26 mei 2020 om 00:00
iBOOD

DeWalt Wet/Dry Stofzuigers

DeWalt Wet/Dry Stofzuigers
Café DeWalt.

De kroegen mogen dan bijna weer haar deuren opengooien, voor je natje en droogje klop je na vandaag aan bij DeWalt. Krachtige motors en genoeg capaciteit om de grootste smeerboel op te ruimen. Ben er snel bij mensen.

26 mei 2020 om 00:46
Djouya Gebruiker

Bij het 23 lieter model staat er bij de lijst componenten, iets over een duurzame crush free slang.

Wat is dat?

Ook benieuwd of iemand enige reviews heeft gezien over deze producten.

Beantwoorden

26 mei 2020 om 02:22
Snippiii Gebruiker

Dit zal gaan om een zeer robuuste darm van de stofzuiger naar een mondstuk. Een darm die je moeilijk dicht zal kunnen nijpen met er bevoorbeeld op te stappen enz…

Mvg.

Beantwoorden

26 mei 2020 om 08:12
kryheul Gebruiker

Kan je bij alle toestellen ook gewoon water opzuigen? Bijvoorbeeld vanuit een zwembad?

Beantwoorden

26 mei 2020 om 08:38
Moderator Thom Moderator

Goedemorgen,

Het is de bedoeling dat je er ook water mee kan opzuigen. Echter, voor het leegpompen van een zwembad… Dan ben je continu de bak aan het legen. Met andere woorden: Hier is hij eigenlijk niet voor bedoeld.
Ik zou hier toch eigenlijk een dompelpomp oid voor gebruiken. Wel handig om het laatste laagje water eruit te krijgen, want dat lukt de dompelpomp weer niet.

Gr. Thom

Beantwoorden

26 mei 2020 om 09:32
p.glaubitz Gebruiker

Hebben deze machines een automatische start/stop voor het afzuigen van stof bij machinaal gebruik? Dus bijv het aansluiten van een zaag met stofafzuiging waarbij de stofzuiger auto aan en uit gaat met de zaag.

Beantwoorden

26 mei 2020 om 10:21
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen p.glaubitz,

Hierover wordt niks vermeld in de handleiding dus ik ga er vanuit dat die functie er niet op zit.

Beantwoorden

26 mei 2020 om 10:26
juulvanheugten Gebruiker

Dat werkt normaal gesproken via een contactdoos welke in de stofzuiger aanwezig is, waar je dan het apparaat op aansluit. Deze contactdoos is niet aanwezig zo te zien, dus het lijkt er niet op…

Beantwoorden

26 mei 2020 om 10:50
kryheul Gebruiker

Voor het stofzuigen kan dat ook zonder stofzuigzak of heb je die altijd nodig?

Beantwoorden

26 mei 2020 om 11:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi kryheul,

Als je stof of kleine deeltjes gaat opzuigen raad ik aan altijd een stofzak gebruiken. Zonder doet hij het ook, maar niet zo lang. Er komen dan teveel stofdeeltjes in het filter en de motor, en dan stopt hij ermee. Voor water kun je de zak uiteraard weglaten.

Beantwoorden

26 mei 2020 om 22:33
kryheul Gebruiker

Stop hij ermee als in kapot of tot je het “reservoir” en filter hebt schoongemaakt?

Beantwoorden

26 mei 2020 om 11:18
klwinkel Gebruiker

Hoe goed is zo’n ding als gewone stofzuiger in huis te gebruiken, of is ie daar niet zo geschikt voor?

Beantwoorden

26 mei 2020 om 11:57

Hoi klwinkel,

Je kunt hem natuurlijk ook gewoon thuis gebruiken, maar hij is meer ontworpen voor de klusser. Alles is zo ontworpen dat hij vies kan worden, tegen een stootje kan. Het apparaat is wat logger dan een ‘normale’ stofzuiger en de slang is stugger. Mogelijk produceert hij ook wat meer geluid.

Beantwoorden

26 mei 2020 om 11:41
janverstraete Gebruiker

Ik lijkt de modelnamen niet terug te vinden op andere websites (zelfs niet bij Dewalt), zijn deze correct weergegeven?

Beantwoorden

26 mei 2020 om 11:56

Hoi Jan,

De typenummers van alle modellen zijn correct, op die van de 23 liter variant na. Daarvan is het typenummer DXV23PRO. We passen dit direct aan!

Beantwoorden

26 mei 2020 om 12:34
ZeroGii Gebruiker

Zijn de stofzuigers geschikt om fijnstof op te zuigen, zoals as en houtzaagsels?

Beantwoorden

26 mei 2020 om 14:51
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag ZeroGii,

Ja, daar zijn ze ook geschikt voor.

Beantwoorden

26 mei 2020 om 16:11
bennie2k2 Gebruiker

Hoeveel liter variant adviseren jullie voor zoals het nat en droog stofzuigen van normale huis garage de 23 of 34 ltr?

Beantwoorden

26 mei 2020 om 16:18
Moderator Thom Moderator

Goedemiddag Bennie2k2,

Ik vind het lastig deze vraag te beantwoorden gezien het feit ik niet weet hoe groot uw huis/garage is.

Gr. Thom

Beantwoorden

26 mei 2020 om 16:19
bennie2k2 Gebruiker

8 meter bij 4 meter ;-)

Beantwoorden

26 mei 2020 om 18:00
Moderator Thom Moderator

Ik zou op de eerste plaats gezien de ruimte gaan voor de 34 liter variant.

Daarnaast zou ik persoonlijk ook voor 20 euro extra graag die extra capaciteit willen hebben, maar dat is echt een persoonlijke overweging.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 mei 2020 om 16:00
HighRise Gebruiker

Korte vraag: vanmiddag een van deze stofzuigers besteld, maar geen bevestiging ontvangen. Ook niet in “mijn ibood”. Gaat dit goed?

Beantwoorden

28 mei 2020 om 07:35
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen HighRise,

Staat hij wel in je account en heb je inmiddels een bevestigingsmail ontvangen?

Beantwoorden

27 mei 2020 om 19:15
basketje Gebruiker

Is de dxv15tpro aan te sluiten op de zaagmachine DW743N? Of is het daar niet voor bedoeld?

Beantwoorden

28 mei 2020 om 07:35
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen basketje,

Helaas hebben wij deze informatie niet kunnen achterhalen. Excuses.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.