13 augustus 2020 om 00:01
iBOOD

Bruynzeel Horren

Product expert aanwezig

Bruynzeel Horren
Frisse lucht binnen, beestjes buiten

Met deze horren van Bruynzeel hou je het hele jaar door insecten daar waar ze horen, buiten. Zo lucht je eenvoudig je huis, zonder ongewenste gasten!

13 augustus 2020 om 00:26
wouterver Gebruiker

De link naar de montage handleiding van de hordeur blijkt niet te werken in de app

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 08:21
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen wouterver,

Ik ga dit doorgeven, zodat het gerepareerd kan worden. Dankjewel voor je oplettendheid!

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 23:20
svliegen Gebruiker

Nu werkt de link wel, maar krijg je de handleiding voor de ramen.

Beantwoorden

14 augustus 2020 om 09:48
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi svliegen,

Ik zie wat je bedoelt, we gaan dit oplossen.

De juiste handleiding vind je in de tussentijd hierrr.

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 01:17
Lisa VS Gebruiker

Zou je dit ook in een schuifraam kunnen plaatsen?

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 16:48

Hoi Lisa,

Over welke specifieke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 06:44
dumonjorne Gebruiker

Adviesprijs voor de inzethor – draaikiepraam klopt niet, jullie nemen de adviesprijs voor het duurdere pollengaas, terwijl jullie fiberglas gaas aanbieden. zie: https://bruynzeelhomeproducts.nl/nl-nl/assortiment/s500-inzethor-draaikiepraam.html

Al bij al wel leuke deal!

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 07:04
Filides12 Gebruiker

Kunnen de horramen ook gebruikt worden bij ramen met een afdrupneus?

Beantwoorden

14 augustus 2020 om 11:02

Hoi Filides,

De term ‘afdrupneus’ ken ik niet en kan ik niet zo snel terugvinden. Heb je hier wellicht iets meer informatie over?

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 08:49
DJwoodywoodpecker Gebruiker

In de omschrijving staat: naar binnen draaiend.

Bij de specificaties staat: geschikt voor naar buiten draaiend.

Welke klopt er nu?

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 08:52
DJwoodywoodpecker Gebruiker

S500 (Beide staat trouwens bij de specificaties vermeld)

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 11:57

Hoi DJwoodywoodpecker,

Dat heb je scherp gezien. Deze zijn geschikt voor naar buiten draaiende ramen, je monteert ze aan de binnenzijde. We passen onze specificaties aan!

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 08:51
george_jh Gebruiker

Er staat voor naar binnen draaiende ranen. Dar lijkt mij juist niet. Zie  ook de plaatjes

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 10:28
robinbenner Gebruiker

Let op dat de aangegeven maximale breedte maat groter is dan de werkelijke maat als je m “op de dag” plaatst. Wij hadden een opening van 81cm maar die van 83cm was te klein.

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 12:29
Official Product Expert Bruynzeel Expert Official Product Expert

bij montage “op de dag” moet er rekening mee worden gehouden dat er op beide kozijnen, links en rechts, 2,5 cm ruimte is voor de geleiders.

Dus geschikte maat is dagmaat + 5 cm en dan de eertvolgende breedtemaat

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 11:32
TimmehR Gebruiker

Voor de inzethorren zijn de adviesprijzen gehanteerd met pollengaas.

Gezien het hier de reguliere fiberglas gaas betreft zijn de adviesprijzen €54,- en €64,-

Zie https://bruynzeelhomeproducts.nl/nl-nl/assortiment/s500-inzethor-draaikiepraam.html

Of zijn ze wel met pollengaas itt wat in de specs staat? Dat zou nog beter zijn!

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 12:14
fonsnijkrake Gebruiker

Op de website van Bruynzeel staat dat deze (S500 inzethor draai/kiep) alleen geschikt is voor kunstof kozijnen, klopt dat? Ik lees er hier niets over terug.

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 12:27

De inzethor kan ook worden toegepast bij de meeste houten en metalen draaikiepramen

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 12:30
vroudje Gebruiker

Het misschien een domme vraag als “oudje”. Ik heb in de slaapkamer een smal zijraam en daar wil ik een hor plaatsen. De kleinste maat kan dan wel op de muur bevestigd worden, maar hoe wordt dit bevestigd en hoe kan ik het hor weghalen om het raam te openen en te sluiten.

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 15:31

in welk type hor heeft u interesse?

Beantwoorden

16 augustus 2020 om 11:14
vroudje Gebruiker

Ik heb een naar buiten draaiend raam, wil er een hor hebben die ik ook makkelijk weg kan halen om het raam te openen/sluiten. Aangezien er geen maat overeenkomt met mijn smalle raam vroeg ik me af of ik dan de kleinste hormaat op de muur kan plaatsen. Een compleet rolhor zou het meest ideale zijn, maar een andere is ook prima.

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 13:55
Loppe82 Gebruiker

Goedemiddag,

Kunt u aangeven wat de dieptemaat van de cassette is van de s700 rolhorraam? Dit ivm de duette die voor het raam geplaatst is. Mogelijk dat deze anders aanloopt tegen de cassette. Plaatsen tussen het kozijn is niet mogelijk.

Bvd

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 15:32

de diepte is 5 cm

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 17:21
marydjeen Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek goedkoper product.

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 18:39
Kerlen Gebruiker

Voor de hoogte Van de plisséramen staat 155cm aangegeven, bv voor S500 plissé horraam 63cm. Is deze afmeting inclusief of exclusief het frame? Ik moet op de dag monteren en moet een raamhoogte van 152cm overbruggen.

Beantwoorden

14 augustus 2020 om 09:18

155 cm is inclusief frame

Beantwoorden

14 augustus 2020 om 08:14
tssss1 Gebruiker

Zou u aub de juiste link naar de handleiding van de deurhor S800 willen plaatsen? Nu krijg je de handleiding van de rolhor 700 te zien…

Beantwoorden

14 augustus 2020 om 09:48

Hoi tssss1,

Ik zie wat je bedoelt, we gaan dit oplossen.

De juiste handleiding vind je in de tussentijd hierrr.

Beantwoorden

14 augustus 2020 om 09:58
Pierreska Gebruiker

Is de maat is de specificaties hoogte X breedte of breedte x hoogte?

Beantwoorden

14 augustus 2020 om 10:05

breedte x hoogte

Beantwoorden

14 augustus 2020 om 10:35
algra054 Gebruiker

Is de S900 duoplissé ook geschikt voor niet-dakramen? Voor een gewoon draairaam dus.

Ik begrijp dat raamboompjes etc in de weg kunnen zitten maar dat is op te lossen.

Beantwoorden

14 augustus 2020 om 10:59
algra054 Gebruiker

Edited by: Bas iBOOD
Even weggehaald, ging niet helemaal goed :-)

Beantwoorden

14 augustus 2020 om 11:01
algra054 Gebruiker

dat was dus een copy-paste uit de montage instructie die zegt dat het kan alleen wel 2,5cm rondom nodig dus evt op de dag

Beantwoorden

14 augustus 2020 om 11:33

De Duo Plissé kan zeker vvor een draairaam worden gebruikt, mits inderdaad het hang en sluitwerk niet in de weg zit.

Beantwoorden

14 augustus 2020 om 14:58
algra054 Gebruiker
15 augustus 2020 om 12:05
Tukj3 Gebruiker

Ik heb een raam van 74 breed. Met 5cm er bij heb ik dus een plissé hoe nodig van 79. Maakt die 0,5 cm veel uit, of gaat de s900 duo plissé van 78 wel passen?

Beantwoorden

15 augustus 2020 om 19:31
pewill Gebruiker

Ik heb regelmatig producten van Bruynzeel gekocht en geïnstalleerd. Ik dacht dat het een gerenommeerd Nederlands merk was. Maar keer op keer viel de kwaliteit van de producten tegen, snel kapot of slecht werkend. Laatste keer een rol hor; rolt niet lekker, voelt gammel, veel en slap plastic verwerkt. Heb ook andere horren van een ander merk, die zijn veel degelijker, meer aluminium.

Bij de laatste hor zat ook een fout in de instructie, waardoor ik het product blindelings te kort heb afgezaagd. Ook brak een speciaal schroef af, ondanks het voorboren van het kozijn. Jammer genoeg nergens de mogelijkheid te reclameren, en de Hubo wilde me ook niet helpen. Geen Bruynzeel product meer voor mij.

Beantwoorden

15 augustus 2020 om 20:02
JorisvanDillen Gebruiker

Zijn deze horren weer van een afwijkende afwerking dan in de handleiding staat omschreven. Bij de laatste bestelling had ik de hulp van iBood nodig omdat Bruynzeel blijkbaar meerdere uitvoeringen produceert en dit niet ziet als kwaliteit verschil. Prima service van iBood gekregen,  slechte van Bruynzeel.

Beantwoorden

15 augustus 2020 om 22:12
Lava2 Gebruiker

Ik heb Donderdag dus voor de tweede keer de plisse hordeur besteld. Vorige keer hebben ze me meer dan een maand laten wachten en heel vaak uitgestelde verzending . Vervolgens dus nooit ontvangen.

Nu zou hij vandaag geleverd worden krijg ik weer ineens een mail van dynalogic dat ze de verzending niet hebben ontvangen.

Dit wordt wel erg vervelend ik zit dalijk al de hele zomer te wachten op de plisse hordeur van bruynzeel en de vliegen worden er niet minder op binnen met de warmte..

Graag hoor ik wanneer hij echt geleverd gaat worden want het is wel erg slecht geregeld bij Ibood. Laatst namelijk ook een windscherm besteld die vervolgens gewoon terug gestuurd was omdat het adres zogenaamd niet zou kloppen. De dag ervoor nog een shockabsorber sportbh met het zelfde account wel gewoon binnen gekregen.. zeer vreemde gang van zaken .. en de kortingscoupon die ik ontvangen heb bleek ook niet te werken waardoor ik de hor dus maar zonder de korting heb besteld omdat ik bang was dat ik weer naast de pot zou pissen…

Beantwoorden

16 augustus 2020 om 09:09
Klaas82 Gebruiker

beste,

Ik 2 draaikiepramen die ik zou willen uitrusten met jullie inzethor.

Het ene raam is 96,5 x 70,5 dus neem ik de 85 x 115 variant.

Het andere raam is 96,5 x 87, welke neem ik daar? Als ik de 42mm er al aftrek heb ik een breedte van 82,8 en kan ik dus voor de kleine variant kiezen , maar is dit goed of neem ik daar best de grote variant (100 x 150)

Als u me kan helpen, bestel ik er vandaag nog 2.

Alvast bedankt

Beantwoorden

16 augustus 2020 om 18:46
Klaas82 Gebruiker

Als de deal loopt tot 16 augustus 23:59:59 en als je zegt dat er een productexpert aanwezig is zou je toch denken dat hij ook nog tot 16 augustus 23:59:59 antwoord geeft.

Goeie service zeg.

Beantwoorden

16 augustus 2020 om 19:30
Moderator Jim Moderator

Goedenavond Klaas!

Allereerst excuses dat je zo lang op een antwoord hebt moeten wachten. Deze deal loopt vanaf vrijdag – dit was de dag waarop de Bruynzeel expert aanwezig was. Hoewel ik geen Bruynzeel expert ben, kan ik je vraag wel doorgeven. Je zou er dan voor kunnen kiezen om een van de twee of allebei te bestellen, dan heb je morgen het antwoord en kan je een van de twee annuleren.

Als je dat wil, dan hoor ik het graag en ga ik je vraag doorzetten!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

16 augustus 2020 om 22:32
Klaas82 Gebruiker

Goeie avond Jim,

Bedankt voor je antwoord. Had ik niet aan gedacht, goed idee. Jammer genoeg is de grote inzethor uitverkocht. Hopelijk keert deze aanbieding nog eens terug. Dan stel ik mijn vraag wel opnieuw. Zal alvast de kleine bestellen voor onze badkamer.

Mvg,

Klaas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.