13 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Lucide Buitenverlichting

Lucide Buitenverlichting
Mag het licht aan?

De zomer is weer in het land en ja, dan blijven we wel eens langer in onze eigen tuin hangen. Ook als het donker wordt, hoef je nog niet meteen naar binnen want Lucide zorgt voor de nodige verlichting!

13 juli 2020 om 09:51
rnooij Gebruiker

Goedemorgen,

Ik kan de kleur van de Tonga niet selecteren, terwijl deze in meerdere kleuren beschikbaar is. Is dit een foutje of is er maar 1 kleur. Zo ja, welke?

Alvast bedankt

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:06
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen rnooij,

We bieden hem vandaag enkel in het wit aan. De andere kleuren hebben we zojuist verwijderd om onduidelijkheid te voorkomen.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 17:16
jmendrik Gebruiker

Ik wil graag 8 stuks Lucide Buitenlamp Mirane E14-20cm bestellen maar het invulveld gaat maar tot 4. Wat moet ik doen? 2 x 4 beestellen vind ik zonde omdat ik dan 2 x verzendkosten moet betalen.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 17:19
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hanteren een limiet van 4 sets per bestelling, je kunt per dag maximaal 4 bestellingen plaatsen. Hiermee zorgen we ervoor dat iedere iBOOD’er zoveel mogelijk kans kan maken om onze deals te scoren. Opkopen willen we zo onmogelijk maken.

Je kunt er dus voor kiezen 2 losse bestellingen te plaatsen om tot 8x deze buitenlamp te scoren. Je betaalt dan inderdaad wel tweemaal verzendkosten.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.