30 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Stayhold

Product expert aanwezig

Stayhold
Veilig vervoeren.

Stel je voor dat je een rotonde neemt en je boodschappen gewoon rechtop blijven staan in de kofferbak. Dat je nooit meer bang hoeft te zijn dat er onderweg iets van je lading beschadigt. Met Stayhold kofferbak-organisatiemateriaal deel je de kofferbak zelf in en houd je alles stevig op z'n plek.

30 juli 2020 om 19:07
gekara Gebruiker

Goedenavond

Bij de mini uitvoering staat dat je er vier ontvangt en bij de specificaties twee

Wat is juist?

Groetjes Gekara

Beantwoorden

30 juli 2020 om 19:16
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond Gekara,

Ik heb dit voor je nagevraagd. Ik verwacht echter niet eerder dan morgen een antwoord. Om te voorkomen dat de deal uitverkocht raakt kan je hem altijd bestellen en eventueel morgen annuleren als het antwoord niet is wat je hoopte.

Beantwoorden

31 juli 2020 om 23:07
tomzoomers Gebruiker
2 augustus 2020 om 01:26
Moderator Paul Moderator

Excuses voor de onduidelijkheid. Het blijkt om 2 stuks te gaan. Er zal contact opgenomen worden met de klanten die deze deal hebben aangeschaft.

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 01:48
foxathome Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 22:55
debok Gebruiker

Ik heb deze ooit hier gekocht en had er veel plezier van maar in mijn nieuwe auto (BMW 3 touring) ‘plakken’ ze helemaal niet op de mat. Hebben jullie enig idee hoe dat komt? Ik ging er an uit dat het op elke mat werkte. Dank!

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 00:21
Moderator Niek Moderator

Goedenavond debok,

Om wat voor ondergrond gaat het?

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 01:28
Moderator Paul Moderator

Op een stoffen mat zal het goed werken, maar bij een rubberen mat werkt klittenband minder goed.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.