22 mei 2020 om 00:00
iBOOD

Hansgrohe Kranen

Hansgrohe Kranen
Koning van de sanitair.

Je hebt stijl en je hebt Hansgrohe. Dit klassieke sanitairbedrijf zit al bijna 120 jaar in het vak. En dat je er aan af. Kwaliteit en stijl komen samen in deze kranen. En vergeet die heerlijke douche ook niet!

23 mei 2020 om 09:50
aladamapa Gebruiker

Is het mogelijk om bij de 2 keukenmengkranen een tuinslang aan de uitloop te bevestigen en zijn ze beiden inclusief montageset? bvd

Beantwoorden

25 mei 2020 om 09:09
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen aladamapa,

Helaas hebben we je vraag niet kunnen beantwoorden voordat de deal voorbij was. Als je toch nog antwoord wil op je vraag horen we het graag.

Beantwoorden

23 mei 2020 om 11:23
dejonge1988 Gebruiker

Ik zie in de technische tekening dat het bevestigingspunt aan de muur variabel is van 75-85 cm vanaf de kraan. Echter, ik heb een bevestigingspunt zitten op 50 cm en ik heb niet de mogelijkheid om op een ander punt een gat te boren. Is het mogelijk om het bevestigingspunt zo laag te plaatsen of ben ik echt gebonden aan de 75-85 cm?

Beantwoorden

25 mei 2020 om 09:09
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen dejonge1988,

Helaas hebben we je vraag niet kunnen beantwoorden voordat de deal voorbij was. Als je toch nog antwoord wil op je vraag horen we het graag.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.