee stralen.

Beantwoorden

30 juli 2020 om 19:51
PZeelen Gebruiker

De Ikari spiegel 120 besteld, twee keer door DHL afgeleverd en door ons geweigerd (1e keer omdat de doos gebogen was en rinkelde, 2e keer omdat deze rinkelde).

Helaas was dit formaat niet meer op voorraad, dus geld retour. Jammer want we hadden deze graag gehad.

Beide malen vriendelijk en correct te woord gestaan.

Jammer dat jullie niet leren van de ervaring met de transport schade en de spiegels beter verpakken.

Beantwoorden

30 juli 2020 om 20:40
PZeelen Gebruiker

Ik heb nu de Rei besteld, is het mogelijk deze af te halen in het distributiecentrum?

Zou zonde zijn als deze de derde keer ook defect is door verzending.

Beantwoorden

30 juli 2020 om 22:36
Moderator Niek Moderator

Goedenavond PZeelen,

Er wordt zeker wel naar feedback geluisterd! Het is helaas niet mogelijk je bestelling af te komen halen. Hopelijk zal de verzending deze keer goed gaan.

Beantwoorden

30 juli 2020 om 22:15
JuliusSimilon Gebruiker

Blijkbaar is deze makita boomzaag reeds uitverkocht. Dat is nu de tweede maal dat ik hem mis. Komt die nog terug in aanbieding ?

Beantwoorden

30 juli 2020 om 22:35
Moderator Niek Moderator

Goedenavond JuliusSimilon,

Helaas is het in deze sale op=op. Je kunt wel altijd de inkopers tippen en wie weet komt hij nog eens voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

30 juli 2020 om 23:37
BartjesVR Gebruiker

Beste,

Is de DOM Tapkey ook in een andere maat te bestellen?

Op de site van DOM kun je ze per 5 mm aanpassen ivm dikte deur.

Beantwoorden

31 juli 2020 om 11:09
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen BartjesVR,

In deze sale is hij alleen beschikbaar in de maat zoals aangegeven.

Beantwoorden

31 juli 2020 om 00:29
MarnickP Gebruiker

Mooi al die makita spullen maar wanneer komen er weer meer bosch professional spullen?????✌????

Beantwoorden

31 juli 2020 om 11:10
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen MarnickP,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komen er ook weer Bosch machines voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

31 juli 2020 om 05:12
Alexven1973 Gebruiker

Makita heeft nu een actie lopen dat je een accu kado krijgt bij aanschaf van makita gereedschap. Heb op hun site gevonden dat de Makita heggenschaar die jullie verkopen er ook onder vallen. Alleen denk ik niet dat je er bij aanschaf bij jullie er voor in aanmerking komt omdat jullie geen officiële makita dealer zijn. Klopt dat?

Beantwoorden

31 juli 2020 om 07:09
pvks Gebruiker

Dat klopt. Ik heb ook geprobeerd om van die aanbieding gebruik te maken bij Makita om een accu te krijgen voor Makita gereedschap die ik bij ibood had gekocht en om precies deze reden is mijn verzoek geweigerd/afgewezen.

Beantwoorden

31 juli 2020 om 10:15
bolloxx Gebruiker

Wat is de houdbaarheidsdatum van de schuimblussers?

Beantwoorden

31 juli 2020 om 11:10
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen bolloxx,

Bij een eerdere keer dat ze voorbij kwamen gaf de product expert het volgende aan:
De brandblussers hebben een houdbaarheidsdatum. De werking van een brandblusser kan aangetast worden door invloeden van buitenaf. Hierdoor kan een brandblusser na plaatsing 10 jaar gebruikt worden, na deze periode moet je de brandblusser vervangen. Bij schuimbrandblussers wordt aangeraden om iedere 5 jaar de inhoud te vervangen.

Beantwoorden

31 juli 2020 om 20:56
dannyvanlent01 Gebruiker

En toen kwam er nooit meer n antwoord

Beantwoorden

31 juli 2020 om 23:12
Moderator Niek Moderator

Goedenavond dannyvanlent01,

Heb ik een vraag gemist? Dan hoor ik het graag!

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 09:20
joscho56 Gebruiker

vraagjes over de Robomow RC304U:

- over welk modeljaar gaat het hier

- is bediening via een app mogelijk zoals modeljaar 2020?

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 11:54
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen joscho56,

De product expert gaf bij een eerdere deal aan dat deze ook werkt met de app. Het gaat om model 2019 met software 2020.

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 16:05
TimmehR Gebruiker

Vraagje over “2x 2Lif Magnetisch Hordeurgordijn”.
Is de genoemde maat (100×230cm) van het product zelf, of zijn ze geschikt voor kozijnen met deze (binnen/dag)maat.

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 19:32
Lucky.Luke1 Gebruiker

Beste, Waarom Summer Sales voor Belgen enkel te leverbaar in Nederland? Nedrlands leveringsadres??

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 20:49
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond Lucky.Luke1,

Waarschijnlijk ben je per ongeluk op het Nederlandse stuk van de website terecht gekomen. Zou je bovenin je adresbalk de eerste nl willen wijzigen naar be? Dan kom je op de Belgische website en kan je de producten bestellen voor een Belgisch afleveradres.

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 08:04
Blauwbaard Gebruiker

Beste I-bood,

Goeiemorgen, een vraagje:

Is de Fartools Rex-H 200 vloermachine ook te gebruiken om een grote klinkeroprit op te schuren met bleekwater? Of is deze alleen droog te gebruiken. Welke borstel zou ik hiervoor best gebruiken?

Dank bij voorbaat en groeten,

Luc Neirinck.

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 22:38
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Luc,

Dit heb ik helaas niet kunnen achterhalen. Ik kan dit morgen voor je navragen, maar dan is de deal al verlopen. Mocht je aankoop hier vanaf hangen, dan kun je hem eerst bestellen en dan zal ik het antwoord hier morgen plaatsen. Je kunt dan je bestelling eventueel kosteloos annuleren.

Laat maar even weten of ik het voor je na moet vragen.

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 09:13
dhstork Gebruiker

Welke combiset zouden jullie me aanraden: de DeWalt 18v of de Makita 18v?

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 10:13
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen dhstork,

Wat betreft merk zijn beide prima merken en is het vaak een persoonlijke voorkeur. Tussen welke twee sets twijfel je? Misschien zijn er verschillen in specificaties waardoor de een beter geschikt voor je is dan de andere?

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 11:33
dhstork Gebruiker

Dag Niek,

Het gaat om de

Makita 18 V Combi Kit | Combihamer + Slagmoersleutel | 2x 5.0 Ah Accu | DLX2268TJ

en de

DeWalt DCK276P2T Set | 18 V | 2x 5.0 AH

Ik ben geen echte klusser, maar wel van plan in ons nieuwe huis wat meer zelf te gaan doen.

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 22:33
Moderator Niek Moderator

Bij de Makita set zit ook een boorhamer welke niet bij de DeWalt set zit. Mocht je die ook regelmatig nodig hebben dan zou je het beste voor de Makita set kunnen gaan.

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 14:07
dhstork Gebruiker

Andere vraag: Is er veel verschil tussen de Makita combihamer van 399 en die uit de set van 529?

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 22:37
Moderator Niek Moderator

Die uit de set heeft een hogere slagkracht en die kan grotere gaten boren volgens de specificaties. Hij lijkt dus iets sterker te zijn dan de losse.

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 18:00
waldo0 Gebruiker

algemeen vraagje: als ik 2x hetzelfde product bestel, waarom rekenen jullie dan 2x verzendingskosten aan terwijl dit in dezelfde doos wordt verzonden? (bij lage bedragen (+/-10€) bepalen de verzendingskosten (4,5€) een groot deel van de totaalprijs). Is daar iets aan te doen?

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 18:17
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond waldo0,

De verzendkosten worden automatisch berekend over het totaal aan formaat en gewicht dat in je winkelmandje zit. Zo kan het zijn dat één product nog in de brievenbus past, maar twee niet. Dan gaat het per pakketpost en daarmee gaan automatisch de verzendkosten omhoog.

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 20:00
Kevjuu Gebruiker

Kan er nog weer een Fartools REX 120 opkomen, heb hem net even gemist ????????

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 21:33
Moderator Mark Moderator

Hoi Kevjuu,

Helaas zal er geen nieuwe voorraad meer komen. Wel kan je een bericht posten op het iBOOD tipforum ;-)

Link

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.