5 juni 2020 om 00:00
iBOOD

Laminaat en meer

Product expert aanwezig

Laminaat en meer
De ideale stijl voor jouw huis!

Om gezelligheid en sfeer te creëren in huis begin je met het leggen van een laminaatvloer. In deze Flash Sale vind je de bijbehorende producten: verschillende ondervloeren, plinten en meer. Dit alles is geschikt voor intensief gebruik in huis. Neem snel een kijkje!

Product Expert

De Product Expert is enkel op vrijdag tussen 08:00 en 17:00 aanwezig om al jouw vragen over de producten in deze Flash Sale te beantwoorden.

5 juni 2020 om 01:24
mmmpassoa Gebruiker

Ik kan maximaal 4 pakken laminaat kopen…de ruimte is 31,50 m…….. ????

Beantwoorden

5 juni 2020 om 06:11
jwhavenaar Gebruiker

Op het hoofdscherm waar je de kleur kiest kan je er inderdaad maar max 4 kiezen.

Maar met afrekenen kan je de hoeveelheid veranderen.

M.v.g.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 06:15
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen jwhavenaar,

Ik ervaar dit anders. Gebruik je de app of een browser?

Beantwoorden

5 juni 2020 om 18:13
jwhavenaar Gebruiker

De app.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 18:20
jwhavenaar Gebruiker
5 juni 2020 om 20:15
Moderator Niek Moderator

Zou je het eens via de (mobiele) website kunnen proberen? Je kunt moet namelijk meer tegelijk kunnen bestellen.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 01:27
mmmpassoa Gebruiker

Ik kan maximaal 4 pakken kopen…komt hier dus bijlange  niet toe. Dat mocht toch wel eens vermeld worden in de beschrijving, heb redelijk wat tijd verspeeld…

Beantwoorden

5 juni 2020 om 05:59
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen mmmpassoa,

Wellicht is het ondertussen veranderd, maar ik kan echt veel meer pakken kiezen. Zou je het nogmaals willen proberen?

Beantwoorden

5 juni 2020 om 09:28
mmmpassoa Gebruiker

Is hier nog steeds hetzelfde, ik gebruik de app, ik kan slechts tot 4 pakken aanduiden, er komt ook (maximaa) tussen haakjes bij

Beantwoorden

5 juni 2020 om 11:03
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi mmmpassoa,

Als je het aantal ook in je winkelwagentje niet kunt ophogen, dan raad ik aan om je melding voor nu via de normale website te plaatsen. Je melding heb ik doorgestuurd naar onze app-ontwikkelaars.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 17:39
mmmpassoa Gebruiker

ok, bedankt voor de info ????

Beantwoorden

6 juni 2020 om 15:05
mmmpassoa Gebruiker

(geen idee hoe die vraagtekens erbij gekomen zijn, was dus niet de bedoeling)

Beantwoorden

5 juni 2020 om 09:54
mdrongelen Gebruiker

Let op bij die ondervloer dat je WiFi eraan gaat dan

Beantwoorden

6 juni 2020 om 07:41
Thestegster Gebruiker

Is dat ook het geval wanneer je de vloer op de begane grond legt? Heeft dat ook invloed op je wifi?

Beantwoorden

6 juni 2020 om 09:31
mdrongelen Gebruiker

Het zal reflecteren maar beneden heb je er weinig last van, van WiFi benden naar boven met zo’n vloer ga je wel merken

Beantwoorden

6 juni 2020 om 02:22
Syac Gebruiker

Wat een onduidelijke aanbieding is dit. Prijs per m2 staat anders aangegeven dan de werkelijke prijs.

1 stuk = ? m2 ?

Onduidelijk

Beantwoorden

6 juni 2020 om 06:52
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Syac,

Het staat wel in de titel en de specificaties vermeld. Van de middelste is het bijvoorbeeld 2,48 m² per pak

Beantwoorden

6 juni 2020 om 07:36
Thestegster Gebruiker

Ik wil zowel laminaat als deklijsten bestellen. Betaal ik dan 2 keer 19,95 verzendkosten waaronder 1 x voor alleen de deklijsten (die me 35 euro gaan kosten?).

Beantwoorden

6 juni 2020 om 07:56
Thestegster Gebruiker

Oh ja, en nog een keer 19,95 verzendkosten voor alleen de ondervloer? Dat wordt dan bijna 60 euro verzendkosten?

Beantwoorden

6 juni 2020 om 09:35
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Thestegster,

Nee, je betaalt één keer verzendkosten. Je stopt het eerste product in je winkelwagen, klikt op “verder winkelen” en dan het tweede product. De verzendkosten blijven dan 19,95. Zorg ervoor dat je alles wat je wilt in je winkelwagen hebt voordat je afrekent.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 17:40
Thestegster Gebruiker

Dank u wel voor uw antwoord

Beantwoorden

6 juni 2020 om 10:27
Sandram1990 Gebruiker

Goedemorgen,

Als het laminaat blijkt tegen te vallen (bijv niet de juiste kleur), is het dan mogelijk deze te retourneren? En hoe gaat dat bij dit product?

Beantwoorden

6 juni 2020 om 15:07
mmmpassoa Gebruiker

Zou ik ook graag weten, is het enige wat mij wat tegenhoudt om te bestellen

Beantwoorden

6 juni 2020 om 22:01
navyseal Gebruiker

In de aanbieding staat dat je bij retour rekening moet houden met hogere verzendkosten die voor jezelf zijn vanwege het gewicht. Dit zegt toch eigenlijk al dat het retour kan?

Beantwoorden

7 juni 2020 om 08:18
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Sandram1990,

Ja, je mag dit product ongeopend binnen 2 weken retourneren. Je moet er dan inderdaad wel rekening mee houden dat de de retourkosten voor jezelf zijn en dat die dus minimaal hetzelfde zullen bedragen als de verzendkosten van 19,95. Dit vanwege de grootte en vooral het gewicht. Overweeg deze keuzes dus goed voordat je besteld. Bij het retourneren van je hele bestelling krijg je van ons wel je oorspronkelijke verzendkosten van 19,95 terug.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 21:58
navyseal Gebruiker

Wanneer ik plinten bestel, zit hier dan ook het bevestigingsmateriaal bij?

Beantwoorden

7 juni 2020 om 08:22
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen navyseal,

Nee, dit zit er niet bij. In een eerder topic gaf de product expert aan dat het advies is om ze te lijmen met montagekit.

Beantwoorden

7 juni 2020 om 20:59
Senna007 Gebruiker

Het deze vloer besteld, maar vergeten dat ik ook ondervloer moet hebben ik had er graag 2 rollen van jullie ondervloer bij van 14,95 kan dit er nog bij zonder opnieuw 19,95 verzendkosten aub

Groeten, Ruud

Beantwoorden

7 juni 2020 om 21:15
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Ruud,

Het is helaas niet mogelijk iets toe te voegen aan een reeds geplaatste bestelling. De enige manier is een nieuwe bestelling plaatsen inclusief de ondervloer en dan kun je daarna je eerdere bestelling kosteloos annuleren. Het aankoopbedrag zal dan worden teruggestort op je rekening.

Beantwoorden

14 juni 2020 om 19:37
Senna007 Gebruiker

Ik heb de bestelling volledig geannuleerd, maar de aanbieding is verstreken dus gaat het over

Beantwoorden

15 juni 2020 om 10:45
Senna007 Gebruiker

Helaas geen annulering mogelijk terwijl ruim Schoots op tijd

Besteld 7-6 geannuleerd 13-6 verwachte verzenddatum 17-6

Kan alleen aan de voordeur  de bestelling weigeren

Anders loop ik tegen enorme verzendkosten aan

Als de buren het aannemen wordt ik niet blij

Erg onvriendelijk richten een trouwe klant

De

Volgende bestelling overweeg ik minstens 100 keer En dat is jammer

Beantwoorden

15 juni 2020 om 15:43
Senna007 Gebruiker

Sorry was een beetje boos, en vooral teleurgesteld

Beantwoorden

16 juni 2020 om 18:41
Senna007 Gebruiker

nu zijn er 2 pakken geannuleerd ipv 14 dus krijg ik er ongewild 12 en ook wordt er beweerd dat er contact is geweest over de levering wat niet waar is vreemde gang van zaken tegenwoordig bij ibood

Beantwoorden

17 juni 2020 om 22:06
Senna007 Gebruiker

Ik heb ze allemaal kunnen weigeren bij de leverancier/ transporteur dus hoop dat het nu snel goed komt en dat ik snel mijn geld terug ontvang, sorry voor het ongemak

Groeten, Ruud

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.